God morgon frå loungen i Frankfurt! Har fått i meg andrefrokosten no nettopp. Fyrstefrokosten vart inntatt mellom Moskva og Minsk og bestod av appelsinjuice, frisk frukt og bær. Badekar er bestilt på FCT til kl.13. Før den tid håpar eg å rekke brunch og lunch. Ha ein fin dag alle sammen!
God morgen fra Trondheim! Her markeres årets varmeste dag med å sette seg på et fly til Oslo Turen går videre med Qatar i biz så det blir vel greit nok
God morgen fra en hytte i Buskerud. Idag skal Fornavnet og undertegnede sjekke multemulighetene, antagelig helst mangel på sådanne. Ha en fin dag overalt i verden, dere andre!
God morgen fra Østfold! Her regner det faktisk i dag, det hadde ikke yr.no fått med seg.. Men stemningen er likevel god, det er jo ferie! Snart helg!
Ny god morgon frå Eidsbugarden. Legg ved bilete frå motsett side av i går, Galdeberget med utsikt mot Bygdin og Eidsbugarden. Området rundt her, og resten av Jotunheimen, kan definitivt anbefalast for alle som set pris på ein god fjelltur! Ha ein god dag!
God fredag fra Vestlandet. Nest siste dag på jobb før det er ferie. Første ferie på lenge uten noe særlig med flighter booket, kjenner det faktisk skal bli godt. EBD er i havn for lenge siden, aldri hatt mer reising enn nå. Da frister terrassen og kaffe mer enn noen timer i et flysete kjenner jeg God helg til alle!
Ja på dager som det der så sitter en jo og lurer på hvorfor folk på død og liv skal dra seg ut av landet om sommeren, men hver sin smak Hardanger viste seg fra en strålende side i går: (Oksen: https://www.ut.no/pdf/2.14889/ for den som er i området og vil ha strålende utsikt fra man passerer tregrensen) Ellers regner det i Bergen i dag, så da får man jobbe litt før Widerøe tar meg over fjellet til Sandefjord senere i dag. En god fredag ønskes alle
God dag fra RIX! Dagens første flyvning er vell gjennomført (TLL-RIX) og den andre flyvningen (RIX-MSQ) er straks klar til å boardes. Blir spennende å se hvordan Hviterussland er.
God morgen fra Biloxi, kl er 08 og det er allerede 28 gr ute og det ser ut til å bli en like varm dag som i går. ..... det høyeste vi så i bilen i går var 108 gr F ...ca 42 gr C Deilig avslappende sted med sol og strand ... og deilig mat
God fredag fra et fantastisk sted utenfor Bologna... Palazzo Di Varignana... En deilig 6retters i går, med påfølgende tømming av minibaren, gjorde det nødvendig med bollevann i dag... Plassen anbefales på det sterkeste! C
God ettermiddag. For å passe på at de får kjørt seg i FCT selv etter at @Stuttfeiten har dratt har jeg tatt over stafettpinnen...
Og der noen nyter livet i FCT vansmekter andre på det som vel må være den traurigste hovedstadsflyplassen i (et slags) Vest-Europa: Schönefeld Flughafen, Berlin. Samme land - to verdener... Og tanken på at det ligger en flunkende ny (i 2011) og fremdeles ubrukt terminal bare 500m unna...? Vel, det gir aftenen heldigvis et komisk preg... Nyt helgen, folkens!
For en dag det har vært til nå. A321 Lufthansa i retro livery Møte med @Stuttfeiten. Fikk meg badeand Andre etasje på 747-8i (ny flytype) Ikke mange timene til beina er planta på amerikansk jord igjen. Ikke minst en norsk seier i Tour De France i dag! Ha flott fredag alle sammen