God mandags morgen fra CJU

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av geddi, 22. aug 2016.

  1. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,251
    Bonuspoeng:
    113
    Sen avgang til CJU fra GMP igår kveld. Gimpo er den gamle hovedflyplassen til Seoul. Det er fremdeles en internasjonal flyplass, men den server også de fleste innenlandsflyvningene.
    2016-08-22-09-57-31.jpg

    Kom inn og begynte å leite etter business sjekk inn. Leite, leite, hvor er den? Kjenner at blodtrykket begynner å stige ved tanken om å sjekke inn sammen med allmuen. Tenker, hva er dette for et barbarisk land som behandler alle likt :p
    Fant tilslutt en innsjekk for diamant og *G...puhh, puste lettet ut.
    2016-08-22-09-57-44.jpg

    Hyggelig overraskelse ved sjekk inn. To Pax oppgradert til business. Det var stappfullt fly, så kanskje ikke så rart, men stusset på at jeg som EBD fikk det og ikke noen Asiana stamkunder. Muligens var det ingen av de ombord.
    2016-08-22-10-00-49.jpg

    Ingen form for forskjellsbehandling ved boarding. Ikke et forsøk en gang. Så i praksis likt boarding med SAS (i de fleste tilfeller. Noen ganger får SAS det til).

    Vi ga bort de to business setene til to eldre i reisefølget. Knyttenevetesten i eco, godkjent. Flytype A320.
    2016-08-22-10-01-27.jpg

    Kort hopp, kun ca en time. Ingen mat, kun drikkeservering. Smilende og høflig crew som var tilstede hele tiden. Ingen gardinmafia der i gården :) Super service.

    Godt i gang med dagens sightseeing. Bilder kommer kanskje senere i dag eller i morgendagens tråd.
     
    Last edited: 22. aug 2016
    Petter B-C, Kjakan, RoadKing and 2 others like this.
  2. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morran fra et hemmelig sted i Kina.

    Reiste fra Taiwan i gårkveld. Hadde mulighet til å reise hjem til Norge, men orker ikke reise hjem og så snu i døra. Sånt blir det bare bråk av i hjemmet. Får heller skjemme noen ekstra bort med "blåtur" når den tid kommer.

    Derfor holder man seg heller i Kina frem til neste mandag før man stikker på 10-dagersjobb i Sørkinahavet...

    PS: er det noen i SkyTeam som kan gi meg statusmatch? ST står så steike sterkt i dette området av verden.
     
    Last edited: 22. aug 2016
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    image.jpeg God morgen fra BGO ... noen ganger begynner dagen så alt for tidlig ..
     
    RoadKing liker dette
  4. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,251
    Bonuspoeng:
    113
    Noen ganger? Synes den begynner oftere tidlig enn ikke for ditt vedkommende :p
     
  5. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Det offisielle tilbudet om matching er gått ut på dato, men det er sikkert verdt er forsøk men en epost hit: [email protected]

    Gjør som Kygo, bruk jetfly:
    image.jpeg
     
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Nå har det vært stilt og rolig i gullstua på OSL i hele sommer. Trykket har jo vært ute i sølv/familieavdelingen ...

    I dag tror jeg alke skal ut og fly ... samtidig .. !!
     
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    ... du har vel rett i det, men det var tyngre i dag .. landet med SK287 i går kveld ..

    Skal med SK482 nå og vi har lenge manglet fly før det nå .. plutselig dukket opp fra skyene, sånn omtrent på avgangstid ..

    Livet med SAS er ikke kjedelig .. ✈️
     
  8. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra OSL. 35min tåke og bemanningsforsinkelse på inngående flighter. Seatblock for Pandion ser derimot ut til å fungere brillefint. Fikk ikke være EBP nabo fra BGO...
     
  9. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Her er jeg inne i nest siste arbeidsuke før en etterlengtet ferie. Dette har vært en sommer uten avbrekk, så jeg gleder meg til å starte ferien med 17 timers reise.

    Ha en god dag og flott uke! :)
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det mandag igjen gitt.
    Gårsdagen var av det dårlige slaget. Lå rett ut. Ikke overskudd til noe som helst. Heldigvis bedre i dag, og har nå kommet meg på jobb. 2 styremøter i kveld, så da er hele kvelden booket opp også. Jeg som heller ville vært hjemme og tatt meg en lur...... Er det rart jeg drikker??
     
  11. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,329
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra OSL området. Første arbeidsdag etter bortimot en hel "skoleferie". Kjenner jeg trenger ett par dager på jobb så er jeg uthvilt igjen og klar for ny ferie...
     
  12. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Sommeren er over og jeg har opplevd sas CC med ipad live for første gang...mye hyggeligere ;-) Men på onsdag er det tilbake til LH uten status, og det er like hyggelig!
     

Del denne siden