God lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 25. april 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, ja, da er det lørdag. Tror det aldri har hendt før at jeg har gledet meg så mye til at det skal bli mandag.

    Han en strålende dag når dere våkner.
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Morn!

    Her ute startet dagen med en uanmeldt mønstringsøvelse klokka sju, så de som ikke allerede var våkne våknet i alle fall da! Den første timen av det første hele dagskiftet mitt denne turen er over og nå er det altså "bare" elleve timer igjen til B & B. Og her ute er det ikke Biff & Blowjob vi snakker om, men Biff & Bingo. Altså en helaften på gang her i kveld...

    Ha en fin lørdag!
     
    AcroN liker dette
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad lørdag fra hovedstaden. Snart på vei til dagens første treningsøkt i Nordstrandshallen. Formiddagen skal tilbringes med aviser og mat i godstolen før ettermiddagen byr på nok en treningsøkt. Ha en sprek lørdag!
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God, strålende lørdagsmorgen, dere! I dag skinner sola fra nesten skyfri himmel. Først en liten innsats for transportøkonomien, deretter blir det å kaste seg på sykkelen og nyte dagen. Kanskje en tur til Mjelle-stranda?
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det lørdag ja!
    Her i det Sørlandske er det yr i lufta og dugnad i borettslaget. Håper det klarner snart, for vi skal avslutte med grilling, og hvem er grillkokk for 40 personer. Moi!! Nei ikke Trond Moi. Men moi, som meg på fransk for de morgentrøtte der ute.

    Tror nok jeg kommer til å trenge noen kalle halle i aften ja.

    Er man bare gammel nok, får man nok uansett mer ut av bingo! :D
     
    Travellingalf liker dette
  6. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, nettopp karret meg ut av bingen og driver fortsatt å diskuterer med meg selv om jeg skal spise opp gårsdagens taco til frokost eller ta egg og bacon.. har hele dagen på meg å finne ut av det siden dagens planer er.. NADA!

    Ha en fin dag.
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God og opplagt lørdag fra Stavanger. Hadde en hyggelig aften med middag, vin og øl sammen med andre fly- og reiseinteresserte karer i går. Jeg mygget imidlertid tidlig ut og kom meg hjem på skapelig vis.
    Nå skal en ut å spandere nye sommer dekk på datterens nyinnkjøpte bil.

    Ha en flott lørdag :)
     
  8. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen eller hva eg skal kalle det ;) Her er det sykkeltur i regnet i Bergen så ut på tur senere! :D Ha en fantastisk helg :)
     
  9. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Nettopp touchdown OSL etter en laaaaang flytur.. Blir jækla godt med en dusj nå!
     
  10. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Dekkskift, trening og spicy currymiddag er det eneste som står på kalenderen :)
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'mooorgen fra striregnet! Her gjør været at programmet er begrenset. Har akkurat vært på Biscuiy Barn og hentet frokost - etterhvert blitt tradisjon på lørdager. I kveld blir det Spamalot på skolen til guttungen, med ham i flere roller - bl.a. som fransk soldat (- I fart in your general direction) :p

    Ellers gjør man store oppdagelser ... Kun noen minutters kjøring nord for meg, ligger et anlegg som Lockheed brukte under den kalde krigen til å teste atomforurensing. Anlegget ble nedlagt i 1971 og City of Atlanta kjøpte området for å bygge flyplass nummer to. Dette ble det imidlertid ikke noe av, og nå er området gjort om til park og friområde.

    Ha en god lørdag, alle som har spist frokost.
     
  12. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    Mercedes-Benz museet var fantastiskt, og kan nesten ikke sammenlignes med Audi museet i Ingolstadt.
    Anbefales virkelig hvis man er i området og har den minste interesse for bil.
     

Del denne siden