God lørdag fra Singapore

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henrik, 22. aug 2015.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra det Sørlandske!
    Deilig å få sovet ut litt etter ei uke hvor søvnen har vært i mindretall.

    Men været er strålende, så nå forsvinner vi straks ut til skjærgården for rekefest. Her får vi bare nyte restene av sommeren så godt vi kan!
     
  2. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,294
    Bonuspoeng:
    113
    Flott her i Trondheim også. Brunch/pre-dinner nettopp ferdig siden det ble litt sent i går. Muligens pga kvalitetsjekk av noen flasker shoppet på en brennerirunde i Skottland nylig. Jada, 18 år single cask fra Speyside er helt kurant, muligens slått på målstreken av en 15-åring fra Islay som må ha vært kjøpt på brannskadesalg etter røyksmaken å dømme :oops:

    Ka i hælvete e de du gjør dær, din jævla hæstkuk??? (*)

    (*) til eventuelle uinnvidde: dette er den mest brukte frasen når nordlendinger treffer sambygdinger rundt i verden, og er bare positivt ment på linje med "hei Ola, nei så hyggelig å møte deg her" :D
     
    Henrik, Islending, tommy777 and 2 others like this.
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Bergen. Dagen har vært tilbrakt på Fløien og i butikker. Overskyet og litt vind her, men vi står han av. Avslapping av bein før man finner seg en sen "lunch". ;)

    Ha en flott lørdag! :)
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Trallabom fra Lillestrøm. Skikkelig deilig morgen. Bare sitte i sofaen med elefanten og drikke Bris og se på Gullfeber på TV. Det er ikke feil.

    Så skal jeg vurdere om det blir i dag eller i morgen jeg tør logge inn på AmEx kontoen og se hvorfor jeg opptjente 45.000 EB poeng forrige måned. Tror det blir imorra. Håper det meste kan viderefaktureres...

    Dere får ha en sykt deilig dag
     
    Kjakan and Blaa like this.
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ikke så gæli som du tror, er jo tross alt 30 poeng pr krone brukt i utlandet i juli ;)
     
    Fnate liker dette
  6. Myrvold

    Myrvold Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Tjohei fra... Elverum.

    Jeg presenterte Fnate (internettbrukeren her på forumet) til min mor for en tid tilbake. Hun har tatt helt av, har nå funnet frem Fnate på facebook, og trykket "liker" på journalistprofilen, og ikke minst - var innom ett sted, og har plukket meg seg ett stykk miniatyr-panda som reisevenn til fremtiden.
    Muligheter for å ordne avtaler med lekebutikker og få prosenter her @Fnate ?

    Og ja, for at jeg ikke skal være alene, så fikk visst jeg også en pingvin i gave... Den utrydningstruede Pingvinen Kookee!
     
    Fnate and Kjakan like this.

Del denne siden