God dag fra Maple Leaf Lounge Frankfurt airport.
Ankom FRA tidlig, ca.5 timer før avgang. Denne tavlen er uberkul, spesielt i disse digitale tider.
I følge mitt digitale boarding pass er avgangsgate B11, så da følgte jeg skiltene til B avganger, gikk gjennom security for å finne ut at Senator loungen i B området ligger i non-schengen området.
Ok, to muligheter....første er å gå til senator loungen i A området gjennom en laaaaaaaang undergrunns tunne. Andre alternativ er å gå gjennom passkontrollen til non-schengen området og sentaor loungen. Mye kortere og raskere da det var nesten tomt i passkontrollen. Vent nå litt......ligger ikke den sagnomsuste Maple Leaf Loungen også der da, mon tro? Den som Ben skryter sånn av. Google, goolge...jovisst.
Men er det mulig å entre non-schengen med et boarding kort til København? Min umiddelbare tanke var at, nei, det kan da ikke gå. Men det kan vel ikke skade å prøve heller og jammen gikk ikke det helt greit. Nå vet jeg det også.....greit å vite.
Kort vei til MLL etter passkontroll. Opp en etasje.
Og en kort spasertur gjennom en korridor
Noen bilder fra loungen
Etter å ha lest mange gode omtaler om MLL loungen, bl.a fra Lucky/Ben, så hadde jeg store forventninger.....som jeg må si ble bare delvis innfridd. Loungen er relativt liten og føles "cramped" i forhold til Senator loungen i A området jeg har erfaring med. Loungen har et arbeidsområde med printer og et TV område med liggestoler hvor man kan se på TV og slappe av. Har ikke sett dette så ofte, så pluss til MLL for det.
Fortsettelse i ny post pga mange bilder
Last edited: 08. okt 2016