Uten at årets 1. Mai feiring tok helt av, er det litt mye hverdag akkurat i skrivende stund. Noen dager hadde det vært greit å skulle ha hjemmekontor, for å si det sånn. Håper alle der ute får en riktig fin helg. Selv skal jeg deppe over: At Killbill ble ubrukelig med det siste gebyret fra Curve. Og at Singapore har sluppet seter på NYC ruta si, som Tallin ikke tar meg booke ;(
Lørdag i hovedstaden. Solen skinner, og det skal bli 16 grader. Det funker. Planer for dagen: Kjøpe bursdagsgave Tur med hunden Rydde i julepynten Bygge Lego 2. Mai i historiebøkene: 1624: Kongsberg sølvverk opprettes 1956: Jarlsbergost introduseres 2011: Osama bin Laden drept Bursdager: Albert Nordengen Engelbert Humperdinck Kristen Gislefoss Dwayne Johnson David Beckham Begynner å bli klar for at *A bookinger åpnes snart. Og at SAS kan slippe de billettene til PVG som jeg trenger. God lørdag!
God formiddag fra den Arktiske hovedstaden Jeg har flyttet inn i ny leilighet! Men siste natten ble i hybelen. Må tilbake ditt til uka for å vaske ned og kaste noe søppel. Været er flott og telefonen melder om 6°C Ikveld blir det en liten innflyttingsfest. Eller fest og fest, for kan jo ikke ha det i disse dager. Får vise dere utsikten fra den nye leiligheten da: Så da ønsker jeg alle her en strålende lørdag
God formiddag fra Oslo. I dag skal ny sykkel handles inn. I tillegg har jeg lagt inn en booking t/r EVE for sommerferien, med leiebil i en uke. Så får vi se når neste utenlandstur blir, men tipper vi skriver 2021 før akkurat det blir aktuelt.
God morgen fra Trøndelag! Det blir en sløv dag i dag. Biff og det som hører til skal først handles inn, så tilberedes og spises. Resten av dagen har jeg ingen planer for enda. Ha en fin dag dere
Bonusfeber.no domene er nede 2000 poeng igjen til jeg runner 200 000 EBP igjen, men ser trist ut med reisebestilling nå.. Har drømt om en tur til Australia neste Mars... Får håpe det blir mulig. Nå er det først 4 eksamenere, fulltidsjobb og baby i løpet av 6 uker. Fly er ikke første pri nå, selvom det klør skikkelig hardt i reisefingra.
God lørdag! Blir endelig noen jobbreiser igjen nå til uka, hvordan er det egentlig på flyene nå, servering, lounge, priority boarding osv?
God lørdag fra det glade Vestland. Interessant kundeopplevelse hos en ikke ukjent bank i Norge. Trenger ikke gå nærmere inn på selve saken, men kan røpe såpass at det måtte tre forsøk på agentruletten pr. telefon til før det løste seg, hvorav de to første var helt overbevist om dette "er nok umulig å fikse akkurat nå," mens sistemann skulle bare et par detaljer før "dette ordnes sporenstreks". Ellevilt. Det blir både mat og drikke fra støvellandet i aften - det gledes voldsomt. Buona giornata!
God ettermiddag fra hovedstaden. Solen skinner og man har vært på tur i skogen med hunden til opphavet som selskap. Det føltes ganske godt med sol og frisk luft Mai er i gang og om 3 dager skal jeg ut å fly igjen før første gang siden starten av mars... har en følelse av at det kommer til å føles litt rart å gå ombord på tirsdag morgen, men blir også litt godt med en jobbreise igjen! Nyt lørdagen folkens
God kveld, Her i vest er det praktfullt vær nå. Hadde et par timer på Bianchien tidligere i dag. Og nå har jeg vært og tatt et par-tre utepils med en kompis, trivelig og mye "skitpreik". Siden man er hjemme hele tiden stort sett nå så har det blitt rutine å gå en tur ut på terassen kl.1945 og kl.2045 for å se på avgangene til OSL fra hhv. SK og DY fra HAU (de flyr rett over meg normalt sett, men ofte i det siste har de endret kurs mot øst mye lenger sør, antakelig p.g.a. at de har lite pax, dette er altså når det er nordavind og de tar av mot nord). I dag er det nøyaktig 2 måneder siden jeg fløy sist ser jeg, dagstur til Oslo i.f.m.jobb. Hadde aldri trodd jeg skulle savne de turene. Ha en fortsatt fin helg. Mvh Fjordheim