God Lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 29. aug 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!
    Nattevakten er straks over. En ny venter i kveld. Overskyet og kjedelig. Blir nok en rolig dag med ikke altfor mange fantestreker.

    Ha en flott dag!
     
    Flemming Poulsen liker dette
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Gääääääääääääsp! Expresstur till CPH idag med 0755 maskinen och hemma strax efter lunch. Sen blir det bröllop och tillhörande fest. Synd bara att svenska flygvapnet hade övning med JAS39 i Uppsala i natt så det blev inte mycket sömn, ge mig kaffe!!! Ha en mindre stressfylld lördag ;)
     
    John in The Tower liker dette
  3. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag! Bortsett fra en treningsøkt på Elixia, så skal jeg tilbringe dagen horisontalt på sofaen, bevege meg minst mulig... og jo, henger her på Bonusfeber.
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Her ute har arbeidsdagen allerede vært i gang noen timer og jeg frykter for at det blir en lang dag etter å ha våknet rundt klokka fire i dag tidlig. Å snu over fra nattskift til dagskift kan sammenlignes med det verste jetlag og det er sannelig ikke lett å få noe særlig søvn. Jaja, overlever vel denne gangen også og kaffi kurerer jo som kjent det meste!

    Ha en fin dag!
     
  5. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Starter dagen med en liten treningsøkt på morgenen. Helt alene på gymmet her på jobb, så det er digg :D

    Resten av dagen blir vel hjemme på sofaen / pcen men samboeren er på jobb. Så blir det vel litt film til kvelds.

    Ha en fin fin lørdag!
     
  6. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God altfor tidlig morgen. Forkjølelsen begynner å slippe taket, men ikke helt. Skulle gjerne sovet litt til. Må vel snart stå opp og fungere litt.

    Ha en god lørdag! :)
     
  7. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag. Hyggelig å høre fra fremtiden. Kan du gi meg resultatene i PL slik at jeg kan tippe :)
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Stavanger. frokosten er unnagjort og en koser seg med litt kaffe og "Bonanza" på TV2. Har noen mindre gjøremål i løpet av dagen samt må jeg hamstre noe skikkelig grill mat for til kvelden venter nabogrillfest, noe som alltid er like hyggelig.
    Ha en flott helg ;)
     
  9. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Plans are Nothing, But Planning is Everything
     
    anders82 liker dette
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Grdumpf fra det Sørlandske!
    Her ble man sittende oppe alt for sent i går kveld, dvs natt etter å ha sovet 3 timer på ettermiddagen. Og så begynner unger og telefoner og mase etter bare 5 timers søvn. Det legger jo grunnlaget for en "super" lørdag.
    Prøve å knipe en times søvn til nå, så vurderes det enda å ta en siste overnatting på hytta for sesongen. Høsten kommer jo allerede i neste uke. Så da så. Ikke rart jeg drikker. Egentlig har jeg bare lyst til å bure i senga i fred og ro. Me lyt sjå, som det heitar!
     
  11. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,285
    Likes mottatt:
    3,186
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra bassenget på takterrassen på Renassaince Fira Barcelona.

    Oversvømmelse, regn, kø, pensjon og lyn og torden er byttet ut med sol, bading, tapas, pinxtos og sangria.

    LG - life's good :)
     

    Attached Files:

  12. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra Nesodden. Er i et flott Airbnb-hus innredet av en noe spesiell (men utrolig kul) interiørarkitekt. Kult sted å ha seminar!
     
  13. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag herfra.

    I natt drømte jeg at jeg var ute og fløy Air New Zealand i First (Vet de ikke har First, men hvem sa at drømmer er realistiske?), og det var bl.a. et par som bare kom og satte seg i First, og til og med klarte å overbevise en flyvertinne om at de faktisk skulle sitte der. Videre fløy vi generelt lavt, og på et tidspunkt landet vi et sted, for da skulle vi overnatte der og fly videre neste dag. Forøvrig var IFE-skjermene latterlig små, og på ingen måte on demand. Hvis jeg skal tolke drømmen, vil jeg si at det er et tegn på en telefon fra Hamar i kveld, sånn at jeg får testet Air New Zealand på ordentlig. Ikke mer enn 14 mill. i potten, men det holder vel til en liten tur ned til motsatt ende av kloden.

    Ellers er det fint lite planer for dagen/helgen. Litt velfortjent avslapping etter arbeidsuka, som ble avsluttet på et relativt høyt stressnivå.
     
    Travellingalf and Fnate like this.
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Riga. Fikk noe 80% shot i går... vi husker ikke stort etter det. Men merket ihvertfall ikke de 15 anropene fra noen der hjemme...

    ...men ble vekket i dag av masse telefoner fra en Latvier som vi hadde lovet å bli med ut og skyte Kalashnikover med.

    Og det jeg egentlig lurer på er hva søren de tenker på når de innreder Twin-rom med glassdør inn på dass? Ikke til dusjen heller. Bare rett i ramma.

    Naborommet har en oppblåsbar rosa enhjørning utenfor.

    Vi trenger brennevin!

    Ha en fin dag med blide og bedre halvdeler.
     
  15. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Lørenskog, reiser ned til foreldre i Sandefjord i helga :)
     
  16. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    God Morgen :) gøye greier :p , vilket hotel ? trenger anbefaling til jeg skal reise selv neste mnd :)
     
    Fnate liker dette
  17. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag!
    Kappgang på tv midt på natta i fire timer var ingen god ide.
    Det blir fiskesuppe og øl til 'frokost'.
    Håper du har en bedre dag ... :)
     
    Petter B-C liker dette
  18. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Bryllup...jippi, enda en dag i dress...
     
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Radisson Bluetooth Elisebethe. Ligger veldig greit til, er moderne og fresht, god frokost og rosa Unicorn's. Ca 1000,- per natt.
     
  20. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God dag, var ute på en liten snurr igår, dagen blir derfor tilbrakt i horisontal stilling i sofaen med fotball på skjermen. Frokost ble bestilt fra en pizzasjappe levert på døren med tilhørende rødCola :)
     

Del denne siden