God mandag fra Kyiv

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 28. okt 2019.

Tags:
  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Her ser det slik ut.
    IMG_20191028_074534MVIMG_20191028_074512.jpg

    Ut på tur, aldri sur!
     
  2. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra hovedstaden.
    Her ser det slik ut.
    D3D1F77E-0F69-4A8D-AC33-E578ABDA1E23.jpeg
     
    holmen, phileas, Kristian and 10 others like this.
  3. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,244
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. På tide å komme seg opp, ete frukost og dra på jobb. Han ein fin dag, folkens!
     
    holmen, phileas, Kristian and 8 others like this.
  4. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,307
    Likes mottatt:
    2,448
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Trondheim!

    Litt sliten da man ikke var i seng før litt senere enn normalt (nærmere 01 i natt) grunnet siste forestilling av UKErevyen på Samfundet i går kveld...

    Ha en fortsatt fin dag hvor enn du er:cool:
     
    holmen, phileas, Kristian and 4 others like this.
  5. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Morn fra United sin lounge på LHR. B-gate til OSL i dag, så da ble det ikke Lufthansa-frokost. Helt kurant frokostservering hos United.

    Helgens kortturnering hadde litt over 600 deltakere, dessverre ble det med en 30. plass for en liten profitt. Litt småsurt når førsteplassen fikk i underkant av 400000 norske kroner. Nuvel, man kan ikke vinne hver gang.

    Ha en fin mandag! :)
     
    holmen, phileas, SayWhat and 10 others like this.
  6. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,939
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en full sas-lounge på OSL. Turen går i dag til Tromsø.

    I dag tok vi flybussen ut og fikk forklart av sjåføren hvorfor han alltid må ut og åpne/lukke luka til koffertene. Det skyldes en smarting, evt gjerrigknark, som hadde klatret inn i luka og blitt sittende der hele turen...

    God mandag!
     
  7. AB69

    AB69 Medlem

    Innlegg:
    129
    Likes mottatt:
    218
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra Malvik. Hjemmekontor denne uka, så da får man tåle det været man får..
    På plussiden er det ikke mere snø å melde! 20191028_073300.jpg
     
    holmen, phileas, Kristian and 6 others like this.
  8. CB1

    CB1 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    282
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra club loungen på Intercontinental Frankfurt. Her skal det karbo- og kalorilades etter gårsdagens store anstrengelse;) BD1D9467-BF69-4B99-90DA-0DA73E3C31C1.jpeg
     
    funkenstein, holmen, phileas and 13 others like this.
  9. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et snøfylte Nordens Paris som ser slik ut idag: 15722467276795987917924518789418.jpg
    Det er -1°C her og nå skal jeg lage frokost før det blir å jobbe siste uka i praksis. Ferdig til Torsdag da sjefen stikker til Lofoten på onsdag og fredag.

    Det er 5 dager til jeg skal ut å fly igjen men jeg skal da kun til Oslo og ikke Hong Kong som en del av dere.

    Så ha en flott mandag denne siste mandagen i oktober uansett om du skal reise eller ei
     
    holmen, phileas, mrhaakon and 8 others like this.
  10. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,675
    Likes mottatt:
    6,663
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Virgin Australia Domestic Lounge på MEL. Maten ser betraktelig bedre ut enn på ADL, men jeg nøyde meg med en øl idag siden jeg er stappmett. Det er mye folk her, men loungen er så stor at det er godt med plass allikevel. Også er det ganske bra utsikt da... IMG_20191028_175846.jpg
     
    holmen, phileas, Kristian and 7 others like this.
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,187
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    En vanlig mandag på solkysten .. litt rim på takene .. 1 blå i morges.
    Mor tok bilen min (med vinterdekk) i morges og la igjen nøklene til sin og forventer skifte i løpet av dagen ..
    5 dager til 25 grader og kald champagne
    D7243FD7-00A3-42BF-93B8-E30DBE868565.jpeg
     
    Upsaker, holmen, phileas and 8 others like this.
  12. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    Mandag morgen, men sol her i Oslo, kun fire dager til ferden går mot mørketid og kulde på Svalbard. Begynner å glede meg mer og mer!

    Ser at SAS har rokkert om på plassene på ene flighten, i og for seg ikke helt uvanlig tenker jeg, men blir litt mer skeptisk til at de har satt meg og junior i samme sete (3A) etter øvelsen. Har fått fikset opp og ordnet egne seter men syntes det var en underlig bug :D

    Seter LYR.JPG

    Ha en flott dag/uke!!
     
    holmen, phileas, Eddie47 and 4 others like this.
  13. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen.

    Da er enda en helg over! Legevakt er overlevd, for å si det sånn, så har jeg kortere ventetid på kontoret :rolleyes:

    Vennepar besøk med kjærlighet for reiser i en annen dimensjon kjent for IF`ere, er overstått, ble noen heftige diskusjoner, der hverken:
    Lounge i hele *A nettverket med korrekt status var av verdi.
    Fasttrack.
    Priority boarding.
    Award reiser
    Service på telefon.
    +++

    Var av verdi... Til en forklarte hva en faktisk kan spare i kroner, når de spiser på restaurant, betaler for bagasje, betaler for priority, ingen award reiser, service er katastrofe ved kansellering/streik... Antok en lite minute jeg hadde nådd frem, men neida, de kunne takle alt så lenge prisen og lommeboken var innenfor...

    De dro fram bilder av Mexico turen,andre paret av USA, vi dro frem bilder av Japan turen, der vår tur starter ifra inn sjekket bagasje, mens deres tur startet med noen ansikts selfies og ved ankomst. Bilder taller mer enn 1000 ord? Fikk en kommentar for oiii første klasse, må ha kostet en formue? Ja måtte pantsatte huset for å fly svarte jeg følelsesløst og ga opp...

    Da byttet jeg tema og ble videre vær og vind samtale... Alle dro lykkelig hjem hver for seg.

    Nei, nå er det HKG på tur:D

    God nedtelling til HKG i luften, som på bakken.
     
  14. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,449
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Gullstua på OSL.

    Gårdagens ribbegilde sitter solid enda så blir en liten frokost;
    image.jpg

    Lisboa via Frankfurt står på programmet i dag.
     
    Upsaker, holmen, phileas and 9 others like this.
  15. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Da har vi en ganske lik start på uka, bortsett fra at jeg tok tog til OSL.
    Sitter på SK4406 til TOS og 4 dager der oppe. Forøvrig flytur nr 108 i år, ha en strålende uke!
     
  16. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Hahaha....Har hatt noen runder med vennepar selv, har sagt til meg selv at det et bare å slutte med det, men når man blir/er så engasjert så er det ikke lett å huske på det. Men er alle fornøyd så er det vel bra:D
     
    Eddie47 and drsyk like this.
  17. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Tromsø er en flott by, forøvrig snør det her oppe og er ved skrivende stund 0°C
     
    Eddie47 and Supersergei like this.
  18. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Oslo.

    SAS rotet det skikkelig til i går fra London. SK810 med fruen ble kansellert. Ble sendt via Køben med oppsatt ankomst 00.05. Klarte å snakke seg til en tidligere avgang (selv uten status) som gjorde at hun landet 22.10 istedenfor. I transferdesken overhørte hun 5 stykker som hadde blitt sendt til TRF via køben istedenfor til OSL..Og som alle vet er det klink umulig å komme seg fra TRF til OSL på søndag kveld, og hvem er vel interessert i å avslutte helgen med en taxitur på halvannen time som overgår kompensasjonen fra SAS...

    Inneværende kvalifiseringsperiode lander jeg på sølv, og overnevnte eksempel viser hvorfor jeg egentlig kun flyr SAS mellom OSL og BGO.

    Ha en god mandag og en god uke, og god bedring til alle som frister skjebnen med å fly SAS :D
     
    funkenstein, holmen, phileas and 6 others like this.
  19. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå sete 20B på SK936 11 876 meter over bakken!

    Her i plusskabinen er det mørkt i det vi krysser havstykket mellom sørspissen av Grønland og Island. Vi er lova mat rundt to timar før landing på Kastrup.

    Denne turen har eg lytta på musikk frå Spotify (strøyming, ikkje nedlasta) og det har fungert veldig godt.

    Ha ein fin-fin måndag, folkens! :)
     
    Upsaker, holmen, phileas and 3 others like this.
  20. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    God mandag (snart formiddag) @brisenføravagang på gullstua @mimosafylla @NYCnext.
     
    Upsaker, holmen, phileas and 5 others like this.

Del denne siden