God lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 13. des 2014.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig God Lørdag fra Trondheim!
    Julemarked med familien i dag og gomling av lussekatter.
    Klargjøring av ribbe og rødkål for morgendagens førjulsmiddag før man spres over hele Europa for jul.
    Ha en rabattert lørdag fylt med gløgg og pepperkaker!
     
    Herlov liker dette
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Haugesund hvor nattelivet utforbi hotellet har forstyrret skjønnhets søvnen. Sitter nå på rommet å drikker kaffe mens jeg ser utover det forblåste Smedasundet eller hva nå det heter. Snart blir d frokost før besøk på julemarked med påfølgende tur te Amanda senteret.
    Ha en flott lørdag:)
     
    Herlov liker dette
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

    En lang arbeidsuke har kommet til ende. Nå blir det en treningsøkt, en tur innom det lokale kjøpesenteret og så forberedelse til middag for to kompiser og et lite fadderbarn i kveld. Jeg begynner å bli bra lei julemat allerede, så lasagne med salat og hvitløksbrød står på menyen. Ha en fin lørdag!
     
    Cecilie liker dette
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,
    Kaffet är på väg genom kroppen. Årets första centimeter med snö föll i natt och jag skall snart ut på stan för att tag på det sista inför jul. Ha en super dag runt om i världen :)
     
  5. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergen.

    DEN følelsen når man ser sin egen bok til salgs i de store nettbutikkene! Å gå i bokhandelen etter nyttår blir nok en merkelig opplevelse...

    Her har det faktisk snødd bittelitt i morges og man begynner å få litt julestemning. Krysser fingrene for at det ikke er glatt ute. Etter et lite møte med autovernet for 15 år siden har jeg litt panikk for glatte veier... :)

    Ha en fin dag i inn- og utland!

    Xxx.
     
    LN-MOW and KristianSk like this.
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Guten Heute fra det Sørlandske!

    Her er det faktisk sol og fint vær ute. Dog kaldt. Satser på at veiene ikke er glatte lenger nå litt ut på dagen. Har jo ikke fått vintermeiene på sleden enda. Må nok ut å handle litt, og ellers skal det pyntes opp med litt julelys her i kåken.

    Som flere her, må jeg også gjøre klar et stk ribbe så får jeg heller øve meg på å svi den av i morgen. I kveld har en kamerat invitert på middag. Så da blir det vel også litt drikkelse tenker jeg, med dertil hørende slapp søndag. Men vi får jo ikke ta sorgene på forskudd.

    Happi lørdag!
     
  7. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Trondheim, nå laver sneen ned her, på tide vil vel mange mene :)

    Dagen blir brukt forran tven med vintersport og EPL på sendeskjema :)
     
  8. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Oslo. Dagen startet med en treningsøkt og videre en hyggelig brunch. Nå skal juletreet pyntes. Enjoy
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'midtpådagen!! Sol og fint .. oppkjørselen er blåst fri for barnåler, og nå ser det direkte herskapelig ut her. :)
    Spiste middag på en lokal tysk restaurant i går, og i natt lå kona og vred seg med magekrampe og fullt utgående trykk i begge ender. Tror det blir en stund til vi går dit og spiser middag igjen ...
    Guttungen har vært på svæmmestevne og kom hjem med en 1. plass i sekken .. imponert -- kan ikke ha vært rare motstanden .. :p

    Men nå er det lunch .. kjører ostesmørbrød med lokal pimento cheese i dag, tror jeg .. diggety digg!
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    @Ida XC90 hadde jeg som min siste firmabil i Norge. Jeg kallte den for en kasse pils på fire hjul. Av store SUV er kjøreegenskapene suverent verst. Men jeg digger utseende på den nye. Håper den håndterer så godt som de andre nå

    God ettermiddag fra Fort Lauderdale. Lang brunch i dag med familien og en kompis, nå klart for litt shopping i finværet. Lettskyet og 22 grader.

    God helg!
     
    vegardg and Bizflyer like this.
  11. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Kommer jo en ny Q7 også nå.. Så blir interessant å se. XC90 er overmoden for en oppgradering på alle plan! Utrolig at det fortsatt selges biler av modellen som har vært på markedet nå i snart 40 år (nesten)..
     

Del denne siden