God langfredag til alle. I år valgte vi å legge turen til Asia ettersom de ikke er nevneverdig interessert i påsken. Det er således full fart her. I går ble nattmarkedet besøkt og middag handlet i en pappeske. Strålende Etter tips fra @mathiasfe bodde vi på 85 Tower Hotel. Helt ok utsikt her fra 64 etasje før frokost, selv om det er mye smog som ødelegger litt.. Nå er det straks frokost i loungen og fly til Kina. Ha en fin dag, forhåpentligvis uten selvpining
Og god morgen fra Bangkok. Har frokost i loungen på Marriott Sukhumvit, med god utsikt til byggeaktivitet som kanskje ikke tilfredsstiller alle HMS-krav. Kara til høyre på nybygget der trenger visst ikke seler, når de bygger stillas, i ca 42. etasje... Ha en flott fredag, uansett risikonivå!
God morgen fra bollebua i Trondheim, her er det fullt hus og stormende jubel ;-) Faktisk er jeg eneste person her foreløpig. Dagens plan er SAS til Frankfurt via København for å rigge seg til for morgendagen hvor turen går østover.
God fredag fra hovedstaden! Solen skinner fra skyfri himmel, og varmer godt. Det er deilig å kjenne at våren nærmer seg, selv om det fortsatt er over meteren med snø i hagen. I dag skal jeg også gå tur med hunden. Langhelg er å anbefale, det burde vært sånn hver helg
Solskinn og "mange" blå ... i alle fall føltes det slik (-2) Sommeren er nå forberedt: Skipet (!!) er kommet på sjøen og dupper lett i bølgene. Begge barnebarna har fått Elias flytevester og er klar for langfart når morfar har satt den nye motoren på den 28 år gamle 14" Askeladden ...
I Kristiansand er det -1 og frisk bris, sol og blå himmel. Kattene og jeg har gått tur, sikkert 31 meter før vi snudde for å nyte kaffe, kvikklunsj og seifilet. Litt misunnelig på alle som er på langtur
God kveld frå det austfinnmarkske! I fargefjernsynet blir det påstått at det skal ha vore guffent her i fylket i det siste. Det var få spor av det her i dag:
God aften fra en luguber pub i Budapest. Jeg må innrømme at jeg aldri har skjønt noe av ette Gathering-greiene, men jeg er full av respekt for dere som er der. Kos dere!!!
Ikke jeg heller, er kun med som sjåfør og (u)ansvarlig foreldre Hotell på Hamar gir jo både EB og trumf.
Jeg var der dom både 15 og 16 åring, og da var det j@vla kult Det er jo litt som når vi drar på øl&flybonus