God lørdag godtfolk. Kaffe og frokost fortært. Sommer snart er det ikke? Her i de nordre deler av Trøndelag minner det ikke helt om vår engang. Heldigvis fått måket hytta fri for det værste av snø og varmegrader fremover (Edit ble bare «før bilde» )
Det er lørdag i hovedstaden også. Her er det heldigvis mindre snø.. Men, sommeren er visst over for denne gang. Til uken skal det regne litt. Det er fint for plenen som er tørr. I dag skal jeg grave litt i hagen, og se på tv. Og kanskje bygge litt Lego?
God lørdag, selv om den helst skulle vært tilbrakt på OS biz til NRT, første gang på long haul med dem. Ja, ja det er bare å håpe det åpnes for *A-bestillinger så en får brukt den CT'n før dens noe forlengede liv går ut. Skal visst tilbake på jobb på mandag så da er man i alle fall et steg nærmere business as usual for mitt vedkommende.
God formiddag fra Larvik! Har allerede rukket å vaske huset (besøk av mine foreldre imorgen) og tatt en løpetur. Snart klart for utelunsj på en øy ett par hundre meter fra huset. En god nyhet er at jeg mottok årets første CT idag. Så får vi se om det blir noe å bruke den på .. On to the next one Ser ut som været er bra
God lørdag fra den Arktiske hovedstaden Iløpet av natten har det snødd litt her nordpå. Nå vil jeg ha vår og sommer her også! Jeg og kameraten min har fått en 58 kvadrat leilighet litt sør på øya så da blir det å skrive under på kontrakt snart. Men så har kameraten min blitt litt syk også.. så får håpe det ikke er korona. Så bortsett fra det blir det vel å skrive litt på bacheloren. Så dermed ønsker jeg alle her inne en flott lørdag uansett hvor i Norge den blir tilbringet
God lørdag ønskes fra Mandal også. Skjønt, god og god fru Blom. Vi fikk i går beskjed om at vi skal si opp 100 og permitere ytterligere 50 i nærmeste fremtid og det var jo ikke en hyggelig beskjed å få. Jeg berger nok jobben i denne runden, men jeg er stygt redd for at dette bare er begynnelsen for min bransje. Men, vi har fått oss sykler så nå er det i alle fall enda lettere å utforske Mandal og områdene rundt om man ønsker det etter arbeidstid. Må ta det positive man kan få i disse tider. Her ett bilde av arbeidsplassen min fra litt avstand, tatt under min første sykkeltur her i Mandal. Ha en fin dag folkens!
God lørdag formiddag fra Sørlandet. Årets første plenklipp utført, og i gang med årets første utepils ... Sol og fint vær. Siden hjemmekontor kam utføres flere steder, så blir det noen dager her.
God aften fra "landet" i en fjord innafor Haugebyen. Her er været perfekt og mye bedre enn meldt, champise...vel Proseccoen er sprettet, og det blir vel noe god mat om en stund tenker jeg. Bare slekt her men vi holder nå litt avstand fra hverandre allikevel. Ha en fin kveld. Og siden det snakkes så mye om solkysten, slik har det sett ut hjemme mange kvelder på rad nå:
Ta ut køllen fra kjelleren, ta flyet til Trondheim (etter Covid selvfølgelig) stiller med herlig trøndervær og øl. Begynner å bli på tide med et besøk gode gamle Trondheim igjen nå