God inneklemt fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 30. mai 2014.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Sola, stille og ikke minst vakkert her i dag. Her har en bedrevet mailsletting fra overfylt postboks, nå blir det kaffeslabberas, helt for meg selv ;)
    En feiende flott fredag ønskes alle forumister :)
     
    Fnate liker dette
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God inneklemt Stella, fra California. Mine Danske bransjekollegaer fløy fulle og kastet inn håndkleet før middag. Så da ble det salat i lobbyen alene. Men jeg hadde 3 Stella i køler´n på rommet. Den inneklemte er akkurat passe tom, så nå er det en igjen før det blir nalling.

    God morgen etc.
     
    Darkcho liker dette
  3. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen.
    På tide å finne en av #Ruter's sine forsinkede t-banevogner, og sette kursen mot jobb.
    Heldigvis skal det ikke bli lang arbeidsdag idag, er tross alt fredag.

    Ha en fin fredag, enten man er her hjemme - eller man har forvillet seg ut i den store verden. :confused:
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Hoy fra den Sørlandske hovedstad!

    Her måtte man krype til korset og dra på jobb i dag, til tross for at det hadde smakt med en fridag.
    Men egentlig skal det bli fint å ha fått gjort unna noen saker i fred og ro slik at man er mer ajour på mandag. Lite folk her i dag, så mange som har tatt fri.
    Ute er det strålende solskinn, blå himmel og havblikk. Får heller prøve å jobbe effektivt så jeg heller kan avspassere et par timer i ettermiddag da.

    I ettermiddag blir det parmaskinke, fersk asparges, nypoteter og hollandaise. Og en frekk tysk Riesling til å skylle ned med. Nammenam!
    Båt og hyttetur i morgen. Blir garantert ikke feil....

    God helg!
     
    Fnate and Darkcho like this.
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra vestlandet. Her er det et par vakter igjen før det er en aldri så liten MR til Berlin på mandag. Ha en fin helg!
     
    Fnate liker dette
  6. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    226
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Grefsenveien! Kan melde om nok en fridag, blir nesten rastløs med to fridager etter hverandre. Hva gjør man når man har fri og ikke er på reise?

    Ha en fin inneklemt/midtsete/trang fredag!
     
    Darkcho and SASDC8 like this.
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Roberto: Finn et vannhull og slukk tørsten ;)

    God morgen fra Bodø. Nyter fridag nummer to på rad ute i sola på terrassen. Været de siste dagene har vært helt topp til Bodø og være, så det som finnes av uteserveringer ol. har hatt travle dager. Planen for fredagen er frokost ute, se om Ducatien er klar etter vinterlagring og service, div ærender for bedre halvdel som er på jobb, polet, samt nyte dagen på terrassen :)

    Ha en super fredag!
     
    Fnate and Roberto like this.
  8. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Askerlandet. Rart hvor utrolig mye bedre fint vær er på østlandet enn Vestlandet...
     
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God eftermiddag från SAS kantinen på ARN!
    SK407 och SK995 väntar. Folk åker på 48 timmarskryssningar med Danskebåten så varför kan inte jag åka på en 48 timmars air cruise till Peking. Ha en strålande dag!
     
    SASlovah4evah, Fnate, SASDC8 and 2 others like this.
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Litt bedre plass på danskebåten enn på SAS GO! :D
     
    PCR liker dette
  11. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Men vestlig færre gamle damer på en snurr, som absolutt vil danse med yngre menn ;)
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det får vi inderlig håpe!! :p
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Ble en tur til Starbucks i dag. Er utsatt for ett merkelig fenomen atter en gang her i huset. Ved innkjøp av ny bil var fruen klar på at hun ikke liker biler som ikke er SUV, så om jeg kjøpte en sedan, fikk jeg endelig ha bilen i fred. Og stor motor og stæsj var noe hun ihvertfall ikke mente vi trenger. Akkurat. Har ikke sett min egen bil i garasjen om morran siden vi kom hjem fra ferie :p Oh well

    Herlig dag med skyfri himmel rundt 20 tallet allerede. Vaskekjerringa svirrer rundt her, godt er det.

    4 telefonsamtaler må gjennomføres, 8 power point presentasjoner må mekkes og en haug eposter må kokkeleres.
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan jo by opp SAS crewet på dans ombord, davel. Gutta er garantert glad for det ;)
     
    Bizflyer liker dette
  15. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra studentbolig v2.0. Etter å ha delt bad å kjøkken, den siste mnd med mennesker som ikke skjønner konseptet "rydding og generelt renhold" så gikk jeg lei. Sitter nå 100 meter oppi gate, splitter nytt rom med eget kjøkken og bad. Tok ca 7 timer med hele flytteprosessen om man ser bortifra mye av pakkingen. Passe møkk lei nå, men man har pc og internett, samt øl i kjøleskapet. Håper at jeg har en bod en plass jeg kan dumpe alt skrotet mitt til jeg faktisk gidder rydde i det.
     

Del denne siden