God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av artanis, 02. des 2018.

1. artanis

artanis Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,147
    Bonuspoeng:
    93
    Tidlig ute fra Sydney..Over tre uker i paradis er over..:oops:
    Turen går straks til flyplassen hvor det er Thai som tar oss hjem via Bangkok og Munchen..

ArthurDent, NoLimit, Kristian and 3 others like this.
  2. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God mandag!
    Nå har vi i Norge også bikket over til mandag.
    Her har man tatt en liten arbeidsøkt før helga er over (eller ble det i starten av uka..?)
    Skal i alle fall ut å fly snart, så må stryke et par skjorter og pakke kofferten før leggetid.
    Er greit at det er under kontroll når man våkner alt for tidlig og skal summe seg for å forlate leiligheten og møte de store markedskrefter ... :D

Møtte tidligere i kveld (eller i går, teknisk sett) @ArthurDent på lufthavnen i Kristiansand på vei til det store utland. Så får vi håpe han kom seg godt frem selv med den lille forsinkelse på Sørlandet.. :)

God dag til folket!

Kristian, ArthurDent, NoLimit and 3 others like this.
  3. ArrogantBastard

ArrogantBastard Medlem

Likes mottatt:
    433
    Bonuspoeng:
    63
    God mandag fra Los Angeles, det gikk unna fra Seattle i kveld - under 2 timer og på plass på hotellet i Century City før schedulert ankommst tid. 4 dager med jobb i film industrien blir spennende. Uber fungerte perfekt i kveld.

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra T-banen!
    Det er mørkt og trist, det regner.

Litt lenge til helg akkurat nå.

Men, 16 dager til avreise MIA.

Blaa, Kristian, OyvindN and 2 others like this.
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo. Litt trøtt i trynet etter å ha landet 11 i går kveld. Ellers leverte BA som vanlig, men når en vet hvor mye bedre det var bare for to år siden er det jo så som så på matfronten.
    2DF1F699-11E7-4BAA-AFAF-545BF8B9AF82.jpeg 6AD69114-0F4D-42BA-BD5F-E52D9B8E9D0A.jpeg 9A07B23A-6875-421E-BD8B-6BB50ECA3C1E.jpeg

Attached Files:

Kristian, ArthurDent, Eddie47 and 3 others like this.
  6. Bjoern In America

Bjoern In America Digger USA og Japan!

Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    For en dag dette blir, på Børsen! :)

ArthurDent and CB1 like this.
  7. Bjoern In America

Bjoern In America Digger USA og Japan!

Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor mange år siden er det man så slike brett på SASs tilsvarende rute?? :)

8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,493
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Porsgrunn. Årets første julegave kom i går i form av et utrolig overtidsmål for Liverpool mot Everton.
    Ble veldig inspirert til å heie på the reds, og har fått ordna billett til storkampen Liverpool- Man U 16 desember.
    Trf-Cph-Man: SAS plus, ut fredag 14, hjem mandag 17.
    Blir 4 timer venting på kastrup hjem, men med lounge tenker jeg det blir bra.
    Ynwa

9. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Haha for all del. Det jeg setter mest pris på er uansett ledig midtsete, og forrige gang jeg fløy SK fra LHR ble jeg plassert i midtsetet..

ArthurDent liker dette
  10. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Trondheim
    Rekordoverskudd i november....ligger an til en go'bonus utpå nyåret :D:D:D

Ha en strålende mandag :):):)

NoLimit, Kristian and Xflipper like this.
  11. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    ....»Og det var morgen den første dag» Uken starter altså på Hampton/Hilton på flyplassen i Gdansk. Vedlegger et «Vykort» av utsikten , som er ettertrykkelig lite oppsiktsvekkende. ;) Skal jobbe litt fra hotellet før jeg rusler bort på flyplassen. Det skal være en *A lounge der. Får jobbe videre derfra. For øvrig takk til Are ,som ved hjelp av snedig program hadde full kontroll på gater og slikt til Gardermoen-transit´en (vi ble forsinket ut fra KRS) Jeg slapp å få puls over 130 ;) En god mandag til alle!

Attached Files:

Kristian and Are like this.
  12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå ambassadørstrøket i Arguineguin. Frukosten er gått ned saman med kaffi, smoothie og ei grønsaksblanding som smakte veldig sunt. Snart på med badebuksa og komme seg på stranda. God måndag til alle.

Kristian, EndreD, OttoL and 2 others like this.
  13. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Guten morgen. Her begynner det å krible i reisefoten. Tur til SFO på torsdag og venter også spent på skambudet på plusgrade (505 poeng BGO-CPH).

*Ser for seg alle IFere som gjør dette her, mens de venter på Shell MC-faktura:

Kristian, jgroneng and holmen like this.
  14. TOSflyer

TOSflyer EBD

Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Når kona (helt uten interesse for dingser, apper og teknologi generelt) drar på juleshopping uten meg og bonuskortene (Pointearner er bestilt!) :mad:

Attached Files:

LN-FHU, Beate, Kristian and 2 others like this.
  15. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    A64DB745-C9B1-40EE-A4FF-B917398B85D7.jpeg God ettermiddag fra en slags lounge på Gdansk. *A lounge finder sier her skal finnes en Lounge (som for så vidt er sant), men det er kun tilgang for de med Lufthansa og Lot status. jeg måtte bruke Priority Pass. Det nærmer seg jul (og det er lenge nok til jeg skal kjøre) så jeg satser på noe mørkt i glasset.

Avixlo, Kristian and OyvindN like this.
  16. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    4F4708BB-5B41-4636-83C9-CCCAAA07B79A.jpeg

Måtte Google den, altså. Nærmeste jeg kom en fjom var dette:

A6371622-2B74-4BFF-8809-3A86FD9D3D40.jpeg

Avixlo, LN-FHU and vegardg like this.
  17. TOSflyer

TOSflyer EBD

Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Beate and Kristian like this.
  18. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Ahem, fra det vedlagte bildet er det ikke enkelt, -nærmest umulig å avgjøre om fjom´en har penis ......

19. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God måndag frå det austfinnmarkske!

Ein hard dag førte til at far i huset kokkelerte seg litt bernaisesaus til middagen i dag. Herregud, det var år og dag sidan sist! Mett! Sofa! Dupp!

Fem dagar til neste flytur :)

Ha ein fin ein, folkens!

Avixlo and Earl like this.
  20. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Grmf! Denne MR til Gdansk utvikler seg stadig i feil retning. Hadde retur 15:10 med Sk 760 til CPH. Skulle deretter via OSL og lande i KRS 20:35. Sk 760 ble først utsatt, og så kansellert. Snakket først med en i utgangspunktet imøtekommende svenske på «gulltelefonen», -men siden jeg hadde sjekket inn koffert kunne ikke han booke meg om. Jeg vurderte overnatting i Cph eller Osl og så tidligfly til Krs. Priority bagasje kom for øvrig til sin rett -jeg fikk kofferten tidlig. Det var bra, for køen bak meg ved SAS kontoret i avg hallen ble anselig. Men der var det dessverre en i overkant flink dame. Hun fant WF 279 direkte CPH til KRS. Siden segmenter vel regnes pr leg fløyet (ikke bestilt) blir min 6 legs -tur plutselig en 5 legs. Gud vet hva som skjer med grunnpoengene, siden turen er i plus (men nå går den visst i minus :( ). En stund så jeg i det minste for meg kompensasjon for forsinkelsen, men nå er ETA kl 23, som altså er 35 min for tidlig. :mad:.

Del denne siden