Da er det mandag og en ny uke. Ferien er over og følgelig bytter man ut sol, basseng og øl med tidlig morgen på vei til kontoret, lange møter og ubetalt overtid. Heldigvis bare 30 grader kaldere enn i går morges.. blargh.. Skål for edruelighet! God dag videre.
God morgen fra T-banen! Vinterferien har blitt tilbragt på sofaen og i sengen. Nå er formen bra nok til å dra på jobb, og der venter nok en hel del mail og alt jeg skulle gjøre i vinterferien uten møtet og kolleger som forstyrrer meg. Det var nærmere 20 minus da jeg sto opp, men da jeg dro hjemmefra kl 7 var det blitt 17 minus. Det går mot vår! Det er i det minste sol! Ha en finfin uke, folkens!
God morgen herfra. På vei til Stavanger igjen, og siden SK4015 er 25 min forsinket ble det til til et par baguetter til frokost her i loungen. Ha en fin dag og uke alle sammen.
-12.3. Varm kaffe og havregrøt. "På vei til trening" er en tilstand som også kan innebære sofakroken og insideflyersurfing. Fire dager igjen til jeg lander på SFO Gjelder å holde fokus på det viktige nå.
Det går seg til.. En dag innser du at når noen sier de skal "ta bussen til SFO" lurer du på hvor lenge de blir borte
Kjenner at det blir godt med London i morgen, når det er blå grader her hjemme . Tenkte å sjekke alle * lounger på Heathrow på onsdag . Noen som har anbefalt tid til å sette av på alle 4 lounger ?
Hei og hå fra bollebua Værnes. Gnistrende vintervær, men delay, delay, delay! Samkjøring med NSB? Ha en fin dag, uansett foran eller bak plan, alle.
God formiddag! Tilbake på jobb etter en fin vinterferie sørpå. Nye innlandsloungen er fin den, bare litt vel overfylt på en søndags ettermiddag. Halvparten av firer-bordene var opptatt av enslige, breibente voksne karer. Synes boardingen har gått seg til på OSL nå, og folk har fått med seg at automatene ikke lar seg lure lenger. Halvfult fly på vei nordover, men nordlysturistene gjør seg bemerket uansett... Ha en strålende dag!
God morgen fra Boston. Her i denne sportsgale byen er folk henrykt over at Rick Nash går fra Rangers til Bruins. Selv gleder jeg meg mest til å sjekke ut Concorde Dining i den nye BA loungen på terminal E i ettermiddag.
God ettermiddag frå SK4546 til ALF. Stappa fullt fly, men ledig midtsete på første rad! Overraskende full innenlandslounge kl 11 i dag, men fekk med min doble cortado kjapt. No får me sjå om me er så heldige at det er nordlys i natt.
God morgen På tide å gni søvnen ut av øynene og sette på kaffen. Litt kjedelig å våkne kl 6.15, men sånn er det med vanedyr .. Å se soloppgangen fra terrassen er ikke galt heller! Fikk melding fra SK996 i natt hvor min stakkars sønn var flyttet bort fra sitt dyrebart kjøpte Plus sete .. Han fikk ikke vindussete lenger, men måtte sitte i midten lenger fremme i flyet ..... stakkar! Ha en deilig dag, med eller uten klesskift!
God dag fra Hovedstaden. Her er det alt for kaldt i dag så måtte passe på å stå midt i buksa når jeg ventet på bussen. Men solen skinner så da skinner jeg også!
God kveld fra hovedstaden. En kald dag i dag så jeg er glad jeg jobber innendørs... I morgen skal det visst bli like kaldt, så intet poeng i å pakke bort vinterklærne enda selv om vi snart er i mars. I morgen skal kanskje Bane NOR streike så da kan det bli en kald morgen for de som eventuelt må vente på tog som ikke går pga. streik. Får håpe det ikke blir noe av, jaja togene til og fra OSL skal visst gå så om ikke annet bør det være mulig å komme seg til flyplassen for å reise på flytur for de som planlegger det