Da er det mandag folkens! Unge meg har startet dagen på kontoret, men nå er det nok for i kveld tror jeg. Veldig irriterende å være mest effektiv om natten samtidig som man skal fungere i et A-menneskesamfunn. Og enda mer brutalt er det at de som kommer på jobb etter 7:30 får de kjipe parkeringsplassene.. Så da blir man vel bare tvunget til å være inneffektiv, fordi man skal da søren tute meg ikke gå langt fra bilen til heisen!! Ha en god aften/morgen
God mandag morgen (søndag ettermiddag) fra SFO! Jeg overlevde så vidt litt over ti timer i 50B på UA900, og ble møtt i San Fransisco av en 90-minutters immigrasjons-kø (et klassisk tilfelle hvor jeg definitivt burde ha spilt dum og gått i "Visitors"-køen i stedet for å påberope meg et repeat-ESTA). "Heldigvis" er flyet mitt videre en del forsinket, og etter å ha vært våken i omtrent 22 timer, halvparten av dem i et midtsete, med en stund igjen å reise, samt telefonmøter på horisonten fra klokken 6 i morgen tidlig, Tillater jeg meg nå å glede meg mye mer over denne nokså enkle loungen enn det jeg strengt talt har rett til å gjøre. Siden forsinkelsen enda er litt ubestemt har jeg en stående avtale med den behjelpelige betjeningen om at de skal gi meg et vink når det er hensiktsmessig å gå ut til gaten (som er rett ved loungen). Så inntil videre later jeg bare som om jeg bor her, slapper av, glemmer alt som heter ubehageligheter, jobb, og frister, og koser meg med det som er av ostekuler, litt harde rundstykker, brownie-kuber og hummus. Og hvordan er det egentlig mulig å lage så god sukkerfri brus, og hvorfor får vi ikke til noe lignende i Norge? Ha en flott mandag, med eller uten Sprite Zero - Orange and Vanilla (som var en ny variant for meg).
God aften fra halvannen time unna San Fran. Huset fullt med utenbys besøkende i dag før fruen og venner stikker til Lake Tahoe for ett par dager i bakken. Selv holder man fortet før Chicago på onsdag og møter der. Ha en flott uke!
God morgon frå Doha. Har overlevd 14,5t i økonomi frå Sydney, no står ca 7 timar igjen etterfulgt av ein biltur vestover. Glad mine tre neste turar eg booka framfor gardina. Ha ein god dag!
God (alt for tidlig) morgen fra TOS, hvor det i dag var kaos da bag drop ikke fungerte. Snuten vendes mot TRD etterfulgt av AES. Jobb i 3 dager, rett hjem til opphavet i BOO og hyttetur på fjellet, før Sør-Afrika neste mandag. Problemet er at man måtte pakke for alt det her i en omgang. Resultatet ble en kabinkoffert, en medium ryggsekk, en vanlig ryggsekk, samt en stor Douche bag (skibag). Gleder meg til å komme fram.
God morgen fra Trondheim Idag begynner motorsykkelsesongen, tatt fram og pusset og smurt igår, brukes på vei til jobb idag Ha en flott mandag
God morgen fra Oslo. Ikke bare motorsykkelsesongen som har startet, bysykkelsesongen er også i full blomst. Fjorårets statistikk endte på 279 turer med bysykkel, så denne vil jeg toppe i år. Ha en bra en!
Mornings fra Trondheim. Kaffen er inntatt og dagens utfordringer står for tur. Jeg vil også ut å reise slik som flere over her. Litt for lenge igjen til neste tur, her må det tas grep. Ei lita treningsøkt til kvelds før nok en mandag går inn i historiebøkene. Ha en feiende flott mandag
God morgen fra hovedstaden! Tidlig oppe, for å gjøre meg representativ før første dag på ny jobb. Veldig spent på hvordan hverdagen blir nå. Og ikke minst på hvordan ny jobb vil påvirke reisemønster, privat og i jobb. Ha en fin dag i solen! (Det er i alle fall sol hjemme hos meg..)
God morgen fra Statens hus, Oslo. Her er hele embetet ute på kurs, men jeg har "glemt" å melde meg på, så blir nesten alene på kontoret. Epost kom fra Swiss i dag om alt jeg må huske på før påskeferien til Singapore og Vietnam om en uke. Det telles ned.
God morgen fra Oslo. Sommerferien booka. Blir en laaaang flytur i kvegklassen (Sas Go) OSL-CPH-NRT-ICN og ICN-PEK-CPH-OSL. Jeg får i det minste litt poeng da. Kan det ikke bli ferie snart?
Morn fra Monte-Carlo også! Klokka er ikke ni engang og allerede så mange innlegg i dagens god morgen tråd?! Fantastisk! Her nede ser det ut til å bli en kjempefin dag!
God morgen fra Trondheim. Her er det grått og trist, men det gjør ikke så mye når jeg uansett skal være inne de tre neste dagene. Heldigvis kan jeg se frem til en tur med Ethiopian i slutten av uka.
God mandags morgen! Litt uvant å være alene med 2åringen på morgenen før barnehagen, men vi ble bare 10 min forsinket til frokosten så føler det gikn greit Hvilket selskap flyr du på streknkngen NRT-ICN-PEK?
God morgon frå Aust-Finnmark! Veka har starta med å svi av nokre lappar i samband med ein føreståande vårferie til (gode gamle) Jugoslavia. Gler meg! Måtte dagen bringe bonuspoeng i bøtter og spann!
God morgen fra Bodø! Snart bærer det avgårde med SK4107 retning Oslo, og det skal bli godt å forlate regnvær og tåke til fordel for sol og vårvarme i et par dager. Ikke minst skal det bli godt å komme seg opp i lufta igjen, det er så lenge siden sist at jeg har begynt å drømme om flyreiser både hit og dit.. Ha en riktig fin dag videre