Jeg har dratt på meg pysj buksen jeg fikk utlevert på en flyvning VIE-TPE med EVA i gamledager. Kanskje @ccurrahee tar til vettet og tar seg en tur med EVA Air! 1723 Arendal blir en by. 1945 Tyskland kapitulerte betingelsesløst på kvelden den 7.Mai 1946 Sony blir etablert. Maleriet Skrik ble levert tilbake etter 3 med på avveier, Pål Enger rappet Skrik fra Nasjonalgalleriet den 12.feb.1994. 2000 Putin ble President i Russland. 2002 EgyptAir Boeing 737-500 styrter ved innflyvning til Tunis-Carthage Airport, 14 stk dør. Ha en God Lørdag Folkens!
God morgen frå Siam Paragon. Her er det andrefrokost og litt shopping. Ha ein strålande dag alle sammen! Edit: ^^ Flat Belly smoothie. Eg er ikkje imponert over den lovde effekten endå...
God morgen fra hovedstaden. Nok en dag med strålende vær, hvor lenge skal det være? Dagen må nytes utendørs, ungene har ikke helt bestemt seg om de vil på Tusenfryd eller markedsdag i Bogstadveien. Ha en strålende lørdag og god helg til alle bonusnisser
God morgen fra godstolen. Pleier vanligvis å sove et par timer ekstra når det er helg, men i dag var kroppen i full "på" modus allerede 0730. Heller enn å ligge og vri meg i sengen fant jeg ut at jeg like gjerne kunne stå opp... uvant dette! Sikkert å banne i kirka, men interrail har disse dager et veldig tidsbegrenset tilbud med 50% rabatt på rail passes som varer i 1, 2 eller 3 måneder og er gyldig i 33 land (det er dog ikke lov å reise i Norge, kun ut av landet og inn igjen). Hadde tenkt å kjøre til Nederland i sommer, men vurderer nå toget. Flyrelevant: t-7 til Nederland, med KLM Cityhopper. T-22 til CPH og videre til LAX. Gleder meg! Ha en flott dag
God morgen fra Larvik! Ikke en sky på himmelen og (foreløpig) 12 grader. Ser ut til å bli en meget fin dag Unga har mast på Tusenfryd men jeg trodde ikke de hadde åpnet ennå. Tok feil der gitt .. Heldigvis har de ikke oppdaget det så det får bli en annen helg. Ha en flott lørdag!
God morgen! Og muligens gode nyheter i vente fra Japan: https://www.forbes.com/sites/suzann...apan-reopen-tourists-in-june/?sh=ef9fe1267a77
God føremiddag frå solbadande Sunnfjord. Madammen er trulovar og sminkøse for ei brur som skal gifte seg i dag, so då lyt eg halde fortet heime. Etter to timar med «pappa pappa», grining og graut er det endelig litt tid for å slappe av litt før avkommet skal dressast opp før bryllaupsfesten. T-16 til LAX
God morgen fra hovedstaden! Strålende sol, og kaffe på balkongen. I går kveld regnet det faktisk.. Sikkert nesten 2 mm til sammen. Ølfestival i går, heldigvis stengte de kl 22. For i dag skal jeg på Teknisk museum sammen med to 5åringer. Ha en deilig lørdag i solskinnet!
God eftermiddag fra periferien. Vind i natt sludd i dag, men nå "tørker det opp" utenfor. Så da er det på tide å sikre middagen og øvelseskjøre litt med den nevøen som trenger lappen mest god helg!
God tidlig ettermiddag fra ett av hvilerommene i Gullstua på Kastrup. Har nylig landet etter å ha kommet fra San Francisco. SFO var faktisk den eneste flyplassen SAS flyr til i USA jeg ikke hadde besøkt før nå. Flyturen gikk helt greit, jeg hadde som vanlig sete 1A på vei hjem. Men jeg spiste meg såpass mest i Polarisloungen at jeg ikke spiste noe som helst på flyet. T-12 til neste utenlandstur. Fortsatt god lørdag!
God lørdag fra Kød i Oslo. De har ike køded det til her for det er god mat her og drikke lige så! Spiser tartar som en snack og drikker en rødvin. I tillegg hadde de zacapa xo til 119 kr 4 cl og det er jo gratis. Koster stort sett dobbelte de fleste plasser.