I dag er det bare ett ord som gjelder: Møkkavær! Men på den positive siden, Bergen har satt ny nedbørsrekord for september. Den gamle var fra 1986. Forøvrig leser jeg i Dagbladet om en Sunnmøring som ble nektet fly to ganger på Gardermoen i sikkerhetskontrollen i går kveld. Litt for marinert .... Moralen er: Marinering må skje i loungen og det er sikkert mye billigere!
Stappfullt DY til AGP. Drøye priser i høstferien, men det må vi vel forholde oss til med skoleunger. Premien i enden er ikke så ille da.
Du kunne jo valgt SAS Plus og kost deg på veien med ledig midtsete og litt forfriskninger.. Men det er nå kanskje bare meg...
Kunne vel det... Unnskyldning får være at jeg skulle kjøre etterpå, så da kunne der være det samme. Men har blitt mer ihuga poengsamler det siste året, så neste års skal revurderes. Er der mulig å finne bonusreiser i høstferien ? MC Premium hadde jo vært brilliant med kids og plus for 90k. K
330 dager før? Direkte? Hvis alle som skylder meg trumf får rævva i gir så har jeg kanskje nok poeng om en måned... K
Høstferien er alltid dyr, men jeg flyr fem pax t/r Malta for 12 kilokroner i C. Booket for ca 4 uker siden. Det er en bra pris, selv om jeg måtte brenne en hotels.com award-natt på ARN.
Direkte fra Oslo, ikke direkte fra meg.. Fikk til og med diamantmailen til å hjelpe så jeg fikk utreise fra KRS uten overnatting, var ingen ledige seter på morgenflighten. Billetter kom ca 1 måned siden. Har booket en vei til vinterferien, så venter nå på andre veien.. Expertflyer gir meg nok beskjed.. Hvilket selskap? SAS eller "ordentlig C"?