God morgen fra Bergen. Våknet opp med mail om at Bergen har innført eiendomsskatt. Trodde dette bare var noe som skjedde i sosialisthøl, men da har vi nok et eksmpel på at Bergen og Vestlandet er fyllt av udugelighet som bare fungerer om oljeprisen er 100 dollar. Makan! Må seriøst vurdere å trekke tilbake til sivilisasjonen nå. Bortsett fra dette tror jeg dette skal bli en fin dag. Gjør nytt forsøk på sykkeltur uten piggdekk i dag etter at bremseklossene ble byttet i går. Familien kommer endelig hjem i ettermiddag, så jeg bør vel kalkulerer inn en tur på Flesland i kveldingen. Også kom jeg på at jeg har gratis DN i sas appen i dag, siden familien skal ut å fly.
God morgen fra Kongsberg. Her er det knall blå himmel og sol, men fortsatt relativt kjølig nå på morgenen (-8). Men hvis været holder seg sånn hele dagen, så er det gode muligheter for å bli kvitt litt av den fæle snøen som datt ned tidligere i uka! Så langt har dagen bestått av frokost og hundelufting. Eneste som står på kalederen ellers i dag er en tur på trening også litt shopping. Mangler div. småtteri før jeg reiser til India i starten av April. Så prøve å få det unnagjort nå God lørdag
God fomiddag. Fremdeles snøfast i Vilnius Sitter derfor i loungen på Radisson Blu med mac'en og jobber med en utstillingskatalog, mens jeg venter på å bi sulten eller tørst igjen. Rakk visst akkurat å få med meg Club Carlsons 30.000-poengs bonus, også, om jeg forstår det rett. Helt greit med slike tilfeldigheter. Note to self; husk å reis oftere med fly som blir innstilt.
Akk o ve og stønn! Humlesmudi smakte deilig i går. Det gjorde Urtesmudien min også! Kjenner et sterkt behov for å trekke inn i senga igjen. Men heey! Det er jo lørdag så hvorfor ikke! Natti natti!
God morgon från SanDiego. Ligger an till att bli en riktigt varm dag idag så det blir till att bara njuta
Happi børstdæi PC! Husk at du er i en av Humlesmudiens hovedsteder! Ut og utforsk nå! http://www.beeradvocate.com/place/city/28/ G'morgen fra den andre siden. Her har vi faktisk et par kuldegrader på morran, men solen er oppe og de blir nok fort borte. Varmt blir det dog ikke i dag. Her skal det ryddes og brennes etter vinterstormens herjinger .. Gressklipping skal man nok også finne tid til.
God morgen fra Lillestrøm. Sov over frokosten og gikk rett på lunch i dag. Det er helt i min ånd. Knall lunch på Casa Mia. Brødskive med aioli, litt grønt og en saftig biff på toppen. Yippikayeee! I kveld blir det vennemiddag, så får vi se om det blir nyp*** lam eller en oksestek. Jeg vet hva jeg går for. Ha en fin dag
God ettermiddag fra New York, har tatt med frøkna opp i helikopter idag noe hun ble veldig fornøyd med. Litt slappings på Martinque nå før vi får finne oss et sted å spise middag på. OT var ikke like greie med oss på hjemreisa i morgen desverre så da blir det ikke fri børst hjemover.. Når skal SAS igjeninnføre fri børst i økonomi på langdistanse?? IDIOTI! Ha en fin ettermiddag.
God kveld! Stakk innom ein kalendar på nett for å sjekke at palmesøndag faktisk er ein ekte helgedag med mykje tillegg. Fann ut at klokka skal stillast i natt og at den skal stillast i min disfavør. Då vert det endå litt hardare å stå opp i morgon tidleg.
Endelig er formen mer på plass. Nettopp hatt meg middag bestående av pult purke i wraps og druesmudi til. Ikke så gæ'rnt. Skål, dere!
God kveld fra kysten sør for Stavanger. Rakk akkurat å innkvartere oss på hytta før himmelens sluser åpnet seg, friskt må det også sies å være. Nå har kvinnemafian gått å lagt seg, det er blitt ro i kåken og jeg nyter en av de beste butikk IPA'ene som finnes. Hoy