God morgen fra The Wing First Class Lounge i Hong Kong! Etter en behagelig flyvning fra Stockholm med SAS i Business er jeg nå klar for OneWorld-loungesafari før turen går til Taipei med Cathay i First! Ha en fin dag!
God lørdag fra Sørlandet. Her skinner sola og alt er fint. Har forsøkt å booke en fet tur med poeng intra-Europa, priset riktig og vedkommende agent klarte med litt frem og tilbake og finne CPH-KRS som han først ikke fant. Han skulle så fikse alt og ringe tilbake, har nå ventet i 45 minutter.. Vet ikke om det er et godt tegn.. men 2 seter er tatt på CPH-KRS siden jeg var på telefonen, så mulig det er noe knot med dette.. Blir veldig fornøyd om dette går i boks. Bl.a. 330, 737max8 og i tillegg en Sukhoi Superjet 100-95 som jeg aldri har hørt om før.. Men jeg et strengt tatt ikke så skrekkelig opptatt av flytype, spesielt de uten F
Ingen fare, Sukhoi'en har 18 F-seter! Sorry, den var i overkant bløt... Sitter på jobb tredje helgen på rad, og kjenner at dette går ut over åndfullheten... Dere som er ute i solen, hvor enn på kloden den treffer, får ha en flott lørdag videre!
Legger på en time til her nå, det kan umulig være et godt tegn.. Håper det er kun fordi CPH-KRS segmentet gjør ting vanskelig og ikke at det er et problem med ruta i seg selv.. Den er nok en "liten om vei" om man skal være veldig pirkete....
Fortsatt ingen tilbakemelding. Ruta ligger inne i "my bookings" som en tur/retur, men som nevnt er fortsatt to seter borte fra CPH-KRS. Lurer på hva som skjer, men avventer litt til.. Så får jeg heller purre opp i kveld til de engelsktalende som pleier å fikse alt 7 segment er vel akkurat passe på enveisbooking?
Tenkte jeg skulle vente til det var i orden eller ikke... Og han har ikke ringt tilbake ennå... Tanken er at jeg trenger å fly KRK-KRS, og så oppdaget jeg at det går en 330 fra VIE til LIS ......