God morgen fra Bangkok. Her er en på T+3 og det føles godt og vite at det er lenge til en må møte på jobb. Nå nytes morgenkaffe hjemme i stua mens en titter ut på byen. Solen skinner og for øyeblikket er det behagelige 25°C. Straks blir det ut å spasere. Ha en nydelig søndag
Søndag morgen og Brann leder serien .. Det varer nok ikke lenger enn til Bodø-Glimt har spilt i kveld .. men nå er det frokost
Søndag morgen og Liverpool leder serien..det kommer til å vare helt til mai I dag blir det full julemiddag i heimen, ribbe, hjemmelagde medisterkaker og julepølse m rødkål og surkål..mmm Ha en forventningsfull dag
God morgen fra MBT. Ferdig pakket og straks på vei mot OSL. Det er dags for tidligere nevnte strafferunden for å hente noen EB-poeng, så LH/LX er droppet med fordel for SK på turen til LAX. Minimal sjanse på ledig midtsete på OSL-CPH hvor jeg er plassert på 12D, heldigvis 1H over dammen så får være i fred da. Kommer jeg inn i Eventyrloungen med Amex Platinum, Priority Pass eller er voucher fra Lounge Key?
God morgen fra Køben. Blåturen startet med blå bølger og julebord fredag, og ender med Rødnese i dag. Derimellom var det bl.a. nydelig italiensk helaften på en restaurant vi nå ikke husker navnet på. For alle dere som nå savner 1st og badeender serverer vi et trøstebilde. Ha en fin søndag!
Frokost #1, Gullstua på OSL. Ny type leverpostei, satt ikke helt men går ned med frokostCava Edit, frokost #2 hos SAS og Gullstua i CPH. Det etter en strafferunde gjennom passkontrollen for å bli avvist i Eventyrloungen.
God morgen fra Crowne Plaza Bratislava. Det var sikkert et fint hotell en gang k tiden. Dessverre badekar på badet, men heldigvis var det et bad til ved siden av stuen, det er det dusj. Praktisk med to bad, siden jeg reiser alene. Speed sightseeing gjennomført i går, i dag er det hjemreise. Buss til VIE om et par timer, men først frokost. Og kaffe! Ha en fin en!
God ettermiddag fra Hoi An. Masse sjapper som selger ræl er ikke helt min greie - da er det bedre med lunsj og noen kalde i en stille oase ved elva.
God morgon frå LPA, kom her til sjukt lang kø til 2skranker. Ingen priority skranke. Men dei åpne etterkvart, mange sprang bort tvilar på at alle dei flyr + eller har status Men fekk no bytta til tidlegare fly i dag då med diamantfordelen så landar på OSL 19:40 istadenfor 22:45
Morn fra Crystal River, Florida! 22 grader og masse mygg. Idag er det hjemreise med Discover, men først svømme med Manatees!
Får holde ut her i 11 timer da; Lav foran er fortsatt forbeholdt ansatte!? Tror jeg finner meg en annen rute for returen.
Det ble jo "bestemt" for en tid tilbake at crew ikke lenger skulle reservere toalettet foran. Men aldri hørt noe mer om det, så regner med en eller annen fagforening klikka. For hjem fra IAD i midten av september var det fortsatt reservert for crew.
Var en god morgen på Værnes for fire fem tider siden, men noe mindre god når dagens andre fly også ble kansellert (etter ombooking) og man sitter i telefonkø hos SAS (er ikke noe bakkepersonell på utlandsterminalen). Reisen til Brussel ser mørk ut i dag, særlig da ombookingsforlsaget var en tom linje i mailen. Noen som vet hva som skjer med taxfreevarer om man må forlate flyplassen for dagen? Edit: Taxfree måtte refunderes, og det blir melkerute via zurich imorgen tidlig
God ettermiddag frå Arlanda! Pestopasta, olivengratinert kylling, salat, potetstappe, kjøtbollar i brun saus og potetsalat er noko av det gullstova hos SAS kan by på No ventar heimturen — via Kastrup, må vita. Ein reiser ikkje direkte, sjølvsagt Ha ein fin vekesluttsdag, folkens!
God morgen tråden er blitt til god kveld. Med et godt glass skikkelig champagne hos Cathay Pacific (LHR T3), litt assortert dim sum, og utsikt til et fly som faktisk er veldig i rute i dag. Ofte litt forsinkelse når maskinen som skal betjene BA770 kommer inn fra sør-europa før Oslo turen. Men i dag har de stått på bakken i hele 3 timer etter å ha operert BA767. Som også er en Oslo rute, så det blir litt shuttle for denne maskinen idag. Fin resten-av-flydagen!