God lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 28. mars 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen. Våknet opp med mail om at Bergen har innført eiendomsskatt. Trodde dette bare var noe som skjedde i sosialisthøl, men da har vi nok et eksmpel på at Bergen og Vestlandet er fyllt av udugelighet som bare fungerer om oljeprisen er 100 dollar. Makan! Må seriøst vurdere å trekke tilbake til sivilisasjonen nå.

    Bortsett fra dette tror jeg dette skal bli en fin dag. Gjør nytt forsøk på sykkeltur uten piggdekk i dag etter at bremseklossene ble byttet i går. Familien kommer endelig hjem i ettermiddag, så jeg bør vel kalkulerer inn en tur på Flesland i kveldingen.

    Også kom jeg på at jeg har gratis DN i sas appen i dag, siden familien skal ut å fly:).
     
    Islending, Henning, Fnate and 2 others like this.
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Kongsberg. Her er det knall blå himmel og sol, men fortsatt relativt kjølig nå på morgenen (-8). Men hvis været holder seg sånn hele dagen, så er det gode muligheter for å bli kvitt litt av den fæle snøen som datt ned tidligere i uka!

    Så langt har dagen bestått av frokost og hundelufting. Eneste som står på kalederen ellers i dag er en tur på trening også litt shopping. Mangler div. småtteri før jeg reiser til India i starten av April. Så prøve å få det unnagjort nå :)

    God lørdag :)
     
    Herlov liker dette
  3. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Grumf.
    Ægir Lærdøl er fermentert oppkast.
    Denne dagen avskrives.
    Snakkes i morra.
     
  4. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    God fomiddag. Fremdeles snøfast i Vilnius :D Sitter derfor i loungen på Radisson Blu med mac'en og jobber med en utstillingskatalog, mens jeg venter på å bi sulten eller tørst igjen. Rakk visst akkurat å få med meg Club Carlsons 30.000-poengs bonus, også, om jeg forstår det rett. Helt greit med slike tilfeldigheter. Note to self; husk å reis oftere med fly som blir innstilt.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Akk o ve og stønn!
    Humlesmudi smakte deilig i går. Det gjorde Urtesmudien min også!
    Kjenner et sterkt behov for å trekke inn i senga igjen. Men heey! Det er jo lørdag så hvorfor ikke!
    Natti natti!
     
    Fnate liker dette
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från SanDiego. Ligger an till att bli en riktigt varm dag idag så det blir till att bara njuta :)
     
    Islending liker dette
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Happi børstdæi PC! Husk at du er i en av Humlesmudiens hovedsteder! Ut og utforsk nå!
    http://www.beeradvocate.com/place/city/28/

    G'morgen fra den andre siden. Her har vi faktisk et par kuldegrader på morran, men solen er oppe og de blir nok fort borte. Varmt blir det dog ikke i dag.

    Her skal det ryddes og brennes etter vinterstormens herjinger .. Gressklipping skal man nok også finne tid til.
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Sov over frokosten og gikk rett på lunch i dag. Det er helt i min ånd.

    Knall lunch på Casa Mia. Brødskive med aioli, litt grønt og en saftig biff på toppen. Yippikayeee!

    I kveld blir det vennemiddag, så får vi se om det blir nyp*** lam eller en oksestek. Jeg vet hva jeg går for.

    Ha en fin dag
     
  9. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg var KJOSFAST i Vilnius. Klagde ikke på det heller.
     
    Brunello liker dette
  10. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra New York, har tatt med frøkna opp i helikopter idag noe hun ble veldig fornøyd med. Litt slappings på Martinque nå før vi får finne oss et sted å spise middag på. OT var ikke like greie med oss på hjemreisa i morgen desverre så da blir det ikke fri børst hjemover.. Når skal SAS igjeninnføre fri børst i økonomi på langdistanse?? IDIOTI!

    Ha en fin ettermiddag.
     
  11. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld!
    Stakk innom ein kalendar på nett for å sjekke at palmesøndag faktisk er ein ekte helgedag med mykje tillegg. Fann ut at klokka skal stillast i natt og at den skal stillast i min disfavør. Då vert det endå litt hardare å stå opp i morgon tidleg.
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig er formen mer på plass.
    Nettopp hatt meg middag bestående av pult purke i wraps og druesmudi til. Ikke så gæ'rnt.
    Skål, dere!
     
  13. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra kysten sør for Stavanger. Rakk akkurat å innkvartere oss på hytta før himmelens sluser åpnet seg, friskt må det også sies å være. Nå har kvinnemafian gått å lagt seg, det er blitt ro i kåken og jeg nyter en av de beste butikk IPA'ene som finnes.
    Hoy :)
     

Del denne siden