God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Darkcho, 02. mai 2016.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag morgen.

    Diamantkortet ble sikret for kommende år i går, 90 legs på knappe 8 måneder. Gud bedre ...

    Uken er relativt rolig uten noen fly planlagt enda, får se om ikke det endrer seg etter møtene bookes i løpet av dagen :)

    Ha en fin uke!
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Bare 2 dagers arbeidsuke, så her må det jobbes fort.
    Ute er det grått og det skal bli regn sies det.
    I ettermiddag går turen til Arendal for å høre en pensjonert Forsvarssjef si sin mening om langtidsplanen for Forsvaret. Har dog liten tro på at han vil tilføre noe positivt. Han var jo i sin karriere mest opptatt av å få lagt ned mest mulig. Men gode muligheter for å stille ham til veggs kanskje? Time will show.

    Ha en brillefjong mandag!
     
    Aussie74 liker dette
  3. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Hepp fra Nordens Paris hvor sommeren fortsetter og vel varer til og med i morgen for denne gang. Tredagers kontoruke før man setter snuten mot Grimstad på torsdag for konfirmasjonsfeiring av niese og gudbarn.

    Kanskje man må rake plenen idag for å gjøre den klar til pinseria, selv jordbærlandet i hagen er blitt snøfritt nå.

    Ha en fortsatt fin dag i disse omvendt-vær-tider.
     
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra 18 røde og skyfri himmel i Odense, etter en forbausende hyggelig reise ned i går kveld (første flytur på 31 dager, har ikke savnet det et eneste sekund). Gulasjsuppe i loungen på OSL (se og lær, CPH!), veldig hyggelig SAS-crew som gravde frem en polarrull jeg fikk med meg som niste på togturen til Odense og - lo and behold - en hel treseter for meg selv.

    I dag (og resten av måneden) går med til forskningsmiddelsøknader til det norske forskningsrådet. Takket være byråkratisering, går nå en vesentlig del av forskernes tid med til å søke penger som, hvis man får tilslag, blir brukt til å søke nye penger. Noen vil kanskje mene at det hadde vært mer samfunnsnyttig å bruke disse offentligene pengene på å rent faktisk forske, men ettersom dette nok ville gjøre atskillige byråkrater arbeidsløse, så antar jeg det er lite sannsynlig at skjer.

    Sic transit gloria mundi.
     
    kiev and TOS_EBG like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hello fra Trondheim
    Badet i sol for anledningen, og temperaturen er såpass at man våger seg på en litt lengre tur på MC. Resultatet for avdelingen kom idag, og +500K lar seg høre=bonusutbetaling denne mnd også :)
    Ha en flott dag :D:D
     
  6. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hei fra Bergen,
    er stygt redd for at vi gikk fra vår, hoppet over sommeren og at det nå er høst igjen? :) Det blåser og regner oppover... Da er jammen glad jeg skal reise til Kina i morgen! Og jammen ble vi ikke oppgradert til Plus også (mot et lite tillegg på 120 Eur pr. pax.. :) ). Haha, sa jeg at jeg allerede har flybilletter til diamant-kortet mitt? (Eneste fordelen med det er vel gullkortet jeg kan gi vekk, ellers ser jeg ikke noe veldig stor forskjell, eller hva?)

    Dagen i dag? Leverte inn en artikkel kl. 08.15, bare 15 min over deadline... og sitter nå og venter på at en journalist skal ringe. Og sånn går no dagan... :)

    Xxx.
     
  7. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    En litt trøtt god morgen fra United Club i Boston etter en sen natt og en 5am "rise and shine"!

    Jeg har smått påbegynt del to av min første tur som Star Alliance Gold (hjemreise), og det var veldig greit å kunne gå forbi både innsjekkingskø og lang, security-kø. Har en ganske lang ventetid her før jeg skal videre til EWR hvor jeg tenker å teste Lufthansa-loungen for første gang. Greit å ha en ny status å leke seg med når man i utgangspunktet ikke har noe særlig lyst til å dra hjem.

    Nå blir det en kort United flight, en lengre SAS-flight, før jeg skal på jobb rett fra flyplassen i morgen tidlig. Så til sosiale forpliktelser etter jobb, før jeg er vel hjemme om rundt 30 timer. En dag kommer kroppen min til å si stopp til denne typen ekstremsport med søvn, men jeg skal jammen meg holde på så lenge jeg klarer... Etter det må jeg vel begynne å booke business så jeg får sove på flyet.

    En kjempeflott resterende mandag ønskes alle!
     
    Aussie74 and RoadKing like this.
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Kom mai du skjønne ...
    Men hvor er May/Mai?
    Her må det bestilles billetter en eller annen vei!
    Og sånn går no dagan ...

    Ha en fin dag, enten du heter May/Mai eller kjenner noen :)
     
  9. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo!
    Dagens dont er akkurat ferdig og jeg setter hvert øyeblikk kursen hjemover. Skal bli godt med middag nå, kjenner jeg.
    Er forøvrig så jæ*** støl etter første styrkeøkt på bena på aldri så lenge. Klarer nesten ikke å sette meg, og sliter med å gå. Skjønner hvorfor bergenserne kaller det gangsperre. Alle på jobben mobber meg i dag siden jeg går som en 90-åring, men det får jeg leve med...
    Er mest glad i å løpe, men med en gryende benhinnebetennelse, bør jeg roe det ned en liten stund. Ha en flott dag - med eller uten løping!

    [​IMG]
     
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Måtte bare poste denne fra en kollega på FB:
    Jeg forstår ikke folk som holder på å skrike og skråle sånn for ingenting...
     
  11. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo!
    Sommerens tur til San Francisco er nettopp booket, og jeg har til og med trippelsjekket at datoene og retning stemmer. 11,5 timer bak i bussen med United er ikke verdens mest spennende prosjekt, men sympatiske billettpriser og god bonusopptjening hjelper godt på.

    Nå er det tid for Game of Thrones mens jeg prøver å ikke gå på veggen i påvente av Cuba om halvannet døgn.

    Ha en kanonbra mandag!
     
    Aussie74 and MadsVaHa like this.
  12. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Kan vi vente oss en liten rapport fra Cuba?
     
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    Kaaaaanskje. Men ikke før jeg får fullført den siste....
     
    MadsVaHa and RoadKing like this.
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    G'aften fra California.

    Full fres med Freddies og FTU med over 1000 deltakere totalt gjorde at man er passelig knust. Ikke noe hvile blir det heller med 3 lanseringer og to nye selskaper som skal formes denne uken :/

    0635 SMF - ORD i morgen med møtet hos Hyatt, United og Gogo før DC på kvelden.

    Busy reiseuke som ender i Florida lørdagsmorgen og en uke cruise. Blir bra!
     
    Kjakan, TOS_EBG and Henrik like this.

Del denne siden