God mandag .... ny uke og nye muligheter

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 30. okt 2017.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    Liza and Stuttfeiten like this.
  2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,677
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra NZ. Nå er vi 12 t foran Norge, og dagene blir stadig litt lenger her sør. Snart blir det vel 13 t!
    Endelig har vi kommet til et bra nett, og bildene som skulle fulgt gårsdagens hilsen er nå på plass.
    Et bilde er med idag: Aerodromen oppe ved Cape Reinga. Viktigste bakkemanskap er beitende sauer til å holde gresset nede.
    Ha en fin mandag med eller uten tidsforskjell, alle.
    20171029_161455_001.jpg

DanH, Travellingalf, RoadKing and 6 others like this.
  3. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her er det blitt hvitt inatt, og tempen er blitt blå ( såvidt).
    Travel dag venter, og etter jobb skal man plukke opp 4 unger som skal fores etter skole/bhg...tipper det blir fiskepinner til dem !

Ha en alldeles strålende mandag :):):)

Stuttfeiten liker dette
  4. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra flybussen på vei til Hell International Airport i snøvær! Jeg trodde jeg hadde knekt koden på hvordan jeg skulle klare å alltid rekvirere flygninger med SAS fra en av mine kunder som insisterer på å booke jobbreisene for meg, men den gang ei. I dag blir det TRD<->OSL med Rudolf Airlines. Helt greit for variasjonens skyld og litt Cashpoints kommer sikkert også godt med ;)

Med ønske om en fantastisk start på uka til alle!

Last edited: 30. okt 2017
    DanH, LN-FHU, Eddie47 and 1 other person like this.
  5. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,215
    Bonuspoeng:
    293
    Mornings med strålende sol og kaldt på Østlandet. Noen timer hjemmekontor før det blir OSL og DY videre til LGW. Leiebil videre til QLA og vipps så er dagen nesten over...

6. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,120
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra London. Her vender man nesen mot Heathrow om 1times tid. A350 venter som første fly på veien hjemover :)

Ha en flott dag!

7. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,769
    Bonuspoeng:
    183
    I Trondheim laver snøen ned, god bedring.

Ha en knakende flott dag, med eller uten snø :)

8. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,941
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ser at personalet ikke er helt påskrudd med hensyn på renhold og rydding (og er parketten rett og slett muggen?) men ellers var det en luftig og åpen lounge i friske farger

Berlioz liker dette
  9. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,989
    Bonuspoeng:
    293
    Mandag, claim sendt til SAS for EU komp og jeg følger i @Are sine fotspor og skriver mitt innlegg nummer 5000. Undres om jeg er spenna gærn, men jeg har nesten 5100 likes, så det kan ikke være halvgærnt.

Fin dag alle sammen :)

Are, Travellingalf, Blaa and 13 others like this.
  10. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,941
    Bonuspoeng:
    183
    For øvrig en god morgen fra Berrrrgen. Har vært innom min datters leilighet og vært handyman ( Elektriker, denne gangen) Jeg passer nøye på at alle vennetjenester er skattemessig i henhold til boka - det vil si å gjøre ting en egentlig ikke kan / har utdannelse til ;) Om noen timer skal WF587 ta meg til KRS. Men det er snaue 14 dager til KRS-OSL-ARN-GOT, og videre T/R GOT-IST-CMN hvor hjemreise fra GOT til KRS går via CPH. Skal altså prøve TK "mellom" distanse (Til Casablanca i J-klasse), og har tenkt å se hva Turkish har å by på mhp hotell. Har layover i IST begge veier. Ha en god mandag og uke alle.

Last edited: 01. nov 2017
    DanH, Eddie47 and RoadKing like this.
  11. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,620
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen. 2+ og sol i Oslo. Kaffe og makrell i tomat. En hel uke uten jobb. Uten at jeg skal reise noe som helst sted. Merker at det hyler i kroppen når jeg skriver det. Men jeg skal få meg en spennende reise bort til treningssenteret når jeg får satt fra meg Mac og kaffekopp.

12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,620
    Bonuspoeng:
    293
    Da vil jeg ( og sikkert mange andre her inne også) gjerne høre litt om hotelltilbudet til TK. I og med at jeg gjerne flyr dem igjen, vil jeg gjerne vite hva som venter med en lang layover.

Travellingalf and ArthurDent like this.
  13. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,323
    Bonuspoeng:
    183
  14. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,376
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Manchester.

Noen som kan bekrefte for meg at det ikke er tilgang til lounge på MAN for oss EB-kunder som flyr SAS?

15. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Så lenge det ikke er en Star Alliance-lounge der, hvilket jeg ikke kan erindre å ha sett, så er det nok ikke noen tilgang nei.

16. thool

thool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,366
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen/formiddag fra Gaustad og Domus Medica. Tre marerittuker igjen før en svipptur til Stockholm og noen NHL-matcher (Global Series).

Ha en flott dag!

17. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,941
    Bonuspoeng:
    183
    Bildet ga meg en slags flashback til en billigtur med uspesifisert hotell i London en gang way back when i studietiden. Uspesifisert var det operative ordet, hotellet var nærmest ubeskrivelig. Men jeg valgte likevel å gi TK en sjanse denne gangen. Jeg har en naiv forhåpning om at de ønsker å profilere også overnattingen litt i retning av ombord-standard, for sine biz-kunder. Men rest assured, Jeg skal kvesse pennen hvis de ikke leverer.

18. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Forskjellen på Economy/Business-hotell er både tilfeldig og liten. Shuttlebussen kjører ofte melkerute, så du får se et utvalg av hotell for TK pax. Siste hotell transit C var:

pullmanistanbul.com/en
    hiltongardeninn3.hilton.com/en/garden-inn-istanbul-golden-horn
    ramadaplazatekstilkent.com
    titanic.com.tr/titanicbusinessbayrampasa/mediagallery

+ noen Marriott-familie.

Noen kommentarer om TK, hotell og visum her:
    insideflyer.no/forums/oslo-malaga-tur-retur-mest-mulig-eb-poeng

Last edited: 30. okt 2017
  19. chberge

chberge Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    God mandag! Dagstur til Sunnmøre fra Ålesund i dag. Meget forsinket avgang fra OSL Ada boardingmaskinene ikke ville være med på sone kardinal, og all boarding måtte skje manuelt. Straks på plass i Cafè-loungen på AES, så vi få se hvordan Soneboarding ligger an på Vigra når klokken nærmer seg 18:30.

20. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,620
    Bonuspoeng:
    293
    Er det en ting jeg liker med dette forumet er at hvis du spør, får du som regel bedre svar en du forventer :eek:

Med tanke på snittstandarden på mine hotellopphold de siste 10 årene kan jeg altså trygt planlegge lang layover i Istanbul.

Del denne siden