God Mad Dog Morning

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 08. april 2014.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    G'morgon!

    Frukost är intagen och nu skall jag strax leta upp SE-DMB (The charter queen) ,som står någonstans på OSL, för dagens etapp till KEF och BGR. Sägs att det är rätt usel loadfactor, ca 0.65% på flighten ;) Försök ha en lika bra dag!
     
    Twin Otter, vegardg, TOS_EBG and 5 others like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Sundvolden - et stusselig trist rom. Hotellet byr på fantastisk mat - men rommene er såpass ille at jeg forkortet oppholdet og vil sove på et av de bedre hotellene på OSL til natten. Nå skal jeg snart høre på han som var ansvarlig for de fargerike skiltene til de SAS ansatte... Ha en fin tirsdag!
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Noen er heldigere enn andre! Fly pent :D

    Er skikkelig strømpetrøtt i dag og skjønner ikke hvorfor. Tungt å komme seg opp i vertikalen.

    Nok en fin dag i Bodø som må tilbringes i sin helhet på kontoret, før man setter nesen mot Asker i morgen tidlig.

    Ha en super dag!
     
    Last edited: 08. april 2014
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    EB: Jeg har bodd en gang på Sundvolden. Og aldri igjen. :p Jeg fikk "rom" uti ei bu ned mot veien. Er det der de har plassert deg også?

    God morgen fra et regntungt Sørland. Tror ikke det blir sykling til jobben i dag nei.
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Eller noe sånt.

    Det jeg lurer på her jeg sitter, og koser meg da det er nesten to minutter til jeg skal ned i frokostsalen og spise (egge)pulverrøre, er følgende:

    Kan det være at ledelsen på Park Hyatt Aviara i Carlsbad dagpendler til Radisson Blu Plaza i Oslo, der de rer opp sengen og deler ut Pringels til alle concierge medlemmene? Jeg tror kanskje det. At de jobber triple skift. Ett på Radisson, ett på Nille og ett der de steller for @tommy777 i Carlsbad.

    Nevnte jeg at jeg har sovet dårlig? Gnaaaaarf.

    Ha en hårfint bedre dag.
     
    EB and Cecilie like this.
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen Fnate men du er nok litt sent ute med morgentråden i dag ;)

    (God Mad Dog Morning)
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Bon jour fra gullstuen på Galemoen.
    Charterturen er igang! Hoy!!
    Nå er det SAS til Paris og så venter ANA med et F sete over til det Tokyoske!
    Baggasjen sjekket helt gjennom, alle boardingpass skrevet ut, så da håper jeg ikke noe går galt.

    Eneste jeg har å klage på var at heisen opp til loungen var ute av drift. Det å gå trapper er jo såååååå turistklasse.
    Bussgate til neste flight, og det regner. Det trekker visst også ned. Men jeg skal nok drikke meg glad igjen.

    Er det tirsdag? Føles som fredag her hos meg, hehe.

    God helg!!
     
    Robert H and Henning like this.
  8. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God tur, PC! Håper den er fantastisk! :D

    God morgen fra Oslo. Vanskelig å stå opp i dag... Har ikke lyst å gå på skolen, men litt omelett til frokost tror jeg skal gjøre susen!

    Ha en fin dag!
     
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Oppdaget ved en tilfeldighet at SAS hadde trukket meg 2 x 15 000 for en oppgradering fra whY til whY pluss. En kjapp telefon på 05400 ordnet imidlertidig den alltid så berømte "biffen" og 15 000 poeng var sporenstreks tilbake på min konto.

    Først klæss, here ai kåm!
     
    SASDC8 liker dette
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Wow 31E!! Har jeg aldri prøvd :p
     
    PCR liker dette
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Wow SEQ0072 ! Har jeg aldri prøvd :p :p

    ;)
     
    SASDC8, SASlovah4evah and PCR like this.
  12. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    *censur* teknik *censur*
     
    SASDC8 liker dette
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago

    Vet ikke hva som et verst: 31E, en natt på Plaza eller en full dag hos regnskapsføreren. Det sistnevnte står ihvertfall på tapetet i dag.

    Ha en fin en ;)
     
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Bonjour fra Paris!
    Aldri har jeg vel følt meg så skuffet!
    Nedom innsjekken til ANA her på denne aldeles tåpelige flyplassen (må være bygd i fylla!!), fikk registrert baggasjen og alt ok der.
    Spør hvilken lounge de bruker. Får til svar at siden First delen av Star A loungen er stengt, så blir jeg invitert til Air France sin La Premiere Lounge på terminal 1. Jeg kjente meg yr og vilter til sinns for jeg har jo hørt mye om La Premier loungen i terminal 2. Jeg skulle til å med få VIP rom så jeg kunne sitte alene.
    Aldri har jeg vel blitt så skuffet.

    La Premiere (my ass!!) loungen her var en dårlig kontraktslounge som Yemienia Air og noen andre rariteter tydeligvis bruker.
    Nedslitt og sliten. Stor var den heller ikke. VIP rommet en vits. Maten var noen tørre sandwich. Eneste positive jeg kan si var at de hadde Duval Leroy champagne der.
    Flyttet over til Star A loungen hvor jeg i det minste fikk noe halv-grei mat. Selv om det ikke var noe høydepunkt, men den nyoppussa loungen ser fin ut den. Savner utsikt dog. Men det må man vel leve med.

    Mens jeg ventet på at innsjekk skulle åpne satt jeg meg i en bar jeg fant etter en halvtimes leting. Halvliter Heineken, 7 euro takk. Jojo. Er man på ferie så er man på ferie. Jeg som er vant til å få den gratis i loungen.

    2 timer til avgang. Skal vel få tida til å gå. Servicen ombord kommer iallefall til å overstige den i loungen. Det er nå helt sikkert!!

    Er det rart jeg drikker??
     
    SASDC8 and andyp like this.
  15. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ja det var i "Villa'n" de hadde plassert meg....nå er jeg heldigvis oppgradert og påspandert opphold på Clarion Oslo Airport....godt å være hos venner igjen.
     
  16. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Endelig ferdig hos regnskapsføreren. Betalte mye mer enn 7 Euro og fikk ikke Heineken. Så får vi se hvor mye man er skyldig når han er ferdig å koke bøkene
     

Del denne siden