Samme tid som dere. Hadde flott tur til Stellenbosch i går. Flott område, god vin... Merkelige priser i dette landet, en 3 liter på supern koster fra kr36 ! Ha en god søndag...
God morgen fra Toscana. Norwegian til Pisa i går kveld var en svært positiv opplevelse. Nå er vi i en liten perle av en landsby i nærheten av Volterra. Blir nok et bad i middelhavet i løpet av dagen. Ha en fin søndag du også!
God morgen fra London. Jammen har jeg ikke kvalifisert til nok en periode som EBG. Hurra! Har vel ingen umiddelbare ambisjoner om å rekvalifisere neste år, med mindre bolaget finner ut at se skal rulle ut et av de bedre longhaul businessproduktene i bransjen da...men tror det er noe jeg har drømt
Morgen fra Bodø. Nydelig høstvær ute, men gårsdagens Whiskey og Whisky inntak legger klare begrensinger på dagens gjøremål. Ha en bedre en!
Det er vel ikke utenkelig at de skal, nei. Men de kommer uansett ikke 3 ganger med drikketralla før forretten og har ikke bar om bord så du har fortsatt med interessant konkurranse på hemmaplan. Tarraaaa fra Lillestrøm. Nok en "ligge og kave i køya til langt på dag-dag". Men straks skal det sykles opp til moderen slik at elefanten får solgt litt aviser og stell for å fylle opp sparebøssa igjen. På kjøpet får nok jeg litt mat og trening. Ha en fjong dag
God søndag fra slettelandet sør for Sandes. Hadde en strålende dag i går da kjentfolk giftet seg..... så det ble både kirkebesøk og bryllupsfest i går. Nå går straks turen til SVG for å hente minstejenta som har vert i Bergen på helgebesøk, for første gang har hun vert ute å flydd alene - uten følge, noe som var stor stas. Ha ellers en flott dag.
Grdumpf fra det Sørlandske! Djjjiiiiizez så dårlig jeg er i dag. Selvforskylt. Måtte søndagen snart være ferdig..... Huff & huff!