God morgen, lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 01. febr 2014.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    HURRA, endelig fikk jeg åpne en "god dag" tråd! :-D

    I dag blir det vasking av hus før nerdene inntar huset for å feire kinesisk nyttår. Må si jeg er litt skeptisk til maten… Kineseren kom for… vel en uke siden… og det sies at hun har med seg Szeshuan (?) pølse og bacon fra Kina… For en gangs skyld er jeg sjeleglad for alle matallergiene mine! HURRA! :)

    Xxx.
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Djiiiises så lenge jeg sov i dag da. Trengte det vel.
    Nå er det i allefall lørdag, og meterorolygen sier at våren begynner i det Sørlandske i dag. Akkurat nå snør det, men temperaturen skal opp i pluss 5 i løpet av ettermiddagen, og skal holde seg sånn i en uke fremover. Så da blir det sørpete og vått i lang tid til vi har fått smeltet all den snøen som ligger her.

    Er det rart jeg drikker?
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag! Det er rart hvor mye man får gjort når man våkner 0600 en lørdagsmorgen.
    Produktiv på skrivefronten og snart skal jeg finpusse planene for USA turen i mars. Mye som skal klaffe men jeg tror det blir bra!
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen, ja .... Null grader her. Snart avreise til flyplassen. Eco Comfort på Delta venter for turen ned til FLL. 26 grader der ... I morgen ettermiddag stiger vi ombord i Royal Princess for en uke blant holmer og skjær .. Skal bli godt, ja ...
     
    tommy777 liker dette
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hey Hey Hey fra solveggen, Park Hyatt Aviara, Carlsbad, California. Her koser man seg kraftig med en Illy mens fruen er ute og gjør kjerringting med masse lokale venninner.

    Blir epost, artikkel og telefon catch up i dag før det blir bursdagsfeiring i kveld.
     
    Cecilie liker dette
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag ja.. Skikkelig sliten etter alt for mange øl på konsert og fest i går. Tror det straks blir bingen igjen :)
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Trygt installert på Sheraton ved FLL .. litt slitt brakke og ustabil aircondition. Flyttet fra Club-rom i toppetasjen til 'vanlig' i 6. pga dette uten at jeg kan se forskjell .. Greit nok. Blir behandlet som at jeg har status .. må være noe etterslep etter et av Seattle-julebordene med Tommy ... Tror ikke jeg har bodd på Sheraton siden da. Måtte 'vekke' opp kontoen min også ..
     

Del denne siden