God inneklemt fredag :)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 26. mai 2017.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra 5A.
    Nå som det endelig har blitt fint vær i sør sitter helt gjengen på flyet på vei til Svalbard.

Lenge leve irrasjonalitet og smarte innfall på seine kvelder!

Så ønskes det en god morgen til resten av folket som forhåpentligvis har sovet mer enn undertegnede.. :)

2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,977
    Bonuspoeng:
    293
  3. ArrogantBastard

ArrogantBastard Medlem

Likes mottatt:
    433
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra den beste lille øya langt i vest, hjemreisen fra Norge tok en hyggelig vending i FRA hvor et lite pling i boarding pass scanneren gav resultatet av litt Lufthansa matematikk - de trakk 27 fra 31A og kom frem til 4A - det er slik det skal regnes !

Bolle, RoadKing, LN-FHU and 7 others like this.
  4. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra NSB linje R11 mot Eidsvoll. Oslo lufthavn er dagens første reisemål. Skal fly utenriks med SAS for første gang på nesten 9 mnd så skal bli mitt rart å gå til høyre og inni SAS loungen når det bare har vært One world flyvninger i det siste... Er vel redd SAS ikke stiller med blokkert midtsete i pluss så blir litt overgang etter å bare ha flydd BA og Finnair utenriks i senere tid. Uansett blir nok en bra flytur ned til kongens by i flott solskinn :)
    Nyt dagen alle sammen :)

Stuttfeiten and Kristian like this.
  5. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Får du kjøpt i dag også over telefon.
    Koster det samme som din billett minus avgifter mener jeg.

Upsaker liker dette
  6. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Heisan fra TOS hvor det er litt sol, men temperaturen sliter med å gå over 4 grader.... Innledet grillsesongen i går kveld mens snøen falt lett på balkongen. Kona sjekket desperat om det var bonusseter til OSL i helga - ned var det tilgjengelighet idag, men ikke noe hjem igjen på søndag....

På kontoret idag, herlig avslappende :)

Ha en god inneklemt en!

Stuttfeiten liker dette
  7. Rutinert94

Rutinert94 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Snakket med en "tjej" på chat, da kunne hun fortelle at grunnen til at de 2 radene med SAS Plus var full da noen har blokkert midtsetet :cool:
    God morgen forresten!

8. knutfin

knutfin Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Hallo fra en tom lesesal på NTNU Dragvoll. Læringsprosessen i rockeband er tema for dagen. De andre her har vel tatt langhelg, og jeg må innrømme at det fristet selv.
    Ellers ble jeg EBG nå nettopp, da poengene fra helgens København-tur ramlet inn. Første gang for min del, og nå forventer jeg en ny og forbedret hverdag ;)

Travellingalf, DanH, LN-FHU and 2 others like this.
  9. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,042
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, og god helg! Endelig hjemme etter å ha vært ute å reist i to uker. Var blant annet en tur innom den gamle terminalen på Fornebu denne uken, nærmere bestemt i lokalene hvor SAS den gang hadde sin gullounge. Det er artig å reise, men det er litt kjekt å komme hjem og... :)

Stuttfeiten liker dette
  10. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @Upsaker
    Sist jeg sjekket var det følgende priser:

• SAS Go/SAS Go Light: Laveste tilgjengelige pris per sete i din bestilte reiseklasse, ekskl. avgifter og gebyr.

• SAS Plus: SEK 1000 / EUR 130 per flygning (innenlands) og SEK 1500 / EUR 180 per flygning (Skandinavia/Europa).

Upsaker liker dette
  11. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra hjemme-alene tilværelsen her på Sunnmøre. Vel, viss vi ser bort fra katta Little Steven da.

Uansett, det har vært en hektisk dag med arbeid i egen hage, i garasja og hjemme med mor før jeg endelig kunne jekke meg kveldens første pils og fyre opp grillen. Jeg tror faktisk dette er første gangen jeg har grillet alene, men da var det i alle fall bare jeg som bestemte hva som skulle grilles, hvordan potetsalaten skulle lages og hvor mye krydder (les: chili) som er passende. I tillegg fant jeg en flaske rødvin i vinskapet som ropte om luft og da var jeg ikke tung å be. Smakte utmerket om jeg har lov til å si det selv.
    Alt i alt en ganske god dag med andre ord. Og nå har jeg endelig klart å komme meg ajour her inne også!

Ha en fin-fin aften folkens og en fortsatt strålende helg!

LN-FHU, RoadKing, afirm and 3 others like this.

Del denne siden