God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 07. juli 2014.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Bonjour tout le monde! Mandag morgen, ny uke nye muligheter! Sola skinner igjennom vinduet på CRJen og vi er straks klar for avgang TRD-CPH-CDG. Ha en super dag alle sammen!
     
    Last edited: 07. juli 2014
    Fnate and Islending like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad start på uken:) Skal prøve arbeidslivet noen dager denne uken. I kveld blir det ungdomsfest i huset - hyggelig at de yngre vil være sammen med oss litt eldre. Ha en flott mandag!
     
    Islending liker dette
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy mandag. Siste feriedag for denne gang, men først skal man få med seg litt delikatesser hjem til Norge. En leiebil return og to SAS flighter står også på programmet.

    Ha en super mandag :)
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Venezia

    Solen skinner og skikkelig varmt i dag igjen

    På eftan går turen tilbake til Roma.

    Ha en fin uke!
     
    PCR liker dette
  5. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra flybussen fra Flesland, hvor man med skrekk og gru ser et nokså standard Bergensvær (kraftig regn)... KSU-OSL-BGO allerede gjennomført i dag, og det motsatte står for tur i ettermiddag. Fin reise, og for en gangs skyld hadde man spandert på seg en poengbillett i Plus etter 17. mai-tilbudet som var. Deilig å få frokost igjen med SAS.

    Ha en fin mandag alle!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Osloske!
    Ble en liten jobbtur inn i dag, med retur i kveld. Smekkfullt fly, og ankomst på 19E (Grrrrrr)
    Dårlig søvn i natt da det striregnet og tordnet i hele natt. Og samme vær skal visst Oslo få i ettermiddag.
    Turen til oslo bikket meg inn på 100k poeng hos EuroBonus i denne perioden, så da var man blitt medlem av diamantklubben. Ikke verst!

    Blir vel en halv dag på kontoret i morgen for å rydde opp til ferien. Så blir det resten av uka på hytta ute i skjærgården. Akkurat det skal bli deilig kjenner jeg!

    Fortsatt god mandag!
     
  7. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo.
    Fått surret avgårde på jobb, hvor dagen startet med en feil i en SQL-database. Noe som passet dårlig, da jeg ikke fikk gjort det jeg skulle i den databasen der å da.
    Apropo diamant, så har man nådd det målet her også - om de kunne fått opp farta hos SAS littegrann. Snart gått 14 dager, og enda har de ikke fått lagt inn de avgjørende poengene for å passere 100 000.
    Men var dette med IT-infrastruktur og SAS da - det er forsatt ett ganske trist kapittel. Blir det bedre noen gang tro? Jagge ikke sikker..

    Men nok om det, ha en strålende dag. :)
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Morn. På vei til Kristiansand og tullen. Regn og overskyet men det skal visst klarne opp til kvelden. Det passer bra, for da er det bryggefest hos noen venner. Have a gudd one!
     
  9. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God dag.
    Ikke helt i form så er hjemmekontorist i dag, men foreløpig så ser det ikke ut som det er for mye å gjøre. Feriestille. Jaja får kanskje gjøre litt indretjeneste, er jo litt sånne ting man bare utsetter og utsetter.
     
  10. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Pøsregn i Sandefjord i morges, men nå har vi sendt drittværet videre til @Bizflyer i Oslo. Ha en strålende mandag!
     
    Bizflyer liker dette
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Takkkk, for deeeeet
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Ibrahim Bannassar Mazul loungen på Ritz Carlton Marina Del Rey. Ble t.o.m oppgradert til en del av Ritz-suiten siden jeg var stamgjest. Livet er hardt.

    Så hardt at vi utvidet til 3 netter her.

    Ha en fin en
     
    Jørgen liker dette
  13. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Overskyet og en 15-16 grader rapporteres fra Lima, trasket og utforsket byen, spiste ceviche og drukket øl. Nå slappes det av og gjør litt fremgang i boka. Overlevd en natt i sovesal har jeg også
     
  14. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Bodde det noen andre i den andre delen?
     
    Fnate and Bizflyer like this.
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Niks niks barbatrix
     

Del denne siden