Døren virker ihvertfall fint på Gardermoen, så aner ikke hva årsaken var. Nådde flyet videre med et nødskrik, men tviler sterkt på bagasjen er med.
Folk er rare. I HAU var det (som det ofte er) rullestolrampe i stedet for tradisjonell trapp. Midt på disse rampene er det en «nødutgang» og en bratt trapp. Man må også gjennom slike plastgardiner man finner på kjølelager og slikt for å komme på denne trappen. Vel, noen av de første som gikk av flyet gikk gjennom disse gardinene, og så ned trappen, så da gjorde alle andre det også. Det var kun jeg og en annen som gikk ned selve rampen. Altså trappen med den hvite porten.
Landet i Frankfurt i dag etter en fantastisk fin tur med Asiana i F Nå er det bare å spare poeng til neste tur!
God lørdagskveld fra hovedstaden. En litt tåkete og trist dag i dag, men det meldes om sol i morgen så da har man noe å se frem til.... Dagen har vært tilbrakt med noen timer på jobb, så sånn sett helt ok at det har vært innevær. Litt sport har man også fått med seg, og det gikk jo fint sett med norske øyne så absolutt en fin lørdag
Brukte så og si bare über da jeg var i Praha i fjor. Utrolig enkelt og effektivt. Så med mindre det er blitt forbudt siden den gang anbefaler jeg det
Ca nederst i glasset? Det er sånne fancy "steiner" som man har i fryseren, så drinken blir "om the rocks".