God mandag..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av pgaa, 16. febr 2015.

  1. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra ett av #Ruter's hvite fartøyer. Slipper ikke unna jobb idag heller, selv om jeg mener mandager burde vært fast Gro-dag egentlig.

    Ha en våken mandag. ZzzzZz
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Cherio.. Vært litt reiseaktivitet i det siste heldigvis! Nå står faktisk en liten ferietur for tur med avreise fra OSL om noen små timer! Det gledes!

    Hadde TIDENES svenske SK-crew på tur til Sør-Europa her om dagen.. Makan.. Tenk om alle crew hadde vært litt slik! Da hadde jeg tilgitt SAS for å ødelegge EB.. Nesten ;)
     
    Fnate and GinTonic like this.
  3. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Hæh?
    Vinterferie? Her skal det jobbes hele uka gitt.
    Ha en fin dag, og nyt ferien dere som skal.
     
  4. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra USA! Ble 2 timer på fly, etterfulgt av 3 timer på fly med påfølgende 5 timer i bil, før man endelig var hjemme etter en meget fin uke i Mexico. Uken kan nok oppsummeres med mye øl, mer sol og mest tequila. Nå kan jeg endelig få meg litt søvn. Ha en fin dag!
     
  5. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ikke vært på base Oslo vest en hel uke siden tidlig i oktober.
    Nå så jeg frem til en rolig uke med forefallent arbeid og kanskje
    rusle en runde i byen og kose meg litt..

    MEN NÅ HAR JEG F...MEG FÅTT INFLUENSA, FEBER OG ER KNAPT I STAND TIL Å FÅ I MEG MAT!
    ("frøken Fryd" er du i stand til å forstå mine lidelser?)

    Dette må være værre en ebolaviruset...:D

    Vel, jeg får se om jeg får løst opp denne dobbelt draps saken oppe på Toten som jeg har begynt på...
     
    Baldrick and Fnate like this.
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Har hatt en strålende helg og sesongens første grilling er unnagjort (bål i skauen).
    Ellers er EBS historie og en har atter engang blitt EBG kunde men det blir jo ikke mange nye fordeler jeg vil nyte godt av da... ;)
    I morgen settes kursen til BGO for en kjapp befaring og presentasjon av våre forventninger til vår utleier før kursen settes mot OSL på eftan.
    Ha en strålende uke :)
     
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon!

    Trevlig tur med Malmö Aviation från GOT i morse. Kaos i trafiken från Bromma vilket gjorde att jag nästan hade tjänat på att flyga till Arlanda istället. Nåväl, det finns nog att se till på kontoret idag. Ha en knall måndag!
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra T-banen. Gjorde som @tommy777 anbefalte igår og tok meg en bolle. Den smakte i og for seg godt, men jeg ser fortsatt ikke så mye lysere på den neste 1,5 uka.

    Nå er det kontor og så demo for en skokk gærninger i kveld.

    Ha en fjong dag
     
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hællæ fra OSL

    "For those of you seated in first class, we have the pleasure of serving you breakfast, coffee and tea. For passengers in GO class the same breakfast is available for sale."

    Tidenes serviceannonsering på norsk innenriks i dag på morran fra den svenske pørsærn.

    Snart går turen videre.
     
  10. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra vestlandet! Begynner pendling med jobben I morgen, så det skal ikke mangle på flights dette året heller. Ha en fin fin mandag!
     
  11. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Lite kraftig, blond, från Värmland vid namn Gun?
     
    tommy777 liker dette
  12. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra et solfylt TOS med temperatur opp mot 5 røde, nesten Påskestemning utenfor.
    T-4 til vinterferien i Thailand, gleder meg til å prøve Qatar med 787 og A380 i biz. MEN: først må man mekke sammen store deler av et tilbud til ESA for overvåkning av IUU fiskeri siden det har deadline like etter at jeg kommer hjem fra ferien, og man vil jo helst ikke åpne laptopen i ferien - det får holde med nettbrettet. (gud kor kjedelig slik skriving er...... :eek:)

    Nytt tilbud fra QR idag ser jeg, men med minimum stay 7 dager blir det litt vanskelig å finne på noe lurt for en langhelg....

    Ha en ellers fin dag! (ser at portugiseren i kantina disker opp med Lasagne Bianco til lunsj idag så det blir en god lunsj)
     
    tommy777 liker dette
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen fra det Sørlandske.

    Her har man fått mye ut av dagen siden reveljen gikk i Düsseldorf kl 0400. SAS og Widerøe sørget for transporten hjem til KRS via CPH, og med ca halvfulle fly denne mandagsmorgenen var det Mr N. Obody som satt i setet ved min side. Det er alltid en schlager i min bok. Slumret meg gjennom flygningene, og med bare 35 min på Kastrup og ankomst på A17 og videre fra C3, var det egentlig greit at vi landet 10 min tidlig. Koffertene kom også med, og jeg kunne konstatere at verken øl eller vinflasker var knust.

    Hadde en fin kjøretur langs Rhinen i går i nydelig men kaldt vær. Bodde på hotell Maritim på DUS flyplass, og det var et hyggelig bekjentskap. Men litt kjedelig å skulle betale nesten en tusenlapp for å bruke et rom i bare 6 timer. Men rommet var fint det og det var kort vei til terminalen. Og nå begynner jeg å merke at jeg bare har fått 2-3 timers søvn i natt. Og på agendaen senere i dag står foreldrekonferanse og etter det en dugnad. Tror jeg skal legge meg alt for tidlig i kveld gitt.

    Er det helg snart??
     
    Darkcho liker dette
  14. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Det kan meget godt stemme!
     
  15. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Mandag. Grumf.
     
    tommy777 and Fnate like this.
  16. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra NYC , her er -15 og varslet mye mer ved sterk windchill.... Hjem i kveld..
     
    Fnate liker dette
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra toget på vei til sentrum av Chicago.. Akkurat. Ingen kaffe på stasjonen, ingen betjening og ingen billettautomater. Det er ståa i pendeltrafiken USA 2015.

    Kjapt møte med Hyatt kl 0900 før turen går til OHare og mine to siste flighter med United, endestasjon Amsterdam

    Ha en flott uke!
     
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kos deg. Om de serverer boller ombord så kan du jo ta deg en
     
    EB and AndersB like this.
  19. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke så mye som en jævla bolle å se..
     
  20. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Hva med rødbeter? Jeg er nemlig på jakt etter et selskap jeg kan bli lojal mot, som ikke serverer rødbeter.
     
    Fnate liker dette

Del denne siden