God mandag fra Salzburg-ish

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av lMartin, 15. mai 2017.

1. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ikke så aller verst å reise med tog heller, i alle fall når det ikke er NSB som kjører. Mens man venter på neste mulighet til reise med Lufthansa First Class, så får First Class med Deutche Bahn duge. Neste stopp Wien!
    IMG_0435.JPG IMG_0436.JPG

Kristian and Upsaker like this.
  2. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,998
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra OSL, flight til Dublin 13ish så blir litt hjemmekontor først. Heldigvis er sommerprogrammet startet for en stund siden så det er direkte flights OSL-DUB daglig og det går å komme seg mellom på drøye 2 timer, ikke 6-8 som det var i vinter..

Nice flight folkens.

@edit: Hilton Dublin Airport er foreløpig det eneste Hilton som ikke har klart å gi oppgradering med HH Diamond

Last edited: 15. mai 2017
    Kristian liker dette
  3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Arlanda terminal 2. Her tror jeg de har glemt å bemanne grensekontrollen, for makan til kø for å ta i mot en A321 har jeg ikke sett på Gardermoen engang.

Kristian and KatManDu like this.
  4. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra jobb-ish. Litt surrete i huet etter turen KRS-HKG i helga. Hvis grensekontrollen til Upsaker er den samme jeg gikk gjennom i går, så var det en (1) person som sto der og skulle styre med 2-3 forskjellige jobber. Selv som nr 5 i køa ble det kø. Passkontrollen etterpå var 30 sekunder.

Ha en fin dag, med eller uten kontroll :)

Kristian liker dette
  5. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Trondheim
    Skyet idag , men god temperatur. Dette skal visstnok vare ut uka...og sola kommer fram til 17. sier meterolygen....
    Ser også fram til Nice på fredag.

Ha en fin en :):)

Kristian liker dette
  6. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,729
    Bonuspoeng:
    293
    God mandag fra Hvar!

Balkan viser seg fra sin beste side, tror jeg. Godt vær og god mat :)

Mostar, Bosnia og Herzegovina:
    20170514_115219.jpg

I dag ser man på dette:
    20170515_113736.jpg

Måtte alle kontorfakirer og andre få en best mulig mandag!

7. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Vi kom fra London til terminal 2, så det var vel ikke den samme. Det var 2 åpne boder, men det tok sin tid for det.

Nå skjedde akkurat noe jeg aldri har opplevd før, flyet rygget ut av gaten for egen maskin. Kan det stemme? Vi fikk lov til å komme med et tidligere fly og det var en av de nye A320ene.

8. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,141
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo. En grei arbeidsdag som start på uken, selv om den ble litt lengre enn planlagt da, uansett 4 dagers uke denne uken, det er jo godt :)

Dette så veldig ut som ÖBB og ikke DB egentlig, ikke det at det er farlig, men man får vel ære østerrikerene når de fortjener det ;) Synes forøvrig de togene er veldig allright å reise med :)

lMartin liker dette
  9. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,998
    Bonuspoeng:
    293
    Om det var en bortimot tom MD-80 så er det mulig. 737 eller 320serien så neppe.

10. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Det var A320neo. Merkelig, hørtes ut som motorene gikk på ganske høyt turtall og i tillegg kom det røyk ut foran motoren jeg så. Da var det nok bare en drømmetanke.

11. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,998
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det var helt klart bare en drømmetanke.. ingen som vil føkke motoren på ett bortimot nytt fly på den måten.

Upsaker liker dette
  12. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    Korrekt observert. Det er ÖBB og ja, de var helt ålreit å reise med, kanskje hakket bedre enn DB. Beklager mixupen i forhold til operating carrier. Jeg bestilte hos DB og har reist mye med de tidligere, men aldri ut av tyskland.

Earl liker dette

Del denne siden