God morgen fra CPT

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Reidar, 19. okt 2014.

1. Reidar

Reidar Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Samme tid som dere. Hadde flott tur til Stellenbosch i går. Flott område, god vin... Merkelige priser i dette
    landet, en 3 liter på supern koster fra kr36 ! Ha en god søndag...

Fnate liker dette
  2. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Toscana. Norwegian til Pisa i går kveld var en svært positiv opplevelse. Nå er vi i en liten perle av en landsby i nærheten av Volterra. Blir nok et bad i middelhavet i løpet av dagen. Ha en fin søndag du også!

Fnate liker dette
  3. KristianSk

KristianSk Veteran

Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra London. Jammen har jeg ikke kvalifisert til nok en periode som EBG. Hurra! Har vel ingen umiddelbare ambisjoner om å rekvalifisere neste år, med mindre bolaget finner ut at se skal rulle ut et av de bedre longhaul businessproduktene i bransjen da...men tror det er noe jeg har drømt ;)

Fnate liker dette
  4. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø. Nydelig høstvær ute, men gårsdagens Whiskey og Whisky inntak legger klare begrensinger på dagens gjøremål.

Ha en bedre en!

5. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel ikke utenkelig at de skal, nei. ;) Men de kommer uansett ikke 3 ganger med drikketralla før forretten og har ikke bar om bord så du har fortsatt med interessant konkurranse på hemmaplan.

Tarraaaa fra Lillestrøm. Nok en "ligge og kave i køya til langt på dag-dag". Men straks skal det sykles opp til moderen slik at elefanten får solgt litt aviser og stell for å fylle opp sparebøssa igjen. På kjøpet får nok jeg litt mat og trening.

Ha en fjong dag

6. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra slettelandet sør for Sandes. Hadde en strålende dag i går da kjentfolk giftet seg..... så det ble både kirkebesøk og bryllupsfest i går. Nå går straks turen til SVG for å hente minstejenta som har vert i Bergen på helgebesøk, for første gang har hun vert ute å flydd alene - uten følge, noe som var stor stas.
    Ha ellers en flott dag.

7. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdumpf fra det Sørlandske!
    Djjjiiiiizez så dårlig jeg er i dag. Selvforskylt. Måtte søndagen snart være ferdig.....

Huff & huff!

SASDC8 liker dette

Del denne siden