God ettermiddag fra Trondheim Det jobbes...., men 20 dager til ferien starter ennå... *snufs* Får trøste meg med at jeg kan ta turen til hytta i helgene Ha en fin mandag
Ja du har rett. Litt sol i dag, og litt regn Tusen hjertelig takk dere! og dere som liket posten. Tar det som et gratulasjon. Hyggelig å få gratulasjoner av fremmede, liksom at dere tar dere tid til det! Må nesten legge ut bilde av desserten som er en av mange som kommer på bordet i dag, som jeg har laget. Champagnemousse: Laget med skvett Moët. Denne elsker familien haha. Så blir godt å spise den senere sammen med haugevis av kalorikaker.
Øyh, begynner Sas-hjemmesiden å smitte over på Insideflyer.no? Jeg skriver nå fra telefonen. Der fikk jeg logget meg inn. Men når jeg forsøker å logge meg inn via Ipad'en blir jeg sparket rett over på "opprett profil" allerede mens jeg forsøker å skrive nick'et mitt. Når jeg så har skrevet det ferdig får jeg naturligvis beskjed om at det er opptatt. Noen andre som har innloggingsproblemer i dag?
Champagnemousse er bra saker. Men selv syns jeg Moet smaker som nyco. Selv gjøres det akklimatisering til Montenegro. Du vet sljivovicaen er bra, når fruen ser ut som hu har epileptisk anfall av første slurken! Sjivlje!