God Lørdags morgen fra OSL. Sitter i SAS loungen og venter på og boarde SK 4685 til BCN, forhåpentligvis noe bedre vær på de sydlige breddegrader enn pissregnet her på OSL. Returen er planlagt fredag, men med streikevarslet som er sendt ut fra SAS pilotene så får vi se hva som skjer, den tid den sorg.
God morgen fra charterlørdag på CPH! Det betyr sikkerhetskontroll full av vannflasker og "dumme" spørsmål fra "jeg-reiser-ikke-så-ofte-Birte". Serveringstedene og er allerede tom for Fernet og Gammal Dansk etter ha servert veldig mange "jeg-drikker-uansett-hvor-tidlig-flyet-går-når-jeg-reiser-på-ferie-Lars". Alt er som vanlig mao Ha en super lørdag!
God morgen fra (utenfor) OSL. Da er det først FRA med LH859 før turen går videre til DEL og HYD. Blir mange timer uten røyk... Bare sølv her, får vel manne meg opp til en baguette på Upper Crust etterhvert. Rolig og greit, men pass opp for grupper med eldre asiater.
God morgen fra en av Spanias mange øyer med for mange tyskere. I kveld bærer det hjem til Norge så mest mulig sol er målet i dag. Ungene har fått en uke fri fra skolen av praktiske årsaker, så det tar seg nok godt ut at disse praktiske årsakene hatt ført til at de nå er noe over gjennomsnittet brune med solbleket hår når de er tilbake Og de stakkars barna skal for første gang oppleve en flyplass uten loungetilgang.. Det blir nok tøft (for far også..) Takk til SAS for det altså... Ha en god dag! Eller som de sier i Spania: Einen schönen Tag noch!
God morgen fra rett utenfor Gullstua på OSL. Havregrøt og kaffe og straks er jeg på vei til Manila og en ny reiseopplevelse.
Siden dagen starta tidlig idag så hilser jeg alle god lørdag ennå en gang til fra LIS Edit: CS-TOS er bytta ut med CS-TOO på dagens TP217. Håper det er ny konfig... Edit: det var ny konfig 1-2-2. Puuhh
God morgen fra Globen. Her skal det jobbes noen timer til før jeg endelig kan fly hjem i morgen tidlig etter 12 dager på reise. Quality Hotel Globen ser ganske trist ut fra utsiden, men er overraskende fint på innsiden.
God lørdag fra det østfinnmarkske! Her er vi nå tilbake til normalen etter over ei uke med sommerlige temperaturer og påfølgende utendørsliv. Det har resultert i litt for mange tråder som er uleste her inne, men dersom værmeldinga slår til, skal jeg komme meg à jour i løpet av noen dager Ellers sliter jeg hardt med å ikke slå til på en helgetur med Singapore airlines for tida. Det var dette med å få fri når det passer... Vel, god lørdag til alle i både nære og fjerne strøk, samt til dem midt i mellom
God lørdag fra hytta. Ferdig med beisingen, litt promille må til, så jeg har akkurat blandet meg en god GT. Strålende vær her....men akkurat nå føler jeg for å ligge på soffan å drikke Ha en fuktig lørdagskveld
God kveld fra hovedstaden. Ordentlig vått vær til tider i dag, føltes som om himmelen åpnet seg i perioder så da var det best å holde seg mest mulig under tak. Ellers har lørdagen vært brukt til å handletur hos Joker og plutselig var kjøleskapet veldig fullt av frukt og grønt Nå nytes kvelden i sofaen med litt godt drikke i glasset. God lørdag alle sammen