God lørdag fra Sørlandet! Må si det er sjelden jeg lager en god lørdag post da jeg liker å sove litt utover.. Men tydeligvis har ake andre gjort det også i dag. Denne helga tror jeg kommer til å gå fort, ser ut til at behovet antyder at jeg må jobbe en del selv om jeg ønsker å holde helgene fri for slikt .. Uansett, ha en super helg!
Endelig lørdag Lite skille fra i går, hjemmekontor i dag også. Begynner å ligne på litt flights til uka, så bedre stemning i dag God helg folkens
God lørdag fra en fremdeles julepyntet OSL! Tenkte at det var ingen grunn til å vente for lenge inn i det nye året med første helgetur, så er på vei til London for et par dagers utskeielser. Jeg mener: 4 hvite dager er mer enn nok... Nyt lørdagen, uansett om det jobbes eller helges!
God lørdag fra Senator loungen i München. Avreise østover er planlagt, men ikke helt kontroll på snøryddingen her dessverre. Får se hvor mye man blir forsinket.
Melder meg herved inn i klubben med hjemmekontor i dag. Med en deadline på mandag så er det ikke så mye valg, selv om jeg også desperat forsøker å holde helgene jobbfrie. Tror jeg har bestemt meg for en uke med hjemmekontor i neste uke, for å få unna backlog med oppgaver
God formiddag fra Göteborg! Her skinner solen, og det er 2-sifret antall varmegrader. Deilig! Hotellet er meget enkelt, men de har seng og do og overraskende god frokost. Det ble valgt fordi det ligger rett borti gata for de vi besøker. Jeg trodde at neste flyreise var i vinterferien, men i går ble det booket CT-tur til BKK, og i dag booket jeg en bonustur til KKN. God helg!
God morgen! Eller god formiddag. Snart benke seg foran TVen og Tour de Ski Irriterer meg at det går så sakte med pakken min fra USA. "Noosla" liksom hvor er det ... Ha en fin dag!
God lørdag fra Oslo. Booket billetter for sommerferien i går, og har fått en foreløpig kjøreplan for den halvdelen av ferien som tilbringes med familien i Tanzania. Nå trenger jeg egentlig bare noen løse planer for den første halvdelen i Sør-Afrika, og noen dager med ryggsekk i fjellene i Lesotho har seilt opp som et reelt alternativ og et fint stopp mellom Cape Town og Johannesburg. Ha en bra en!
rolig lørdag så langt. fått lagt inn et par plusgrade-bud hvor jeg er svært spent på det ene da experflyer kan fortelle om få ledige seter. man får leve i håpet og (forhåpentligvis ( ) svi av noen flere poeng enn beregnet ha en fin lørdagskveld