God morgen - siste torsdag i januar

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av peterfox, 29. jan 2015.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    Flott morgen fra Hoved-flyplassen.
    Her er det dekket og duket for skikkelig ball.

    Begge runways er selvfølgelig godt tatt hånd om av dyktige medarbeidere,
    Men det er jo glattere en glattest,

    God morgen igjen...
     
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Det må jeg si var tidlig! Jeg har ikke lagt meg enda, så ingen oppdatering for torsdagen fra meg, for det er da onsdag enda i mitt hode. God natt!
     
  3. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God natt fra Oslo! :rolleyes:
     
  4. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Snart God Natt fra UA 38 , virker god plass, merkelig ettercto dager med "snø"
     
  5. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra LAX. AA holdt meg lenge på pinebenken, men for et par dager siden ble oppgraderingen til C bekreftet for AA136. Tror de sa at flytiden skulle bli 9:20, så det er fortsatt godt med medvind over Atlanteren.
     
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad torsdag:) Hjemmekontor før et par kundemøter på vei til ettermiddagens og kveldens arrangementer på et SPA-Hotel. Ha en strålende torsdag du også!
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    På vei i seng i NY.

    SINNSYKT bra flight i AA Transcon First med Airbus 32B. Tror det er omtrent samme seter som SAS får. Men det var bare så kongebra service. Jeeeeez.

    God og brisen nå, så god natt. Kommer sterkere tilbake imorra... ellårno'
     
    tommy777, SASDC8, Ruby and 1 other person like this.
  8. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Jasså, dekk ær oppe??
    1 down, 13 to go...
    og til helgen er det Super Bowl!
     
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Scandic Forum, Stavanger. Ikke ofte en bor på hotell i hjembyen men med en sinnsyk grei arbeidsgiver lot det seg gjøre :) Ellers travle dager på disse kanter, nå på formiddagen blir det siste innspurt og avsluttning av seminar, på eftan møte med utleier av vår bygningsmasse. Så må jeg få booket fly te Oslo for morgendagen samt gjøre noe forberedelser til morgendagens møte på HQ

    Ha en fin fin torsdag :)
     
  10. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    226
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen alle mann! En god dag ønskes alle.
     
  11. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra OSL hvor dagen bringer meg mot sydligere strøk. I det minste for noen dager.
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske.
    Bare 1,5 pluss ute i dag, og plutselig var det glatt skulle det vise seg. Eller "stedvis glatt" skal det vel være ettersom hovedveiene var saltet. Men guttungen datt så lang han var da han gikk ut av bilen i dag morges etter at han fant ut at det tydeligvis var glatt der jeg hadde stoppet. Merket det forøvrig godt da jeg spannt av gårde derfra igjen.

    Blir bare på jobb frem til lunsj i dag, så blir det hjemmekontor for resten av dagen da det kommer noen håndverkere på besøk i heimen.

    Enda godt det er fredag i morgen. Er nesten lei av denne uka alt. Og så er det jo fint at januar går mot slutten. Deilig å merke at det nå er antydning til lysning på himmelen når man går hjem fra jobb. Så det hjelper jo litt.

    Satt ellers og fulgte med på lanseringen av prisene for SAS sin nye rute til Hong Kong i håp om en alvorlig feilprising, eller billig første-mann-til-mølla billett for en slikk og ingenting. Men dengang ei..... Og ikke vant jeg i Viking Lotto i går heller. Var faktisk ikke i nærheten en gang. 1 rett gir som kjent heller mager gevinst....

    Det er nok derfor jeg drikker.....
     
  13. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Hepp fra et "blåsigt" TOS hvor det er kuling i kastene og 4 blåe på termometeret. Madammen kom seg til Finnsnes med hurtigbåten i morges så det kan ikke ha vært så mye vind som fryktet - det var meldt storm i kastene og hurtigbåtene her er jo klassifisert som isoporbåter som ikke tåler vind.....

    Forefallende kontorarbeid på tapetet, må få ferdigstilt noen prosjektrapporter sånn at man kan gjøre seg endelig ferdig med 2014. To store krus kaffe er ikke nok så man må nok fylle på om man skal holde seg oppe til lunsj.

    Ha en god dag med mye god kaffe!
     
  14. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor lenge blir du? Kommer over på mandag.. Har du noen hotte tips til en wannabe råckestjerne?

    God dag fra simulatorn på Værnes!
    Skikkelig Hot Shots moment her nå; "oh my god a dozen more!"
    Ha en super dag!
     
    Darkcho liker dette
  15. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God middag fra Lillestrøm.. Heldigvis alt i rute i dag UA 38 , 15 min tidlig.

    Merkelig så lite folk på EWR i går . Kanskje de ikke var kommet helt i gang. UA 38 var 50+ belegg. Hadde ventet full kjerre side de hadde kansellert
    to dager på rad... Passet godt, fruen og jeg fikk rad 21 alene. Den vi alltid bruker med 40+" pitch. Lagde seng i hver vår treseter. Etter Auntie Anne jumbo pølser
    for gourmet middag, droppet vi middag ombord, sov nesten hele veien i bedre seng enn BusinessFirst ( joda har vært der noen ganger ). Så dette heter nå
    Reidar-First ( T.M.):D.

    MEN , ankomst OSL ble alle på UA 38 stoppet før passkontroll av Toll, sjekket pass og spurt hvor vi kom fra. Grønn dør flommet over av tollere.

    Hm, hm tips om Coke delivery ??:rolleyes:
     
    peterfox and Fnate like this.
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra "Grand" Hyatt i NY. Tror jeg har fått det døveste rommet de har. Lekk som en sil, så det trekker iskaldt utenfra og innenfra... Vel, heisen er rett utenfor døra og 'må' hele tiden plinge og si hvor den er.

    "20th floor. Going down. PLINNNNGGGGG"


    Drar hjem i morgen. Jeg er egentlig ikke noe stort New York menneske, så jeg har ingen superheite NY tips.

    Men på generell basis vil en ekte råkkestjerne alltid drikke opp all Colaen i minibaren og rape 'NEW ENGLAND PATRIOTS' i lobbyen etterpå. Uten å trekke pusten.
     
    John in The Tower liker dette
  17. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Gud hjelpe ...... Go 'HAWKS !!

    G'morgen fra solrike og småkalde Georgia .. 'IT-sjefseventyret' fortsetter .. da kjerringa er laptopløs med ingen erstatning i vente før tidligst i morgen, måtte jeg sette hemme opp med en avdanket WIAS-maskin med norsk konfig hvor hub ihvertfall har gmail og Word. . Ligger an til en legendarisk dag, skal man dømme etter bannskapet som allerede stiger nedenfra ... Gjemmekontor kan være en blandet velsignelse.

    Av den mer positive sorten er jeg i dialog med en agent om cruise i Alaska i mai ... To F-bonusseter til Anchorage er allerede spanet ut. Hjemturen fra Vancouver tar vi nok på lykke og fromme.
     
    Fnate liker dette
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    [​IMG]

    Gave til kontordama vår i Boston. Leveres i en pose som jeg skal blåse sånn halvveis opp.
     
    Kjakan and LN-MOW like this.
  19. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo. Nå er det i alle fall torsdag (ref øverste poster i denne tråden). Har fått unna dagens arbeid og litt til. Og nå bærer det hjem til kone og barn for middag og mer arbeid. Snart helg! Sier ikke mer.
     
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    @Fnate at du aldri hører etter sin gamle alkis ;) Grand Hyatt suger nøtter. Skulle vært pælma ut av kjeden for en mannsalder siden

    Takk for hotellrapporten på PM forresten, lo så jeg grein

    God aften fra Aloft nær London City. Fresht og nytt men stinkaroo Internett.

    7 møter i Amsterdam tidligere i dag, en haug i morra også før man setter snuta mot Dublin.

    Moen igjen !
     
    Fnate liker dette

Del denne siden