God grytidlig onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Upsaker, 16. mars 2016.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ikke ofte jeg kan eller vil starte dette ballet, men det nytter ikke å ligge å dra seg når man ikke har direkteruter fra Oslo.. Snart bærer det til Stockholm for å prøve SK939 til LAX, så da er det mer enn greit nok å komme seg opp. Er satt opp 330 bort og 340 tilbake, noen som vet hvilken fugl som flyr i dag?

    Ha en fin dag om du skal kort eller langt :)
     
  2. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Beat me to it! Er selv på OSL hvor snuten vendes mot FRA og MIA etter det. Luftwaffe som har fått det ærefulle oppdraget :) god tur til deg også!
     
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra DY932 på vei til Køben. Er straks ute av landet ser jeg, og det er flott flyvær. Skal i møter i hele dag og i morgen, og møte et par kompiser i kveld for å jobbe litt med fremtidens finanser. Blir artig!
    Ser det er skyer over Skagerak, mens det er meldt strålende sol av lokale innbyggere i Danmark. Satser på finvær uansett. Skal forresten plukke opp leiebil fra Hertz på Kastrup, og det er første gang jeg prøver dem. Håper på upgrade, men ingen krise...
    Ha en strålende dag alle sammen!
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Trondheim
    Fint lite eksotisk som skjer her, jobbing som vanlig og deretter hjem å hente i barnehage og lage middag. MEN....ikveld er det et lite Fly & Øl i bartebyen-litt sånn fra naboforumet, men alle flyinteresserte er velkomne. Ballet starter på Graffi-midtby'n kl. 1900.

    Sånn - dagens reklame !

    Ha en strålende dag alle sammen :):):)
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,761
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Ser ut som solen skinner godt her, og det må da være et godt tegn på før en (forhåpentligvis) innbringende bingoaften.

    Ha en bænkers dag!
     
  6. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Trondheim. Skydekke men temperaturen er på rett side av gradestokken, så sakte men sikkert forsvinner snøen. Siste dag i byen før jeg tar meg en to uker lang påskeferie, så kvelden går til pakking, hvis ikke hadde jeg gitt etter for Fly & Øl.

    Han en strålende dag!
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. En vanvittig flott dag er godt i gang (ref bilde). På kontoret har jeg rolige dager for tiden, hovedsakelig skyldes dette en rygg som gjør at jeg egentlig kvalifiserer til en sykemelding, men vi har det så gøy på jobb, at da må en bare innom. Jeg får nå produsert noe, og flere oppdrag er gått i bestilling denne uken. Ellers blir det noe nettsurfing da jeg i hovedsak må holde meg på kontoret, men da får en jo kvernet igang nye reiseplaner ;)

    Glitrende morgen på Sola.JPG
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske hvor solen skinner og himmelen er blå!

    I dag kunne man gjerne jobbet ute kjenner jeg. Dagen fylles med jobb og i kveld er det foreldremøte på skolen. Det siste er noe av det kjedeligste jeg kan tenke meg.

    Men over til noe mer hyggelig: Følg med på forsiden kl 12. Da kommer det en god nyhet til alle som er medlemmer av EuroBonus!!
     
    Kjakan liker dette
  9. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra London. Ett kjapt spørsmål på siden, men vi skal hjem i dag og lurer på om det er lounge på LHR for oss med SAS Gull? Tror vi reiser hjem fra T2
     
    Last edited: 16. mars 2016
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kan avsløre det allerede, faktisk. Det er in-flight yoga kit, 1 års medlemskap i Are & Odins soldater - gruppa på Face og gratis gulrot til alle EBG

    [​IMG]

    Det blir syyyyyykt fett.
     
  11. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    LH har lounge der, vet ikke om SAS har fått åpnet sin. LH er vel likevel den som bør besøkes....
     
  12. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Ankommet LHR fra DFW. Frisk og opplaget etter 7 timers søvn på flyet og en dusj her på T5.

    CHAMPIS!!!!!
     
    tommy777 and Hypern like this.
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Har du god tid bør du gå over i Terminal 2b til Singapore sin lounge. Det er den beste. Har du dårlig tid og flyr SAS fra 2a, er LH loungen ok den også!
     
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Neida, vi snakker rotfrukt-yoga! Noe heeeelt nytt!!

    https://insideflyer.no/20133-2/
     
    Fnate liker dette
  15. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,761
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis du er innom hos Singapore, bestill en Kentucky Mule i baren og hils fra meg!
     
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Når sluttet SAS med Anthon Berg-sjokoladene i C? Hadde gledet meg til de siden jul. Jaja, det er i det minste ganske så bra nettdekning.
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Amsterdam. Strålende vær her i dag, men litt småkaldt dersom du stepper ut av sola.

    Noen meget bra møter her, men i morgen bærer det endelig hjem etter over 3 uker på veien. Skal bli herrrrrlig!

    Men først, litt småjobbing før Insideflyer.nl middag på hotellet vårt her, Andaz.
     
  18. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Flott vær.
    Ferdig på jobb.
    Fisk til kattene straks ferdig.
    Får finne et bra flysted for høstferien.

    Fly høyt og lavt hvis du kan!
     
  19. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Skal til Amsterdam i morgen, satser på at sola varmer like bra som den har gjort i Oslo i dag :)
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden