Etter Norge Rundt turneen fikk jeg Hollywood treatment på WF262 8a i dag fra KRS. Samme crew som da jeg avsluttet for 10 dager siden. Neste CHQ og sol og varme. Ha en fin dag, med eller uten bonuspoeng
God lørdag fra Trondheim-badet i sol Tegner til en fin dag ,da turen straks går til midtbyen for Trøndersk Mat- og Ølfestival He en strålende dag
God lørdag fra BGO - snart klart for BGO-MOL-BGO-TOS... Fløy OSL-SOG-BGO ingen poeng på den turen gitt, men det er ikke allverdens med "ikke-anbud" fra OSL på lørdager.
God solfylt morgen fra Trondheim. Straks kaller plikten john in the tower er john in the tower. Kjenner jeg det rett så tyter vel at som kan "fly" ut fra enhver gresstripe og gjør ettermiddagen...interessant.. Ha en dag med 5nm eller 1000ft i margen!
- "hæææ whiteboard tusj? Hva mener du? Kan jeg tegne på tavla Fnate og bare viske bort? Åååååååh... kuuuuuuuuult" Tegne tegne tegne tegne tegne tegne tegne tegne viske viske viske viske tegne tegne - "duuuuuuuuuu???? den virker ikke lenger... Det går ikke helt bort lenger. Hvorfor ikke deeeeeeet?" Jau, så nå må jeg male veggene. Moralen er at det er viktig å gi Godzillaene sine presis opplæring. Forøvrig - god morgen fra Lillestrøm. Kos dere
God (virkelig) tidlig ettermiddag! Sommerdagen igår er blitt til 12 grader og regn. Sofasliting står på dagsplanen. Ha en god lørdag alle sammen!
Tror bare det var et bilde av en fyr med Rimova i en annonse der man fikk 30.000 EB poeng for å få laser i øya. Har ikke funnet noe annet
Typisk at når jeg endelig skal reise til sol og varme, kommer sola fram i Trondheim. Ha en flott lørdag alle sammen!
Og der kom høsten til Sørlandet! Overskyet og sur vind gjør det kaldt ja. Langbukser og lange armer må til. I dag skal man gjøre ferdig de tingene man ikke har rukket på hytta de siste 2 ukene. Da er det jo like greit at sola ikke steiker kanskje? I morgen er det hjem. Men først må terassen beises med strøk nr 2. Kunne jo trenge en ferie etter så mye jobb. Puhhh. Er det rart jeg drikker. Og til min store "glede" ser jeg at det meldes opp i 36 varmegrader i Berlin neste helg. O skrekk o gru. Måtte de ta fryktelig feil.....
Hoy lørdag fra Stavanger. På disse kanter har Tor og Odin regjert i dag. De hadde også med seg kraftige byger med slagregn. Neste uke ser ikke noe bedre ut så mandag avbryter jeg ferien og stiller på jobb. Bedre det enn å kaste bort enda en uke ferie på dette begredelige møkkaværet. Periodeopptjeningen min er ikke så mye bedre enn @Jørgen sin men jeg er fornøyd med saldo Ha en flottere dag da