God mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 08. des 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra den norske hovedstaden. På tro og ære skal jeg i dag gjøre en innsats som meddommer i Oslo tingrett. Ha en flott start på den nye uken.
     
  2. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen. På tide å finne en av #Ruters hvite, og komme seg på jobb.
    Heldigvis kort dag på jobb idag, er tross alt mandag - og da må en begynne forsiktig.

    Ha en bedre mandag..ZZzzZZzZ
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grrrr... tannlegebesøk idag, og de kommer nok til å redde julebordet sitt nå. Det har knast i plomber og vært riktig kos det siste.

    Nuff said.

    positivt; en dame sa "brillefin" på tv igår. Et uttrykk jeg og en kollega hostet sammen når vi satt og studerte damer igjennom butikkvinduet på Majorstua på sene 90-tallet

    Ha en brillefin en.
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola, været er mørkt, grått og surt på disse kanter. Ellers så er ikke mandager som andre dager og jeg lurer på hvem var den dusten som fant ut at uken kun skulle ha syv dager hvorav helgen tilhørte mindretallet?

    Ha en bedre mandag ;)
     
    Bizflyer liker dette
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø.

    Det regner i alle fall ikke i dag, og det er jo bra.. Nytt datasystem på jobben, som skaper skikkelig mandagskaos. Jaja, greit å stikke til Bergen senere i dag via TRD med SK 4577 og SK 4175 :) Blir godt med tre dager i regnet der.

    Ha en super mandag :)
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Ny mandag - ny uke! Helgene går bare så alt for fort. Og med 3 julebord fra torsdag til lørdag var det deilig å ha en søndag med fullstendig avslapping. Ble deilig mange timer i senga i fred og ensomhet. Godt å hente seg inn litt igjen.

    I dag er det kontortjeneste, og eneste kvelden denne uka hvor det ikke er noe program. Lovet ungene taco middag, og det blir sikkert ikke feil.
    I morgen er det opp grytidlig og til Oslo med (hold dere fast) Norwegian. Så kan SAS bare ha det så godt slik de behandler sine beste kunder.

    Nuvel! Håper uka går fort!!

    Hæv a nais vån!
     
  7. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God formiddag fra Majorstua. Begynner å se lys i enden av tunnellen. Siste eksamen for i år, denne gangen i bibelhistorie, er i slutten av uka. God mandag!
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn folkens!

    Sitter på Vigra International Airport nå og venter på formiddagsflyet til BGO og så videre til SVG. Møter i Sandnes i ettermiddag og i morra og det er vel, som vanlig, fare for ett besøk på ett av Sandnes' brune vannhull i kveld for litt leskedrikk.

    Har forøvrig fått OT oppgradering på begge avgangene i dag og SVG - OSL - AES i morra.

    Ha en brillefin mandag folkens!
     
  9. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Trondheim, her er det lite som skjer, kaldt og fint og et lite snelag på bakken, iallefall litt opp i høyden ;)
     
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra Crown loungen i AMS på vei til Praha, hvor det skal slappes skikkelig av med SPA og shopping. :)

    Xxx.
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Trøtt. Skrevet en liten tripreport for å holde meg våken. Nå jobb. KAFFEEEEEEEEE !!!!!!
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God mandags morgen. Rett fra 700+ frequent flyer konferanse via en to timers forsinket AA flight (aka normalt) og hjemme først 2230 i går og rett til sengs, oppe tidlig for en times samtale med Tyskland. Full fart hele uka før FERIE på fredag!
     
  13. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    God aften!
    For en gangs skyld gikk jeg seirende ut av SAS' WiFi-lotteri, men det var selvsagt før skjebnen min ble lagt i SAS IT sine hender. Navnet mitt fantes ikke i systemet, ei heller mitt PNR heller. Føler meg i grunnen ganske heldig som fikk fly uten billett da.

    Bladde opp 76 NOK. Funker som en kule - enn så lenge.

    Refund/klage neste!
     

Del denne siden