God tidlig ettermiddag fra Gullstua på CPH på retur fra MXP etter en vellykket F1-helg på Monza. Inntrykket mitt er at det er slappere service her enn i Oslo, så noe skuffet slikt sett… Ha en fin dag videre
God kveld fra Bangkok. Nok en runde med thaimat. Krabbeomelett må da være sunt? Sitter i baren The Loft i 56. etasje av Astoria, 100 meter fra mitt hotell. Drinken heter Umbrella og har iskube med sjokoladetrekk. Lobbyen ser også grei ut.
På MUC er en av to senator-lounger i hovedterminalen fortsatt stengt, så ganske så tettpakket på en mandags ettermiddag i den som er åpen og som er uten utsikt. Ute i Schengen senator-loungen på piren er imidlertid livet bra og her ser man litt fly.
Takk for tips! Etter tips tidligere i dag, så ble det Einer i Prinsens gate som gikk av med seieren. De hadde ledig bord til 5, så da hoppet vi på muligheten.
Hvis de leverer som de gjorde i vinter kan du glede deg til et måltid det som var et av mine beste i år.
God aften fra Larvik! Lang dag på kontoret. Noen ekstra timer etter middag. Men nå er det vafler og kort med gutta Ha en flott mandagskveld!
God kveld! Fant ut at det sannsynligvis blir jobbreise til Indonesia i vår. Tenker kanskje jeg skal prøve å gjør litt mer ut av det og ta med reisefølge på bonusbilletter. Men er det noen som vet om det går an å booke følgende Open Jaw reise på en og samme bestilling med 1 CT? Tur: OSL-DPS Retur: DPS-EWR
Har aldri hørt at SAS har en IT fail mail. Her ville jeg heller brukt chatten og forklart dem. Og når du har X klasse, langt bak i flyet, i midtsete, kan det jo umulig bli verre Lykke til!