Hei fra alf flott vær i Estland i dag. Kaffen er tatt inn og jeg nyter vinterværet i Estland. Tallinn er en flott by og mer er det ikke å melde her. i morgen er det tilbake til Nordens Paris og på helgevakt. God lørdag til himmels og til havs alf
Du ER i Tallinn ja. Ikke rart du har fått booket nye suites fra London og ANA F langt frem i tid for to pers.Her lukter det wienerbrød og kaffe på CT-kontoret. Ha en fin lørdag alle sammen
Det store spørsmålet for meg blir egentlig hvorfor kaffen var ute? Ble mye å tenke på dette etter en en litt for tidlig morgenstund. Ellers takk til store og små for en hyggelig fredagskveld og julebord. Fantastisk stemning og gode samtaler kaldt og friskt øl. Og tvilsomt pinnekjøtt. Takk også for litt Champagne opplæring. Det smakte litt bedre en mye annet jeg er blitt servert. god helg til alle og enhver, både på tur og i førjulståka......
God morgen fra hovedstaden! Ligger i sengen, drikker kaffe, og ser ut på snøstormen som herjer på utsiden. (Storm og storm, fru Blom.. Men det snør og blåser) Dagen skal benyttes til å handle inn manglende effekter til årets julereise. Og så blir det lutefisk til middag! T-6 and counting
God morgen fra hovedstaden. Kaffe, check Egg, check Bacon, check Bønner, check Oppvask,.... hmmmmm Da trenger man vel ikke gjøre mer i dag? God helg!
God formiddag fra L13, altså lokaltoget til Jessheim. På veg hjem etter en særdeles hyggelig kveld i går. Formen er, hmmm skal vi si overraskende/ufortjent bra , til tross for at det ble nokså sent og nokså mye god drikke. Er ikke spesielt imponert over The Hub må jeg si, men stort og flott ser det ut... Ha en strålende lørdag alle sammen
God ettermiddag fra Thailand og toget som nå har stoppet i Phattalung. Dagen startet med en times busstur fra Kota Bharu til grensen mellom Thailand og Malaysia. Så var det en liten gåtur over grensen og inn i Thailand, før en 10 timers togtur fra Sungai Kolok til Surat Thani ventet. 6 av 10 timer av den turen er nå gjennomført og det er bare 4 timer igjen. Ha en god lørdag, uansett hvordan den tilbringes.
God formiddag fra flytoget.... Tilbake til bartebyen og gjøre seg klar til aftenens lutefisklag....kan bli stygt Takk for igår til alle som var på julebordet, særdeles trivelige folk altså Ha en god lørdag
God formidag fra Oslo, slapp morgen etter å ha kommet hjem godt forsinket hjem med kveldsflyet fra ARN i går. Det var årets siste flybevegelse for undertegnede men T-26 til HKG
God formiddag fra en ferge på Nordmøre. Ferden går mot Trondheim og det årlige juleølsmakarlaget. Bruker å bli en fuktig opplevelse, så det gledes Ha en flott lørdag
God ettermiddag fra nok en regntung dag i Oslo. Har jekket meg en slik, ribbe fra Strøm Larsen i ovnen. Avslutter dagen med min faste "julefilm" Ørneredet . T-9 til Panama.
God ettermiddag fra Nordens Paris Brukte litt lang tid på å kjøre ifra Harstad igår til Tromsø, men jeg kom meg frem til slutt og bilen er blitt avlevert. Idag er det lørdag og 5 dager til jeg skal ut å fly igjen som blir årets siste. Men idag blir det å slappe av Ha en flott lørdag uansett hva du skal bruke den til
Litt sent fra solkysten, det ser tørt og fint ut ute ... litt redusert i dag uten å ha vært på julebord .. snørr og tårer og hoste «håper det blir likar i morra!»
God ettermiddag fra Drammen. Var en meget hyggelig aften, dog ikke helt oversikt over Curve spend blir mye time travel. Dagens delvise fullførte juleverksted økt før noen nevner det, er det ikke lett med brennende sukker guffe... vurderte sterkt superlim! Heldigvis er fingrene forsatt intakte. T-4 God helg videre både i luften og på bakken
God helg fra Gotland Super koselig by. Litt kjipt vær, men har kost meg med viking historier på museumet.