God morgen fra Flytoget. Ukristelig tidlig, men overlever det også - skal man komme seg til ARN og videre til TXL. Ha en bedre mandag, enten man er på landejorda eller oppe i det blå..
God morgen Klar for en ny arbeidsuke uten en eneste flytur. Men det blir da to hotelovernattinger denne uken også. Ha en bedre start på uken.
God morgen fra Bodø! Skikkelig sommerfølelse ute med 15 grader og sol klokken 0700 Ha en super mandag!
Det Sørlandske byr også på 15 grader på morgenquisten, men det skulle jo bare mangle. Vi kalles ikke palmekysten for ingenting. God morgen forresten. Her er man hjemme med minsten som har feber og er nokså pjusk. Ute er det overskyet og det har kommet litt regn i natt som sikkert planter og allergikere har blitt glade for. I kveld er det først en generalforsamling og deretter et telefonmøte på programmet, og så blir det vel hjemmekontor også på dagen her. Så denne dagen skal nok gå fort. Hoy!
God formiddag fra bartebyen. Nyyydelig start på dagen,deilig temperatur og motorsykkeltur til jobb. Kjørte en lang tur igår også i deilige sommertemperaturer på over 20-tallet.Hjemme i 22-tida, og fortsatt deilig temperaturer. Idag blir det rutine med jobb,middag og ungelegging. Ha en strålende dag
Morn morn fra Sola. Her har en akkurat fått oversikten og er snart på vei ut døren for å delta på et møte, lurer på om det venter gratis lunsj der også? Denne uken blir det 2 dager på "reise" starter i morgen tidlig med laaang kjøretur til Kragerø området før jeg etter planen ender på hotell i Kristiansand. Ha en givendes arbeidsuke
God morgen fra Munchen. Endelig er en rimelig strevsom messe over og for første dag på en stund har man fått sove over 5 timer, og uten å ha lagt seg med betydelig promille. Det er relativt deilig. Hjem med SAS kl 13:00 og satser på mer kyllingsalat bak i GO. Ha en strålende dag.
Mmmm... Osl og pritags... nå er vi bare noen få igjen ved båndet og ett og annet kolli med pritag har begynt å komme. Har heldigvis bare tatt 20 min og det er godt å se at man ikke kan kjøpe seg frem i køen i Norge. Tror jeg skal fortsette å sjekke bags. Litt kos, men skal huske divan og valium i håndbagasjen eller å rive av pri tagen.
Enden på visa er at det ikke kom noen bags, men ranten over det tok jeg på et annet forum der det er lettere å erte opp motstandere av kabinbagasje Med den så er jeg klar for å sjekke inn bags i fremtiden også.