God mandag fra Flesland! På tur til Bodø via Oslo, for en uke på Radisson Blu med kurs! Håper vi snart kommer oss avgårde, kan trenge litt SAS-kaffe for å få fart på systemet... Ha en strålende dag
God morgen fra Alta! Litt trøtt etter helgens eskapader, men med sjefens kickstart-kaffe går det snart over. Seks uker til neste flytur, det er litt for lenge til kjenner jeg. Ha en innbringende dag!
God mandag fra gjemmekontoret i skogen. Ettermiddagen inneholder tre møter med dårlig kaffe, så nå som ungene er levert på skolen, nyter jeg god kaffe mens jeg ser på høstfargene i sola. Ha en oppkvikkende mandag!
God formiddag fra Trondheim Her er det full fart fra morran -kaffe i koppen hjelper betraktelig. Ønsker alle en flotters torsdag
Først kaffe, så jobb. Etterpå tannlegen. Det hjelper ikke med fint, klart høstvær. Tror jeg. God mandag!
Mandag er det og det føles ut som en også. Ikke nok med at jeg snart må på jobb igjen etter over seks uker fri, men i går oppdaget jeg en massiv vannlekkasje i kjelleren. Heldigvis er det bare en råkjeller så det er nesten ingenting som har tatt skade, men det blir nok litt av en jobb i dag og i morgen for å få reparert lekkasjen. Jaja, slik går nå dagene og man blir i alle fall aldri arbeidsledig med ett stort gammelt hus. Ha en fin og lekkasjefri dag!
God mandag fra New York. Ikke stort som har skjedd enda her, straks klar for å spise frokost før man finner på ett eller annet. Ikke lagt noen slagplan. En tur i NHL-shoppen på 6th Avenue blir det, må visst ha med meg en Zuccarello-drakt hjem igjen. Blir å en tur i MSG i kveld for å se Rangers mot San Jose Sharks. Satser på hjemmeseier idag, gjekk jo heller kleint igår.. Ha en strålende dag, hva enn man bedriver..
God ettermiddag fra SVG, Oljeruta var lastet med folk på Milagerun God kok i loungen før avgang Nå SK videre til Tåkemoen