God morgen lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, lørdag kl 06:28.

1. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,596
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hybelen i Bergen.
    Her er en snart klar for å sette kursen mot hula for +12 timers vakt.
    I kveldingen skal en innom opphavet før en krasjer i seng her hvor dagen starter.
    Ha en nydelig lørdag :)

IMG_4448.jpeg

Rscott, phileas, ordnetseg and 12 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    67,589
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Solen skinner, og jeg har kaffe i koppen. Myk start i sengen, mens hunden koser seg i fotenden.

Dagen skal benyttes til forefallende, turplanlegging, og en tur i skogen. Det er helg!

Ha en fin en!

(Det er to dagstråder, så det er sikkert mulig for noen å slå den sammen?)

Rscott, EndreD, phileas and 11 others like this.
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,389
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten er fin i dag, nesten like blå himmel som i søndre California ..
    Livet er ikke så verst likevel.

IMG_8404.jpeg

Rscott, EndreD, phileas and 13 others like this.
  4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    16,029
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Numedal. Solen skinner og alt er vel. I dag blir det nok en "topptur". Til fots. Bildebevis i morgen.

Ha en fin lørdag!

Rscott, Kristian, EndreD and 10 others like this.
  5. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,516
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra solskinn og 15 grader i nordvest. I dag blir det hagedag der motorsagen må frem og rydde diverse vekster i hagen som vinteren har herjet med:
    IMG_4280.jpeg

Wiolenze, Rscott, Kristian and 10 others like this.
  6. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,510
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå solskinet i Sunnfjord. Her skal og motorsaga fram litt seinare. Mykje å gjere utomhus. Litt turplanlegging blir det kanskje og. Det er jo under fem veker att til neste flytur!

Wiolenze, Rscott, Kristian and 10 others like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,472
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Chicago!

Har utsikt på Trump tower samt elven fra rommet. Fruen og jeg fikk CU fra plus til business i går, hadde ikke lagt inn bud. Slikt liker vi :) og til de som lurer på doble statuspoeng; joda, man får de, men det står ikke på oversikten at man har fått de dobbelt. Dette var enkelt å sjekke på fruens konto som før turen var ca 2000 poeng og nå 12000 på tross at poengoversikten påstår at kun 5000 er gitt. SK IT har fikset noe, men ikke hélt.

Skal nå sjekke litt i nærområdet og finne frokost. I kveld blir det en tur opp i skydeck/Willis tower. Gleder meg!

Ha en herlig lørdag

Rscott, Kristian, obay and 12 others like this.
  8. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,804
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Det Indre Østfold - 900m fra Akershus... :p

Motorsag, vedkappsag og annet tilbehør er lastet på hengeren, det er straks tid for å reise til Moderen for å utslette noen trær og konvertere de til ved. Den lokale Vel-foreningen mener at det skygges for gatelyset slik at det blir skummelt å gå der i mørket!:eek:

Drøyt tre uker til påskeutflukt til Malta, gleder meg til gjensynet og ikke minst til å forsøke litt maltesiske vin.

Ha en strålende helg i solskinnet!

Wiolenze, Rscott, Kristian and 11 others like this.
  9. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,527
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra MUC.

Dagen startet så alt for tidlig med takeoff fra OSL 06:00. Fikk meg en liten time søvn på flyet og en time i loungen. Fortært frokost nr 2 i senator lounge og fått innstalert meg på 22A, økonomi til Miami. Jaja la ga, alternativet var å utsette turen, noe som ikke var optimalt.
    Jeg har overlevd millionjakten i økonomi så da overlever jeg nok dette og. :p

Mulig jeg får snekret sammen en klagemail til sas hvor jeg samtidig krever poeng ihht orginal booking iløpet av overfarten.
    Kommer også til å kreve kompensasjon ihht eu261 på downgrade, 75% av betalt reise.
    Kompensasjon for kansellert fly faller bort slik jeg tolker det, siden jeg har avreise til samme tid og ankomst før orginal booking.

Har lastet ned regulativet og får finlese litt på overfarten.

Ha en fin helg. :)

OyvindN, Wiolenze, Rscott and 11 others like this.
  10. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,183
    Bonuspoeng:
    293
    Du skal ha krav på kompensasjon hvis utreise er mer enn en time tidligere enn opprinnelig. Jeg skulle ikke fly før kl 10.

11. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,527
    Bonuspoeng:
    113
    Orginal ETD-ETA 06:00 - 18:25
    Ny rute 06:00 - 17:55 så kompensasjon må jeg nok se langt etter.

obay and Flyingdutchman like this.
  12. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,675
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra et vindfullt vest! Grillet lammelår igår var fortreffelig, og straks blir det restelunsj. Eller Timmy-tid :eek::D
    Rydding av garasje og ellers forefallende står på programmet. Ha en solfylt dag

OyvindN, Rscott, Kristian and 7 others like this.
  13. stakar

stakar Frequent Traveler - EBP

Likes mottatt:
    828
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra downtown Chicago her også. Fløy over på mandag og har ikke fått doble statuspoeng. Tok jobben og la sammen alle status poeng som er listet siden 01.01.25 for å dobbeltsjekke.

Fin tur med SK943 på mandag, hadde lagt inn bud på oppgradering Plus til Business og det gikk gjennom. Ble ropt opp på gaten i CPH og fulgt personlig inn til setet ca 4-5 min før alle andre. Ny Pandion rutine sa den meget hyggelige damen som fulgte meg ombord

OyvindN, Wiolenze, Rscott and 11 others like this.
  14. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,452
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg leser at mange er i gang med vårklargjøring av både garasje og uteplass. Her er det intet unntak. Fy søren og mye rot og ræl som samler seg opp i garasjen. Mulig hagen må vente til imorgen. Men godt å være i gang, og enda bedre å sitte i solveggen i t-skjorta med kaffe :cool:

god lørdag :)

OyvindN, Wiolenze, Rscott and 5 others like this.
  15. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,226
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag!
    Like gøy å se ski fra TV-skjermen hjemme som å være der, når man er litt pjusk:)
    Litt for pjusk. Jeg nærmer meg tom for DayQuill. Hvis noen er i statene eller skal dit, gi meg en PM hvis du kunne du kjøpt med en pakke eller to med DayQuil/NyQuil, betaler godt:D

ordnetseg, OyvindN, Spielhaug and 3 others like this.
  16. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,130
    Bonuspoeng:
    183
    En liten hilsen fra T3 på LHR. Starter lounge hopping på Cathay Pacific som alltid:):D

Tenkte å legge ut noen bilder men det fungerer dessverre ikke lenger fra Iphone.:eek:

ordnetseg, OyvindN, Kristian and 3 others like this.
  17. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    36,330
    Bonuspoeng:
    293
    Joda, funker fint det. Men litt prøving må til sikkert(justere ned bildestørrelsen)

obay liker dette
  18. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,748
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag fra Atlanteren. Er på vei fra Brasil til Cape Verde. Herlig sol og 30 gr. NCL Star er et av de eldre NCL skipene men har vært gjennom en full oppgradering under Covid. Meget god service ombord med tilhørende god mat. Har fått besøkt fire byer i Brasil med Rio som høydepunkt. Det blir definitivt å reise tilbake til Sør Amerika. God helg ønskes til alle reiseglade :)

IMG_0277.jpeg IMG_0259.jpeg IMG_0258.jpeg IMG_0260.jpeg

ordnetseg, OyvindN, Wiolenze and 6 others like this.
  19. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,130
    Bonuspoeng:
    183
    Ok, men har prøvd og får ikke til å endre noe størrelse. Litt dumt siden det har pleid å fungere fint før med bilder fra iphone

20. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,527
    Bonuspoeng:
    113
    Det er fortsatt lørdag i Miami.
    Tidenes grundigste spørreundersøkelse i immigrasjonen. Glad jeg valgte å fortelle om sas eurobonus og et såkalt MR med en gang. Denne grensevakten kan nå alt om bonuspoeng, levelpoeng, kvalifiseringsperiode osv.
    Han gikk såpass grundig tilverks at han spurte hvorfor jeg fløy med lufthansa når det var sas jeg samlet poeng hos, måtte vise melding fra sas om kansellert fly CPH-MIA 22.03

Fikk etterhvert lov til å komme inn i landet og sitter nå på metro 150 Miami beach express.

EndreD, Spielhaug, ordnetseg and 4 others like this.

Del denne siden