Mye mer behagelig med keisersnitt på den der Stakkars mor med en så mektig og forvokst "baby" fødsel...
Relativt grei ettermiddag fra SAS sin utenlandslounge(igjen er det kombinert for Plus og Gull). Selv om det er utenlandslounge er innenriksbestemmelsene om null promilleserveringnmedregnet så her går det i julebrus og riskrem. Dagens flight er med LH, via FRA til LJU så er lov å håpe at serveringen tar seg opp etterhvert. Edit; Ikke apronparkering, men A13 er så nærme en kommer FCT. Satser på riktig kjøretøy ut til flyet videre. Menyen er skiftet ut igjen, går for thaisuppe og laks, Ruinard passer vel til begge deler; Laks var en innertier; Rakk en JWB også; Riktig bil var klar; Men dette, det er ikke greit;
Go kveld fra hovedstaden. Med 4 stykker på hele etasjen på bortekontoret så var det ikke noe problem å holde avstand der når man måtte innom i dag. En befaring ut i solen midt på dagen gjorde også godt, føltes fint å se litt lys og blå himmel, men allerede når man skulle hjem i ettermiddag var tåken igjen på plass... Ingen flere reiser planlagt før i 2022, så det er vel snart på tide å gjøre opp statistikken fra 2021. Vet i hvert fall at jeg nådde målet om en flytur i alle årets måneder og skal vel si meg fornøyd med det Nyt kvelden folkens
God kveld fra Fornebu. Vi har nettopp vært å fått en Fast Track PCR Test hos Oslo Helse (SAS tilbudet til 1500,-). Forhåpentligvis negativt svar og "Fit to fly" attest i morgen. Vi flyr ikke før fredag, men skal tur/retur SVG i morgen. Så rekker ikke det ellers. 72 timers test tid er på kanten når vi lander i BKK på lørdags ettermiddag. Apropos SVG, så fikk jeg nettopp en "scheduled change" sms og epost fra SAS. Så ikke umiddelbart hva de hadde endret, men det var flyet tilbake i morgen kveld. Blir vel Air Baltic ser det ut som. Jeg bryr meg ikke så voldsomt mye, men bare jeg kommer meg hjem i morgen kveld så er jeg fornøyd! Ha en fin kveld alle sammen.
God kveld fra Oslo. Føler meg nesten kriminell som fortsatt jobber på bortekontoret, men benytter meg av en tillatelse gitt i starten av pandemien, og "sjefene" er selvfølgelig totalt uvitende/fraværende. Av flyrelatert avbestilte jeg juletur til Vietnam og erstattet den med sommertur til USA. Har også avbestilt en kort egotrip til USA i romjulen. Ville noen andre tatt sjansen på tur til USA denne romjulen?
Ref subjektet på tråden, så trengs det litt rettelse på særskriving. Muligens litt rettelse på orddeling.
Det er ikke lett når en har tømt tralla, å skrive i "lett brisen" tilstand, kan være utfordrende, så de Herr @jgroneng må nok beklage til @Maggie
Ja før en har fått i seg 2-3 kaffe kopper, ting tar tid på morgen, hils en som har kjent på kroppen hva 40 års alderen bidrar med...