God morgen fra Bellevue, Fredrikstads beste vestkant, Ingen store planer i dag! Noen små. En treningsøkt, en tur på kaffebrenneriet, en liten titt etter et par nye joggesko. Muligens blir det booking av hotell til min Taipei-tur i november også. Vi får se! En avslappende og perfekt lørdag.
God morgen fra toget landsmed Mjøsa. På vei til opphavets hytte i Gudbransdalen så i dag er det NSB som skal frakte meg frem til Ringebu. Solen skinner innimellom skyene og utsikten langs Mjøsa er god, så en fin tur på Dovrebanen så langt Ha en fin lørdag og en flott helg alle sammen
God kveld fra Sydney. Har handlet litt og tuslet rundt Rocks. En tur opp brua ble det også. Nå er det guidet pubtur. Sydney er en ganske ok plass.
God lørdag og helg folkens! Sitter på SK1314 etter en uke i New York! I dag funket ikke domestic transfer så veldig bra. Fikk egentlig tekstmelding om at baggasje ble sendt videre av seg selv. Vi koste oss derfor i tax free og utenlandsloungen før vi 45 minutter før avgang bestemte oss for å bevege oss til gate. Når vi kommer til transfer sonen så får vi kontrabeskjed fra personalet der at systemet ikke funket og at vi måtte sjekke inn all baggasje selv. Da var det bare å beinfly videre (hadde ikke lyst å vente på kveldsflyet). Etter å ha sjekket inn baggasjen hos en ganske likegyldig SAS-ansatt var det bare å beine videre, og vi har vel ikke stoppet før vi nå sitter på flyet. Litt svette og litt småirriterte. Oslo lufthavn og SAS skal alltid gjøre ting lettere for oss, eller hva? Beklager, men måtte bare ventilere litt!
God sen morgen fra hovedstaden! Det er helg! I dag er det bursdagsfest som gjelder. Men først skal jeg jobbe litt i hagen, og fortsette med fiksing av man cave'en. Det nærmer seg, men ikke med stormskritt. Deilig å se alt det endelig kommer poeng og flyvninger inn i statistikken på appen igjen. Det er alltid så tomt når ny opptjeningsperiode starter. Ha en finfin helg, folkens!
God lørdag fra Hallingdal. Første feriedag, føles helt ok egentlig. Fotball på skjermen og pakking for ferietur. Onsdag morgen er det Lufthansa til FRA og LH450 til LAX i F på ettermiddagen. Tre ukers roadtrip i Cali/Nevada blir ikke feil nå.