God mandag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 15. sept 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ny uke, nye muligheter. Denne uken blir det lunsj på Stortorget med Street Food by Diners Club og sjefskokken Even Ramsvik fra Ylajali. Ha en flott mandag!
     
  2. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Morn morn fra langt borte i vest - det litt soendag her ennaa....og ennaa tid for en ny svoemmetur i det stille hav. 32 grader i skyggen, med noen skumle skyer paa oestsiden , men straalende sol i syd vest. Morgendagen starter med en lett joggetur ned til Kai Coffee - og en "Pour Over", saa et morgen moete 07:30 hos foerste kunden - Mahalo
     
  3. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Mornings.
    Fint vær og kaldt i hovedstaden. I dag er det jobb, løping, redigering og kino som står på programmet. Skal også prøve å få ekstra mye søvn denne uka pga maratonet på lørdag.

    Ha en fin en!
     
    John in The Tower liker dette
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Det er mandag ja :) Nydelig høstvær i Bodø i dag, men kjølig å kjøre Ducati til jobben i pluss 6 grader. Tenker det blir bil i morgen.. Planen for dagen er en lang kontordag for å få tatt unna litt før det blir Bergen tirsdag til torsdag.

    Ha en super mandag :)
     
  5. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo.
    Mandag er det, på vei til jobb med en forsinket t-bane. Noen som har tuklet i signalskapet igjen tro? Ellers gleder jeg meg til tirsdag, da mandager er fæle dager.

    Måtte du ha en bra mandag.
     
  6. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god morgen fra bartebyn! Nattevakten er unnagjort, det samme er morgenens gjøremål så nå hopper jeg i loppekassa setter kroppen på lading.
    Ha en bra dag!
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Oppe tidlig og har kommet meg på kontoret i København. Lite folk både på Gardermoen og Kastrup, men det er jo ikke feil det...
    Blir masse møter og workshops, men etter det blir det forhåpentligvis en løpetur rundt "de fire søer" før styremøte i kveld.
     
  8. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen!
    Ser ut til å bli fint vær i dag også. Kaldt på morgenen, men temperaturen kommer vel til å stige i løpet en del i løpet av dagen.
    Ønsker alle en riktig fin mandag!
     
  9. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra San Jose ( 0428 ). 5 timers busstur til Stillehavskysten venter og All inclusive HiltonPapagayo..

    6 timer fra Finn Erik
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen fra det Sørlandske!
    Kom hjem fra det store utland i går kveld, og måtte så kjøre madammen til Kjevik i dag morges da hun skulle ut på langtur. Selv måtte jeg være hjemme med syk junior. Så da blir det litt sykepassing og litt hjemmekontor. Går greit foreløpig i allefall.

    Greit vær ute til å være midt i september. Sol og t-skjorte temperatur er jo flotters.

    Enda godt jeg fikk trimmen i går, så jeg slipper å trimme noe i dag. Ankom fra Utlandet med 45 min til neste flight. Det er moro når man skal ha ut bagasje, handle litt taxfree, manøvrere toll, levere bagasje gå gjennom sikkerhetskontroll (de hadde "selvfølgelig" stengt fasttracken Grrrrrr) for så å måtte helt til 19F. Hate - hate!! Ankom gaten 2 min før oppsatt avgangstid og var ikke sistemann. Smekkfulle fly på alle mine 6 flighter i forrige uke. Må gå godt for bolaget om dagen.

    Nå blir det 3 uker hjemme uten noe farting. Kan bli greit det også.

    Fortsatt fin mandag ønskes.
     
  11. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    226
    Bonuspoeng:
    43
    God mandag! Ha en god uke alle sammen og ikke glem å holde det ekte.
     
    KristianSk and PettR like this.
  12. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra en benk langs Akerselva. Sol og skyfri himmel, og gakk-gakkene koser seg i vannet.
     
  13. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,528
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Hopp og sprett, god formiddag! Her i gården er det siste jobbdag før man skal nyte nesten en hel uke fri. Fortsatt litt sommer utenfor, selv om luften begynner å bli litt skarp. Satser på å nyte det fullt ut å ta en biff på grillen til middag senere i dag. Ha en fin mandag alle sammen! :)
     
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen fra Vestsørøst. Vært litt travelt med media og interne etterforskningsorganer etter at det kom ut hvem som sto bak problemene i SAS forrige uke. Disiplinære grep er tatt og vi håper på en rolig arbeidsdag.

    [​IMG]

    Kanada-Kåre i midten er forøvrig han som driver SAS-chat'en.

    Skyet, knapt 20 grader. pefekt å sitte med åpen dør. :)
     
    Flight Cancelled and tommy777 like this.
  15. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Du kunne jo droppet taxfree-shoppingen, da ;)
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen grunn til det. Kofferten kom ikke før etter shoppingen var unnagjort allikevel.
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Chicago. 16 grader på morran i dag, men grått og ser ut som litt regn i luften. Trøtt som ett stupebrett denne morran etter en aaaalt for sen filmkveld i går.

    Vaskekjerringa har akkurat vært her og hadde det ikke vært for 4 telefonkonferanser utover eftan, hadde jeg nok funnet bingen. No such luck.

    I morgen bærer det til Dusseldorf for møter der onsdag, samt Amsterdam torsdagsmorran før BA tar meg hjem torsdag. Noen få timer hjemme før BAcon og Vegas med avreise fredagsmorran.

    Kjør på!
     

Del denne siden