God morgen fra TRD Snag på DY 745 ...så vi måtte taxe tilbake til terminal og ventende tekniker. Problem solved og vi venter på papirarbeidet. Blir en lang dag idag...heldigvis venter kald pils i enden Ha en nydelig dag
God morgen fra en travel vakt. Rakk å få i meg noe mat igår, men vant forsatt nada på Kiwi, begynner å lure på om flaksen min er brukt opp for 2020, i og med 2019 gikk så utrolig bra @jgroneng synes du jeg er sunn nok: Kjedelig helg i vente, ingen fly, ingen båt, kun middag hos bonus analfabeter hele gjengen, attpåtil samme i morgen Waste of time? Må få meg nye venner Vi får skrive litt reisebrev, så blir en i litt bedre humør. T-6 Bobler T-10 Super bobler & Co, mulig en DP... T-13 SK + foran sete skille raden, for et privilegium, en har savnet polar rullen, blir det kuba på OSL-CPH-FRA...Fast track og Priority boarding, ekstra bagasje får jeg også... Fri Bar fra tralla(nesten på høyde med Emirates) Føler meg såååå heldig, hva mer kan en ønske seg? LH/SQ/ANA F? God helg i luften som på bakken
God ettermiddag fra Labuan Bajo, en dag før tiden siden Garuda har kansellert alle bestilte innenriksflyginger. Ingenting som skriker "eksotisk destinasjon" som at flyet er stappfullt av svensker! Satser på at morgendagen byr på mer lokale drager enn andre langveisfarende.
God lørdagsmorgen fra Sørlandet. Ser ut som det blir mest indretjeneste i dag. Ha en fin og regnfull lørdag
Det betyr mye når det kommer ifra selveste Michelin guide anmelderne på IF TAKK, nå smakte både maten og selvtilliten ble litt bedre. Må finne framm regntøy og paraply, nesten som i Bergen, @Eddie47 ikke stått opp enda?
God morgen fra Hallingdal. Her er det -3 og unge lovende alpinister er allerede i bakken. Alt for mange dager igjen til neste flyvning, men nok å tenke på likevel i forbindelse med nytt hus. Hva tenker dere om malt gips på tak og vegger? Eller ferdimalte MDF tak- og veggplater?
Nærmer seg nå, T-4 NZ. Som vanlig strammer hverdagen seg til rett før man skal dra. Tankene jeg hadde i juli om denne helgen... " kose meg med småpakking, finne frem tingene som skal være med", ender opp som det nesten alltid gjør. Full trøkk kvelden før.. Blir en rolig dag før man må ta en ekstra vakt i tidsrommet 2247 til 0744. Hjulene skal rulle...
Hemsedal?Misunnelig! Gips for alle penga, mye finere resultat om Malermesteren kan sine saker. Som om skulle sagt det selv skippertak går aldri av moten. Husk reisebrev og super tur til NZ.
Et par småbygder lenger i din retning dr. Men 'problemet' med gips er at det ikke tåler å bli dunket borti. Og at en må til med anker og all verdens dritt hvis en skal henge noe på veggene. MDF'en kan en fikse med litt akryl og så er det godt som nytt.
God morgen @drsyk og alle dere andre i luften og på landet ..her på hytten bøtter det ned! Det regner trollkjerringer og det blåser all varme ut av hytten .. nesten umulig å få temperaturen over 21 grader, kjører nok hem igjen om litt ..
Dagen er bedre no. Stått å venta på flybussen i 30 min ekstra i det hærlege været i eit lite tett skur. Stavanger har sendt meg det våtaste og lengste slengkysset som adjø. Og no er alle klær og sko skifta ut, og kofferten to kg tyngre. Godt eg ikkje er på DY...
God formiddag fra tåke og regn på Gardermoen. Virker heldigvis ikke som om tåken lager mye forsinkelser, køene rundt i terminalen er det altfor få åpne luker i sikkerhetskontrollen og passkontrollen som sørger for. Men man er igjennom og nå venter årets første flytur Nyt lørdagen folkens
God lørdag fra Oslo loungen. Alltid kjekt med en god frokost før en lengre flytur. Gleder meg til å reise med Ncl nyeste cruise skip Encore fra Miami. Satser på at Ba leverer god service i dag. Nyt lørdagen alle reiseglade på forumet
God lørdags kveld fra Hong Kong. Straks cocktails i loungen her på Ritz Carlton før det bærer ut for å teste Kowloons tilbud av Street food,
Da vinner MDF med dine argumenter, ha en superski dag i bakkene. For en dyster dag, god tur hjem @Eddie47
God lørdag fra Nordens Paris Her er det stille og rolig og vinter. Noen kamerater skal om litt dra med meg med på fisking så det blir blir gøy og ikveld blir det lørdagsstemning blant gutta. Godt det er søndag imorgen Så ha en flott lørdag alle sammen
God lørdag fra Romsdalen. Vært med madammen på kjøkkenbefaring i dag. Er det rart å legge til krav at leverandør må ta Amex? Ellers er det grått med regn i lufta. Så alpetur er planlagt. T-17 SK+ MUC Her i hus er det helsparklede vegger (fra før strietapet på sponplater (90-tallet!!) ) Kan kjøre spon bak og gips foran, så har du problem med oppheng løst. Skader kan alltids sparkles. Lettere å sette opp MDF da, men er fort du må sparkle skjøter der også. For en ypperlig anledning til å kunne fyre i peisen for full rulle. (Regner med at det er vedovn av et slag på en hytte). Eller er det bare jeg som kan finne på å lufte for å kunne fyre mer? Ha en flott lørdag!
god formiddag! skiskyting på tv. snart jobb på KIWI. bli med på Sunnhetslotteriet folkens hin dagen vant en kunde verdien av handlevognen sin på 4200kr. det er 56 700 eurobonus poeng det