God morgen, En ypperlig anledning til å ta en ekstra økt på kontoret og få skuffet unna noen arbeidsoppgaver i ro og mak. Snart helg, uansett ...
God morgon frå hytta ved Hjørundfjorden på Sunnmøre. Eg konkluderte med at to dagar på kontoret fekk vere nok denne veka (den tredje gjekk vekk til kurs). No får vi sjå om eg kan få litt fisk. Ha ein fin dag!
God morgen fra bartebyen! Møkkavær i dag og ingen unnskyldning for å ikke komme litt videre på det evigvarende prosjekt oppussing. Og til dere som var med til Nice og ikke trodde Dreamlinern fikk plass i stua, her er bildebevis!
God ettermiddag fra en Senator-lounge på ZRH. Hallingen er på tur til MUC for å kjøre M-bil. Det gledes frem til i morgen.
God torsdag fra hovedstaden. Det meldes om knallvær til helgen så vi får satse på det! Må vel begynne å tenke ut hva man skal svi av månedens lønning på snart som tikker inn i morgen
God ettermiddag fra bartebyen. Som nevnt høljer det ned, fint det, for da har man anledning til å rydde i kjellern. Ha en ryddig torsdag
God himmelsprett fra Øst-Finnmark! Her er det snø og sludd i lufta. Det krever tilvenning etter vel tre uker med rundt +20 og sol... Om ikke annet kan jeg utsette piggdekkskiftet på bilen enda et par dager Ha en fin-fin dag!
God dag fra Værnes! Drittvær i dag ja. Spesielt når jeg måtte gå fra Brattøra til Søndre gate for å komme til det nærmeste busstoppet for Værnes-ekspressen.. Men en opptur nå. Kom akkurat tidsnok til å få booket om til 1620 avgangen til DY. God plass, så fikk til og med 2D her også! Kjekt når de noen ganger priser flex-billettene sine lavere enn low fare..
Ikke rett tråd, men allikavel.... Planlegger en tur til Helsinki i sommer, og ser noen bra priser som jeg tenkte å benytte meg av. Ser at det er CityJet som flyr denne ruten når jeg skal bestille på SAS siden. Har jeg tilgang på SAS fasttrack og lounge når jeg flyr med CityJet? Er EBG.
God aften fra Sunnmøre. Skikkelig grått og vått her også i dag, men satser på at det ikke skal vare så altfor lenge. Hjemme alene ett par dager nå, så da blir det jobbing med hus og hage på dagtid og øldrikking og InsideFlyer på kvelden Jepp, det har du. Her må vi få full rapport!
Prøver et spørsmål til her... Jeg har fått meg SAS smartpass, men hvordan brukes det? Skal jeg gå til en SAS automat på Gardermoen og scanne Smartpasset for å "aktivisere" turen, så er det bare å bruke det videre i fasttrack, lounge og tilslutt boarding? Eller må jeg gjøre noe på nettet?
Sist eg fann en plass der det faktisk funka var i fjor i Trondheim på ein innsjekkingsautomat. Ellers funkar det greit å ha på telefonen (med telefonen mot venstre øyre og smartpass godt synleg) når du går i first/*G innsjekk på Gardermoen, då slepp du av og til at sinte Plus-passasjerar skrik til deg frå business-køen om køkultur og sniking. Edit: Gløymde å seie god natt til alle sammen!
Tenker morgendagen skal rapporteres bedre enn dagen i dag. Men LX1108 ZRH-MUC i Fokker 100 var sjukt bra.