God morgen! OSL-ARN-HKG i dag. Har vore ei god natt på hotellet, og ein fyrstefrokost på 90 min. Straks på tide å setje kursen over vegen mot andrefrokosten i loungen. Ha ein strålande dag alle sammen!
Gleder meg stort til litt mer forutsigbar arbeidshverdag for det er utrolig irriterende å se på tilbudene utover vinteren uten å kunne slenge seg med uten risiko for å måtte avbestille! Hvordan er det forresten med Expedia og registrering av EB-poeng? Skulle gjerne booket meg inn på Plaza i Oslo til våren, og det hadde jo vært kjekt og fått viatrumf + poeng. Er dette mulig?
Book på Radisson.com via Viatrumf, så får du både trumf og ClubCarlson-poeng. Skal ikkje vere problem å få trumf på Expedia + EBpoeng, men kanskje litt meir krøll om du må endre på billetten?
God formiddag fra Trondheim Lang, lat morran her men må skal kidsa ut å teste rattkjelkene i all snøen som har kommet. Da må far være sjefstester Ha en herrlig lørdag
Lader batteriene (bilen starta ikke) og slapper av - gleder meg til å følge med på diverse trip reports denne helga!
Skal fly til Praha via Stockholm med frøkna om noen uker. Vi fly plus begge veier. Hvilken setereservasjon fra vår side gir størst samsynlighet for ledig midtsete. At vi booker A og B eller A og C?
God kveld fra Oslo. Her er bemanningssituasjonen på jobb skranten for tiden pga. sykdom så her har ettermiddagen og kvelden blitt tilbrakt på jobb. Blir nå ihvertfall penger i overtidskassen av slikt,, og når det var en veldig fin og rolig vakt også skal man ikke klage Nyt kvelden
Håpet var jo at det da kanskje ikke var noen som booket C Men ser tankegangen... Er jo litt kjedelig å booke A og C hvis vi uansett blir en full treseter. Blir jo en hyggelig kjærestetur
^^ Som @Upsaker sa, book A og C. ein eventuell B vil vere sjeleglad for å få bytte. God tur! Edit: Blir sprø av at Android absolutt skal oversette norsken min til surrogatdansk heile tida. Blir fryktelig mykje redigering av slikt....