God lørdag fra EK til Oslo

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 21. mars 2015.

1. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Guten morgen.

Voknet i episk ræva humør etter møkkaflight fra HK. Opp i kantina på DXB. Logge på wifi. Få melding og - DÆNG!!!! Perlemood.

Så bra at jeg røk på en vin-smell. Kjøpte min første dyre Franske rødvin i loungen. Selv om jeg ikke kan drikke den på minst 10 år. Men jeg var så glad og det er første Chateau Lafite Rothchild jeg noensinne har hatt råd til.

Nå skal Adi passe på meg helt til Oslo i 1K. Nesten fullt i F. Det må tyde godt for Oslo-ruta?

Ha en fin dag

SASDC8 liker dette
  2. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    411
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen fra et annet sted i Emiratene. Siste dagen her før vi reiser til Dubai i morgen tidlig. Fornød med meg selv over at jeg nøyde meg med billigste bilen fra hotellet.

3. KainBenwi

KainBenwi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,004
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra eksotiske KRS lufthavn. Turen går til TRD hvor jeg skal hente en bil til fruen. Deretter kjøre de 11-12 timene det tar hjem igjen. Oh joy! Fortjener ekstra kos når jeg kommer hjem, men tipper hun sover. :(

4. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Herreguuuuud

Det er lenge siden jeg har bodd på hotell i Norge, og Gardermoen Airport Hotel var en skiiiikkelig reality check. Det er ikke akkurat luksushoteller som ligger vest for 01L på OSL.

Rommet mitt kan vel best beskrives som ei fengselscelle, hvor jeg selv stod for låsing av døren.
    Nå skal jeg hive i meg frokost og så tasse over til konferansehotellet for helgen.

Have a najs one!

Fnate liker dette
  5. John in The Tower

John in The Tower Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God tur med WF602, skal passe godt på deg ved ankomst.

God morgen fra TRD tower. Sola skinner og VFR-flyene tyter vel snart ut fra alle skog og kratt. Velkommen skal de være.
    Hadde en booking-økt i går kveld så nå er TripIt app'en full igjen frem til juli. :)
    Happy days!

Ha en fin en!

6. Islending

Islending Senior Medlem

Likes mottatt:
    499
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra KLM som snart pusher ut fra gate 43.

Håper at kofferten min ligger i AMS. Hvis ikke, får jeg shoppe på reiseforsikringen.

Ønsker dere en god lørdag! :)

7. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Stavanger. Her står arbeid på utleiegodset på planen. Det blir bla rydding i bed, skamklipping av frukt trær. Så får vi se på eftan om vi kommer oss ut på ny joggetur :)

Lag deg en glitrende lørdag du også :)

8. PCR

PCR Senior Medlem

Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Göteborg!

Idag väntar TUR2015. Hoppas på mycket inspiration till nya resor och ett reportage på Bonusfeber.se Ha en knall dag!

9. stalek

stalek Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra et solbadet Oslo, endelig litt sol å se! Forsåvidt var det bra at skyene dekket til byen i går slik at en eventuell soldag igår ikke skulle bli ødelagt av den der solformørkelsen.

Vekket dama med frokost på senga, og nå må jeg få vaska bilen før vi skal i 90 års lag. Tror jeg ligger litt på sofaen før det, er jo tross alt lørdag! Under 72 timer til avreise med SK903 er det også, fy søren det blir digg med litt ferie.

Ha en fin dag!

10. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske.
    Noe trøtt i nebbet etter at man ble sittende å se tv til kl 4 i morges. Men nå er bandittene sendt ut døren på tur med farmor, så jeg tror jeg finner bingen igjen.
    Sola skinner ute men det blåser mye. Jeg har forsåvidt nok papirarbeid til å bli hjemme. Kanskje med unntakelse av å ut å kjøpe meg noen ferske rundtstykker som jeg fikk sinnsykt lyst på nå.

I kveld venter god mat og vin hos en god venn! Blir nok ikke feil det.

Fått igjen mye penger på skatten tydeligvis.....
    Regner med at du forteller oss hva som var rævva med HK flighten?

11. Grove

Grove Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Hallo fra et kjipt kjellerkontor på indre østland.
    Spiller ingen rolle om været er fint. Tar man etterutdanning på det jobbes i helgene.
    Fluidmekanikk er kjedelige greier gitt.......

12. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jæjæjæjæjæ ... da var solen oppe og kaffen på. Jobbhelg, men siden både SAS og WF skal ldrive systemoppgradeinger i Amadeus i dag, får jeg god tid til å se på fotball. Og for dere som bitcher over at dere ikke får booket: GET OVER IT !!!

Ellers skal fruen til SC og guttungen på teaterøvelse, så bikkjene og jeg vil få en fin dag.

13. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Høres ut som en særdeles hyggelig melding @Fnate ! Og det er jo alltid hyggelig.

Jeg er også i godt humør siden dette er den første fridagen min på drøye to uker. Og sannelig så tok jeg med godværet hjem også! Landet i går kveld på Vigra i ett skikkelig surt, vindfullt og vått sunnmørsvær, men våknet så i dag til strålende solskinn. Det er nesten så jeg vurderer å klippe den delen av hekken som naboen ikke har tatt, men tror sannelig jeg utsetter det noen dager til.

God lørdag!

Fnate liker dette

Del denne siden