Da var vi kommet til denne tiden av året. 17. Mai 2019 som er Norges nasjonaldag. Den feires over Norge + litt til. Så da ønsker jeg riktig nok alle her inne en god 17. Mai feiring! Jeg selv skal sammen med noen kamerater på Champagnefrokost i 11 tiden så skal jeg prøve å få med meg et tog her i Nordens Paris. Blir pølse og is idag ihvertfall.
God syttande mai frå Aust-Finnmark! Det er duka for både ein triveleg brønsj etter at toget har gjort seg ferdig og ikkje minst litt tillaging av mat på open flamme seinare i dag. Før den tid skal finstasen hentast fram slik at ein ser nokonlunde veldressert ut. Gratulerer med nasjonaldagen, folkens!
Gratulerer med dagen fra Larvik! Strålende solskinn og snart klart for barnetog. Så litt is, pølser og div. Før dagen avsluttes med en bursdag. Ha en strålende dag alle sammen!
Til lukke med dajen frå Sunnfjord. Her ligg arvingen og søv oppå far sin medan mora et frukost. Snart bær det av stad for å sjå på toget. God 17. mai til alle bonusnissar der ute!
Er riktig god og strålende 17. mai ønskes alle likesinnede her inne fra Trondheim, for dagen badet i sol!
Gratulerer med dagen fra OSL! Er litt leit å forlate landet akkurat i dag, men siden flyvemaskinen (BA763) er dekorert i rødt, hvitt og blått blir det nok bra. Ha en feiende flott feiring! Edit: yep, det flagges!
Gratulerer med dagen! Etter 10 år på rad der eg har vore på jobb 17. mai, så er dette siste året eg skal jobbe 17 mai! (Ikkje noko meir dramatisk en at eg skifter beite) Men det skal bil j... godt å ikkje stå på pinne for alle denne dagen, og heller reise ut i verda å køyre fly(og tog)!
Gratulerer med dagen, folkens! Dagen feires med buss for tog. I dag er det Golden Circle på programmet. Det øsregner, men vi er ved godt mot. Fortsatt ganske mette etter gårsdagens middag, men vi fikk nå dytta ned litt frokost også. Ha en fin 17. Mai-feiring!
Gratulerer med dagen fra Mustache City! For første gang på mange år skal nasjonaldagen ikke feires i fly eller lounge. Hva er vel da bedre enn å bruke dagen på å planlegge neste tur?
Gratulerer med dagen alle IF-ere, her fra Hallset i Trondheim! Strålende sol, festkledde mennesker og bare glade smil. Er jeg riktig heldig får jeg bursdagsgaver i løpet av dagen og
Gratulerer alle med dagen fra Hong Kong. Godt og varmt, og god stemning. For tiden så inntas en bedre middag. De har bobler her også ...
Gratulerer med dagen alle sammen Trondheim byr på nydelig,varmt vær og skyfri himmel. For min del er feiringen ferdig, nå blir det litt slappaving, deretter ut på motorsykkel Ha en fantastisk flott grunnlovsdag videre
Gratulerer med dagen! Ettermiddagen tilbringes på CPH. Tydelig at et flertall er overrasket over oppdaterte "porter" til lounge. Nå får man spørsmålet om 0 gjester, 1 gjest eller familie. Resten av tiden her skal gå til å se på forvirrede ansikter som forsøker å presse seg gjennom en port som ikke åpner seg