God morgen fra CPT

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Reidar, 19. okt 2014.

1. Reidar

Reidar Senior Medlem

Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    Samme tid som dere. Hadde flott tur til Stellenbosch i går. Flott område, god vin... Merkelige priser i dette
    landet, en 3 liter på supern koster fra kr36 ! Ha en god søndag...

Fnate liker dette
  2. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Toscana. Norwegian til Pisa i går kveld var en svært positiv opplevelse. Nå er vi i en liten perle av en landsby i nærheten av Volterra. Blir nok et bad i middelhavet i løpet av dagen. Ha en fin søndag du også!

Fnate liker dette
  3. KristianSk

KristianSk Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,439
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra London. Jammen har jeg ikke kvalifisert til nok en periode som EBG. Hurra! Har vel ingen umiddelbare ambisjoner om å rekvalifisere neste år, med mindre bolaget finner ut at se skal rulle ut et av de bedre longhaul businessproduktene i bransjen da...men tror det er noe jeg har drømt ;)

Fnate liker dette
  4. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø. Nydelig høstvær ute, men gårsdagens Whiskey og Whisky inntak legger klare begrensinger på dagens gjøremål.

Ha en bedre en!

5. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,283
    Bonuspoeng:
    113
    Det er vel ikke utenkelig at de skal, nei. ;) Men de kommer uansett ikke 3 ganger med drikketralla før forretten og har ikke bar om bord så du har fortsatt med interessant konkurranse på hemmaplan.

Tarraaaa fra Lillestrøm. Nok en "ligge og kave i køya til langt på dag-dag". Men straks skal det sykles opp til moderen slik at elefanten får solgt litt aviser og stell for å fylle opp sparebøssa igjen. På kjøpet får nok jeg litt mat og trening.

Ha en fjong dag

6. ruby1968l

ruby1968l Tomleskolt

Likes mottatt:
    1,064
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra slettelandet sør for Sandes. Hadde en strålende dag i går da kjentfolk giftet seg..... så det ble både kirkebesøk og bryllupsfest i går. Nå går straks turen til SVG for å hente minstejenta som har vert i Bergen på helgebesøk, for første gang har hun vert ute å flydd alene - uten følge, noe som var stor stas.
    Ha ellers en flott dag.

7. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Grdumpf fra det Sørlandske!
    Djjjiiiiizez så dårlig jeg er i dag. Selvforskylt. Måtte søndagen snart være ferdig.....

Huff & huff!

SASDC8 liker dette
  8. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Well shit, for en dårlig dag i luftfartens tegn. Maskina som skulle fly Oslo-Tromsø røyk på en skikkelig teknisk blunder, og den eneste løsninga er å sette inn en annen maskin. Den andre maskina kom inn litt sent til utlandsgate, for så å ferges over til innlandsgate, de totaliserte forsinkelsen til 1,5 timer. Bare synd jeg har 50 minutters connection på OSL og dermed ryker hjemturen min i kveld. Ombooket til 06.30-avgangen i morgen tidlig, gud hjelpe meg.

Så smeller Lufthansapilotene til med en streik, jeg støtter dem nonetheless, bare synd at streiken varer til Tirsdag kveld 23.59 og vi skal fly Onsdag morgen 06.... De flyr neppe noe maskin til nattstopp på Arlanda på solidaritet, så den avgangen er nok å anse som kansellert allerede. Så nå er det å få skvisa ei lita ræv inn på en annen maskin ned til Frankfurt på Tirsdag ettermiddag og finne en OK overnattingsplass på flyplassen. Kanskje man kan ta seg tid til en liten bystur inn til Frankfurt og da, har jo aldri sett byen, bare flyplassen :D

Del denne siden